Top/Flop Spelers!

DeletedUser5312

Guest
nee, ik mag toch vragen welke spelers bang moeten worden van me, en welke al bang zijn van me?
als me co'tje W26 zou je dat ondertussen toch al moeten weten :D we gaan samen knallen eh :p
rang 1 en 2 :D en ik heb nog wel wa plaats voor me maatjes voor andere top 20 posities :)

zo lang wij maar 1e staan he ^^

W30 heb je amper echt gespeeld toch? Alleen bij de start kort, totdat ik je dorpje mocht farmen en je weg was.
Vodianova, weet je nog wel? ;) Jij speelde gewoon met n1ik1321k1i121k1i2k12iiki, je AF-acc dus.

Heb het weer gevonden, ons kleine stammetje op W30 met mensen van W26 ;)

http://www.nl.twstats.com/nl30/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=950

* Ezio Auditore da Firenze = Vodianova

Of ben je daarna nog weer op een ander acc erbij gekomen? Dan kan je dit vergeten :p

zo die Forte SP is wel een baas zeg!

w30 was wel even leuk die eerste week maar werd daarna al snel saai, eigenlijk waren alle werelden snel saai na de start dus ik hoop dat deze wat leuker is, maar dat moet denk ik wel lukken met deze instellingen.

maar zakumi was idd bagger op w31, is uiteindelijk door noobstam USA weg geëdeld, dat ging helemaal nergens over.
 

DeletedUser

Guest
zo lang wij maar 1e staan he ^^



zo die Forte SP is wel een baas zeg!

w30 was wel even leuk die eerste week maar werd daarna al snel saai, eigenlijk waren alle werelden snel saai na de start dus ik hoop dat deze wat leuker is, maar dat moet denk ik wel lukken met deze instellingen.

maar zakumi was idd bagger op w31, is uiteindelijk door noobstam USA weg geëdeld, dat ging helemaal nergens over.

ja alsje vv niet gedaan wordt :(
 

DeletedUser5312

Guest
lols ja dat is vervelend :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
flop al ga je 100 random mensen uitnodigen als vriend voor een award :rolleyes:
 
Bovenaan