Top/Flop Spelers!

DeletedUser51944

Guest
Toch maar weer eens begonnen. :)

Ik was ook daar wat later begonnen, en daarvoor moetje bij rogier zijn want ik was gestopt?
Ik ben trouwens het hele account Exclusiva kwijt daardoor.
Goed datje nu enkel wachtwoorden kan veranderen dmv email.
Warom probeerd iedereen mij de grond in te trappen, Kenneth?

Ik ben er nu ook, PM me even op het AF :)
 

DeletedUser

Guest
Ik was ook daar wat later begonnen, en daarvoor moetje bij rogier zijn want ik was gestopt?
Ik ben trouwens het hele account Exclusiva kwijt daardoor.
Goed datje nu enkel wachtwoorden kan veranderen dmv email.
Warom probeerd iedereen mij de grond in te trappen, Kenneth?

Dat je dat zelf niet weet.
misschien omdat jij een dagje terug hier binnen kwam vallen met een ego van hier tot Tokio...
 

DeletedUser51944

Guest
Van sommige mensen weet je toch wel dat ze aan de top komen, ongeacht de ligging of stam en in mindere mate activiteit die ze hebben.
 

DeletedUser52174

Guest
Van sommige mensen weet je toch wel dat ze aan de top komen, ongeacht de ligging of stam en in mindere mate activiteit die ze hebben.

Elke pro kan pech hebben en naast 3 andere pro's liggen waardoor je niet kunt farmen en dus niet aan de top komt:p Pech zit altijd in een klein hoekje dus je hebt nooit zekerheid om aan de top te komen.
 

DeletedUser51944

Guest
Elke pro kan pech hebben en naast 3 andere pro's liggen waardoor je niet kunt farmen en dus niet aan de top komt:p Pech zit altijd in een klein hoekje dus je hebt nooit zekerheid om aan de top te komen.

Op mijn laatste wereld lag ik ook met 3 "pro's" die gewoon veel farmde, ikzelf farmde echt helemaal niks.
Toch kwam ik in begin-edelfase toch bovendrijven in top 5 zelfs.
Toendertijd was het gewoon veel te makkelijk om boven in de rankings te komen, omdat er gewoon te weinig goede spelers waren ik neem aan dat dit alleen maar erger geworden is.
 

DeletedUser

Guest
Op mijn laatste wereld lag ik ook met 3 "pro's" die gewoon veel farmde, ikzelf farmde echt helemaal niks.
Toch kwam ik in begin-edelfase toch bovendrijven in top 5 zelfs.
Toendertijd was het gewoon veel te makkelijk om boven in de rankings te komen, omdat er gewoon te weinig goede spelers waren ik neem aan dat dit alleen maar erger geworden is.

Denk dat het alleen maar erger is geworden, mijn farms zijn meer waardeloos heb maar 1 x een volle buit gehaald, en zelfs snachts rond een uur of 4 farm ik niet meer dan 20/20/20 per run.. :mad::mad:
Het verbaasd me dan ook compleet dat ik al 1,5 dag top 100 sta:confused:
 

DeletedUser51944

Guest
Denk dat het alleen maar erger is geworden, mijn farms zijn meer waardeloos heb maar 1 x een volle buit gehaald, en zelfs snachts rond een uur of 4 farm ik niet meer dan 20/20/20 per run.. :mad::mad:
Het verbaasd me dan ook compleet dat ik al 1,5 dag top 100 sta:confused:

Nouja dan zal dat komen omdat iedereen hetzelfde probleem heeft als jij.
Er zijn gewoon heel veel noobs die tegenwoordig het farmen hebben uitgevonden maar voor de rest kunnen ze nog niet zoveel.
 

DeletedUser35216

Guest
Nouja dan zal dat komen omdat iedereen hetzelfde probleem heeft als jij.
Er zijn gewoon heel veel noobs die tegenwoordig het farmen hebben uitgevonden maar voor de rest kunnen ze nog niet zoveel.

Jij bent ook noob! :(
 

DeletedUser66265

Guest
Ik was ook daar wat later begonnen, en daarvoor moetje bij rogier zijn want ik was gestopt?
Ik ben trouwens het hele account Exclusiva kwijt daardoor.
Goed datje nu enkel wachtwoorden kan veranderen dmv email.
Warom probeerd iedereen mij de grond in te trappen, Kenneth?

Dat weet jij ook eens hoe dat voelt:p

Maar hij is wel inderdaad later gestart op w 31, ik denk een week of 4 later.
 

DeletedUser

Guest
Exclusiva is ongeveer samen met mij gestart en ik ging semi-rimmen dusja.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan