1) wie is tot opheden de verrassing van deze wereld?
Verassing, hmm moeilijk te zeggen. Ik ben namelijk positief verrast door RELLEN, maar niet echt specifiek een lid daaruit.
Verder ook wel door het goed samenwerken met de buurmannen op Turboteemo. Het klikt gelijk goed, en dat is toch een meevaller.
Ook de hulp die de gasten op triple peter geven aan ridder, top!
Uberhaupt met eigenlijk alle mensen in creed kon ik gelijk goed opschieten.
Als ik dus namen zou moeten noemen; beide spelers op triple peter, Drasp, en beide spelers op Turboteemo en ook E. Protector of the Throne (note: E. is wellicht hierbij geen verassing, maar wel een top speler!)
Ik ben negatief verrast door het gedrag van lightning storm en mijn buurman Jordyreith. Die vallen voor die categorie in de prijzen
2) van welke speler hadden jullie meer verwacht op deze wereld?
Ik had wel meer van mezelf tot nu toe verwacht. Het gaat prima, en we zitten met een leuk goed team op ridder.
Maar het gaat niet helemaal zoals ik in gedachte had.
Timing gaat nog af en toe wat hakkelig, komt ook mede dankzij nieuw internet op werk en het inconsequente deffen van MisterMe en een beetje pech (maar dat hoort er allemaal bij).
Ook hadden we een beetje matige start op het account, met gelijk een (iewat omslachtige) aanval op ons. Omgeving is ook niet heel makkelijk. Maar we doen ons best, en heb vertrouwen dat het helemaal goed komt