Top/Flop Spelers!

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lekker likken!
 

DeletedUser68973

Guest
:eek: Martin !

Je weet toch dat je nieuwe ava oorspronkelijk voor mij gemaakt was he (a) :D
 

DeletedUser

Guest
Ik hou die ava's van m al niet meer bij. veranderd net zo vaak als het weer.
 
Reactiescore
253
Ik hou die ava's van m al niet meer bij. veranderd net zo vaak als het weer.

Niks mis mee, met wat afwisseling. Alleen mag er wel een leukere dame op staan. :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Maak wat zou ik zeggen:D
 

DeletedUser63804

Guest
Om dit topic leven in te blazen 2 vragen :

1) wie is tot opheden de verrassing van deze wereld?

2) van welke speler hadden jullie meer verwacht op deze wereld?
 
Reactiescore
1.089
1) wie is tot opheden de verrassing van deze wereld?

Verassing, hmm moeilijk te zeggen. Ik ben namelijk positief verrast door RELLEN, maar niet echt specifiek een lid daaruit.
Verder ook wel door het goed samenwerken met de buurmannen op Turboteemo. Het klikt gelijk goed, en dat is toch een meevaller.
Ook de hulp die de gasten op triple peter geven aan ridder, top!
Uberhaupt met eigenlijk alle mensen in creed kon ik gelijk goed opschieten.
Als ik dus namen zou moeten noemen; beide spelers op triple peter, Drasp, en beide spelers op Turboteemo en ook E. Protector of the Throne (note: E. is wellicht hierbij geen verassing, maar wel een top speler!)

Ik ben negatief verrast door het gedrag van lightning storm en mijn buurman Jordyreith. Die vallen voor die categorie in de prijzen

2) van welke speler hadden jullie meer verwacht op deze wereld?

Ik had wel meer van mezelf tot nu toe verwacht. Het gaat prima, en we zitten met een leuk goed team op ridder.
Maar het gaat niet helemaal zoals ik in gedachte had.
Timing gaat nog af en toe wat hakkelig, komt ook mede dankzij nieuw internet op werk en het inconsequente deffen van MisterMe en een beetje pech (maar dat hoort er allemaal bij).

Ook hadden we een beetje matige start op het account, met gelijk een (iewat omslachtige) aanval op ons. Omgeving is ook niet heel makkelijk. Maar we doen ons best, en heb vertrouwen dat het helemaal goed komt
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71677

Guest
1) wie is tot opheden de verrassing van deze wereld?

Verassing, hmm moeilijk te zeggen. Ik ben namelijk positief verrast door RELLEN, maar niet echt specifiek een lid daaruit.
Verder ook wel door het goed samenwerken met de buurmannen op Turboteemo. Het klikt gelijk goed, en dat is toch een meevaller.
Ook de hulp die de gasten op triple peter geven aan ridder, top!
Uberhaupt met eigenlijk alle mensen in creed kon ik gelijk goed opschieten.
Als ik dus namen zou moeten noemen; beide spelers op triple peter, Drasp, en beide spelers op Turboteemo en ook E. Protector of the Throne

Thanks, inderdaad leuk als het meteen klikt ;). Dat maakt de samenwerking een plezier! Net zoals met iedereen uit Creed trouwens. :)
 

DeletedUser48745

Guest
Om dit topic leven in te blazen 2 vragen :

1) wie is tot opheden de verrassing van deze wereld?
Deze titel vind ik het meest toebehoren aan mijn co momenteel, namelijk Leon. Eerder nog nooit eigenlijk van hem gehoord :Embarrassment:, maar al sinds hij in Creed! zat een fantastische speler die zich ook goed inzet voor de stam.
2) van welke speler hadden jullie meer verwacht op deze wereld?

Ik denk dan toch mijn eigen oude team (inclusief mijzelf) op The Four Horsemen, vanaf 1 mil ergens toch zo te kampen gekregen met inactiviteit en te weinig motivatie dat het account wel heel erg snel is weggezakt toen :(.
 

DeletedUser62454

Guest
1) wie is tot opheden de verrassing van deze wereld?
Deze titel vind ik het meest toebehoren aan mijn co momenteel, namelijk Leon. Eerder nog nooit eigenlijk van hem gehoord :Embarrassment:, maar al sinds hij in Creed! zat een fantastische speler die zich ook goed inzet voor de stam.
2) van welke speler hadden jullie meer verwacht op deze wereld?

Ik denk dan toch mijn eigen oude team (inclusief mijzelf) op The Four Horsemen, vanaf 1 mil ergens toch zo te kampen gekregen met inactiviteit en te weinig motivatie dat het account wel heel erg snel is weggezakt toen :(.

Shit er zijn dus echt twee leons nu op TW :(
 

DeletedUser51416

Guest
1) wie is tot opheden de verrassing van deze wereld?
Deze titel vind ik het meest toebehoren aan mijn co momenteel, namelijk Leon. Eerder nog nooit eigenlijk van hem gehoord :Embarrassment:, maar al sinds hij in Creed! zat een fantastische speler die zich ook goed inzet voor de stam.

Thanks Sam, heel leuk om te horen! Maar ik moet wel zeggen dat ik onder Dutchgangster wel heel erg gegroeid ben, hij heeft mij veel geleerd, zelfs zonder dat hij het door had. En Creed barst natuurlijk van de toppers, dus daar leer je automatisch ook veel van.
 

DeletedUser

Guest
Om topic maar weer eens leven in te blazen 2 vragen:

1. Wie vind je tot nog toe de beste spelers op W34? ( lijstje van top 5 zou leuk zijn met onderbouwing ;) )

2. Wie vind je de sympathiekste van W34?
 
Bovenaan