DeletedUser37136
Guest
Is gewoon gezond hoor!Wat is E. toch een viespeuk hé![]()
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Is gewoon gezond hoor!Wat is E. toch een viespeuk hé![]()
Ik hou die ava's van m al niet meer bij. veranderd net zo vaak als het weer.
Ik hou die ava's van m al niet meer bij. veranderd net zo vaak als het weer.
Maak wat zou ik zeggen![]()
1) wie is tot opheden de verrassing van deze wereld?
Verassing, hmm moeilijk te zeggen. Ik ben namelijk positief verrast door RELLEN, maar niet echt specifiek een lid daaruit.
Verder ook wel door het goed samenwerken met de buurmannen op Turboteemo. Het klikt gelijk goed, en dat is toch een meevaller.
Ook de hulp die de gasten op triple peter geven aan ridder, top!
Uberhaupt met eigenlijk alle mensen in creed kon ik gelijk goed opschieten.
Als ik dus namen zou moeten noemen; beide spelers op triple peter, Drasp, en beide spelers op Turboteemo en ook E. Protector of the Throne
Om dit topic leven in te blazen 2 vragen :
Deze titel vind ik het meest toebehoren aan mijn co momenteel, namelijk Leon. Eerder nog nooit eigenlijk van hem gehoord :Embarrassment:, maar al sinds hij in Creed! zat een fantastische speler die zich ook goed inzet voor de stam.
2) van welke speler hadden jullie meer verwacht op deze wereld?
Ik denk dan toch mijn eigen oude team (inclusief mijzelf) op The Four Horsemen, vanaf 1 mil ergens toch zo te kampen gekregen met inactiviteit en te weinig motivatie dat het account wel heel erg snel is weggezakt toen.
Deze titel vind ik het meest toebehoren aan mijn co momenteel, namelijk Leon. Eerder nog nooit eigenlijk van hem gehoord :Embarrassment:, maar al sinds hij in Creed! zat een fantastische speler die zich ook goed inzet voor de stam.