Top/Flop Spelers!

Reactiescore
1.089
Even korte uitleg van mijn kant voor opheldering.

Ik stapte na dag 1 al over van UP naar AIA ja. Maar dat ging goed omdat ik thuis ook op het internet van de buren kon. Als ik op AIA logde (deed het niet echt veel voor zekerheid) switchte ik naar het internet van de buren. Dat ging dus goed.

Van het weekend was ik bij iemand waar ik zonder problemen op het internet kon loggen. Ging dus ook goed.

Vandaag thuisgekomen logde ik automatisch in op AIA weer. Echter maakte ik de grove fout dat ik logde op het thuisinternet van hier en niet van de buren. Automatisme van mij en kwam er dus pas net achter. Had officieel weer morgen mogen loggen op het thuisinternet maar door de automatisme en het weekend ben ik het gewoon domweg vergeten.

Snel revancheren en dit nooit meer doen.



De grootste prutser die op tribalwars rondloopt ben jij altijd nog. Ik ga hier wijselijk niet verder op in.


Dat is niet zo slim nee.. Zit choice al in een dipje, komt er nog een schepje bovenop. Spijtig.
 

DeletedUser

Guest
Even korte uitleg van mijn kant voor opheldering.

Ik stapte na dag 1 al over van UP naar AIA ja. Maar dat ging goed omdat ik thuis ook op het internet van de buren kon. Als ik op AIA logde (deed het niet echt veel voor zekerheid) switchte ik naar het internet van de buren. Dat ging dus goed.

Van het weekend was ik bij iemand waar ik zonder problemen op het internet kon loggen. Ging dus ook goed.

Vandaag thuisgekomen logde ik automatisch in op AIA weer. Echter maakte ik de grove fout dat ik logde op het thuisinternet van hier en niet van de buren. Automatisme van mij en kwam er dus pas net achter. Had officieel weer morgen mogen loggen op het thuisinternet maar door de automatisme en het weekend ben ik het gewoon domweg vergeten.

Snel revancheren en dit nooit meer doen.



De grootste prutser die op tribalwars rondloopt ben jij altijd nog. Ik ga hier wijselijk niet verder op in.
Vervelende situatie, heb het zelf ook wel eens meegemaakt. Hopelijk voor jou kom je hier bovenop want de mods zijn erg streng bij dit soort situaties, vooral als je ze te slim probeert af te zijn en daarin faalt. ;)
 
Reactiescore
1.089
30 %
Nog een boel geluk, terwijl er zo'n bevestiging van de overtreding op het AF staat (niet bepaald slim overigens).
Al gun ik niemand een ban hoor :p
 
Reactiescore
1.089

Mwah 30 % is met foute fusie / wissel
Hij zegt hier bewust op eerst het IP adres van zijn buren te hebben gespeeld zodat hij al na 1 dag op AIA kon. Ik ben geen mod, maar volgens mij is dat gewoon op 2 accounts spelen. En daar staat volgens de straffenboom structuur 50 tot 100 % op. Dus niet dat ik ze een hogere ban ofzo gun, in tegendeel.
Ik vind het alleen wel weer tekenend voor de huidige mods..

Er moet gewoon gestraft worden volgens de afspraken. Ik ben in het verleden ook gebanned geweest op w12, omdat mijn co (ondanks gedeelde internet verbinding) volgens tw was ingelogd bij het acc van zijn zusje ( hij had ook daadwerkelijk een zusje die speelde). Dit was geloof ik 2 of 3 keer gebeurd. Als ze alle 2 weg moesten met hun ouders bijv. , wilden ze allebei nog even snel kijken op hun accs. Omdat dit zo snel achter elkaar was vond het tw team dat dit spelen op 1 account was. 50 % ban.

Mijn punt is; er moet gewoon gestraft worden volgens de regels vind ik, en dat is denk ik niet gebeurd..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Up is grijs geworden dus volgens mij zien ze dit IG enkel als een foute wissel ( 1 dag te vroeg).
Echter als ze hier dit erbijlezen is het idd meer dan 30%

EDIT: ik dacht dat iemand zei dat UP al grijs was, checkte net ff IG en is nog niet grijs. Verkeerd gelezen dan wss.
 

DeletedUser

Guest
Lul toch niet zo, net of de meeste hier altijd eerlijk spelen. Genoeg trucjes om de regels te omzeilen en degene die ze weten zullen ooit gebruik er van gemaakt te hebben. Mark geeft het tenminste nog eerlijk aan andere verzinnen maar smoesjes om de waarheid te verhullen. Liever dit dan expres laten bannen ofzo dit is pas laf.
 

DeletedUser

Guest
Hij geeft het eerlijk aan nadat die geband werd voor oneerlijk spelen, dat klopt.
 

DeletedUser66265

Guest
Lul toch niet zo, net of de meeste hier altijd eerlijk spelen. Genoeg trucjes om de regels te omzeilen en degene die ze weten zullen ooit gebruik er van gemaakt te hebben. Mark geeft het tenminste nog eerlijk aan andere verzinnen maar smoesjes om de waarheid te verhullen. Liever dit dan expres laten bannen ofzo dit is pas laf.

ik heb een auto gestolen, word betrapt door de politie, geef vervolgens eerlijk toe dat ik die auto heb gestolen..

Wat is er nou precies zo goed aan dat ik het op dat moment nog eerlijk toegeef?
 

DeletedUser63804

Guest
ik heb een auto gestolen, word betrapt door de politie, geef vervolgens eerlijk toe dat ik die auto heb gestolen..

Wat is er nou precies zo goed aan dat ik het op dat moment nog eerlijk toegeef?

Niets want de feiten zijn in dat geval onweerlegbaar , als je nu eerlijk bent of niet , je zult dezelfde straf krijgen .
 

DeletedUser66265

Guest
Niets want de feiten zijn in dat geval onweerlegbaar , als je nu eerlijk bent of niet , je zult dezelfde straf krijgen .

precies, oftewel wat die worm zegt slaat nergens op.

Fijn dat mark het hier ''eerlijk'' op het af zegt, maar dat was al nadat hij gesnapt was.
 

DeletedUser63804

Guest
Het was een vermijdbare fout , maar iedereen maakt al eens fouten ;)
Wat nu van belang is voor AIA is dat men samen met choice zo snel mogelijk alle bb's terugneemt .
Hoe creed! Die situatie met chronus aanpakte was in dit geval een goed voorbeeld voor ons om te laten zien dat je via een goede samenwerking snel die bb zee kan wegwerken .
 
Reactiescore
1.018
Niets want de feiten zijn in dat geval onweerlegbaar , als je nu eerlijk bent of niet , je zult dezelfde straf krijgen .
Mwah, in de praktijk zal je minder krijgen als je meewerkend bent en het toegeeft dan wanneer je in alle toonaarden blijft ontkennen. Dan heeft men die "gun-factor" minder (Ik weet hoe zwart-wit het in het wetboek staat, maar als je meewerkt e.d. zal de rechter hier rekening mee houden bij de strafmaat bepalen:))
 

DeletedUser

Guest
Mwah, in de praktijk zal je minder krijgen als je meewerkend bent en het toegeeft dan wanneer je in alle toonaarden blijft ontkennen. Dan heeft men die "gun-factor" minder (Ik weet hoe zwart-wit het in het wetboek staat, maar als je meewerkt e.d. zal de rechter hier rekening mee houden bij de strafmaat bepalen:))

^this
 

DeletedUser

Guest
Na een heerlijke vakantie van 5 dagen weer terug, helaas mijn mooie oude acc op moeten geven :(

Heb zojuist even alles teruggelezen en wil nog wel even duidelijk maken dat Mark er geen fluit mee te maken heeft dat ILE gevallen is. Nadat Wasps is geleaved (ook dit is niet dankzij Mark, (zoals sommigen zeiden) Chris wilde dit al tijden.) was het onhoudbaar :(

Desalniettemin terug om te knallen op IGranka :D
 

DeletedUser

Guest
Even korte uitleg van mijn kant voor opheldering.

Ik stapte na dag 1 al over van UP naar AIA ja. Maar dat ging goed omdat ik thuis ook op het internet van de buren kon. Als ik op AIA logde (deed het niet echt veel voor zekerheid) switchte ik naar het internet van de buren. Dat ging dus goed.

Van het weekend was ik bij iemand waar ik zonder problemen op het internet kon loggen. Ging dus ook goed.

Vandaag thuisgekomen logde ik automatisch in op AIA weer. Echter maakte ik de grove fout dat ik logde op het thuisinternet van hier en niet van de buren. Automatisme van mij en kwam er dus pas net achter. Had officieel weer morgen mogen loggen op het thuisinternet maar door de automatisme en het weekend ben ik het gewoon domweg vergeten.

Snel revancheren en dit nooit meer doen.



De grootste prutser die op tribalwars rondloopt ben jij altijd nog. Ik ga hier wijselijk niet verder op in.

Vervelend. Ik heb een soortgelijke situatie gehad met een vriend van me en ik die had ik van tevoren uitgelegd aan een mod en hij zei dat het dan niet zo'n probleem was zo lang je geen onderlinge OS/marktaanbiedingen etc. had. Maar ja, dat is al wel een tijd geleden..
 
Bovenaan