DeletedUser
Guest
Hmmmm. Ben benieuwd
Granka vs Speeser clash
Hmmmm. Ben benieuwd
Mwah, in de praktijk zal je minder krijgen als je meewerkend bent en het toegeeft dan wanneer je in alle toonaarden blijft ontkennen. Dan heeft men die "gun-factor" minder (Ik weet hoe zwart-wit het in het wetboek staat, maar als je meewerkt e.d. zal de rechter hier rekening mee houden bij de strafmaat bepalen)
Granka vs Speeser clash
Speeser krijgt back up van EWB
Als je de spelers erop meetelt is AA nog altijd in de meerderheid.
Ik wil hier opzich nog wel even de discussie over aangaan als je daar behoefte aan hebt, ik deel je mening namelijk niet. Allereerst wil ik kwijt dat de defenities rekenen en wiskunde in de discussie namelijk door elkaar worden gebruikt. Rekenen is niet hetzelfde als wiskunde, ook niet op de middelbare school. Want hoewel de rekenkunde noodzakelijk is om wiskunde te bedrijven, is wiskunde absoluut niet hetzelfde als rekenkunde. Om het even te verklaren: je moet rekenen (hetzij aan cijfermatig hetzij algebraïsch) om een wiskundig probleem op te lossen, maar als je kunt rekenen kan je nog geen wiskunde bedrijven. De essentie van wiskunde is doorgaans het bedenken van een oplossingsproces, waarbij de uitkomst van het vraagstuk (m.a.w. het rekenen) van ondergeschikt belang is.Nogmaals, dat weet ik zelf ook wel. Hij had het over middelbare wiskunde, en eigenlijk pure rekenen. Snap niet waarom we hier überhaupt een discussie over voeren.
dan ook niet. Ik ben van mening dat het vermogen om op deze manier wiskundige manier te denken weldegelijk overeenkomt met het vermogen om tactieken en strategieën uit te zetten binnen dit spel.Howlin zei:Wiskunde heeft verreweg iets met tacktische, strategische en spelzicht te maken
Ow, had het niet echt goed gelezen. Nvm
Ow, had het niet echt goed gelezen. Nvm
ach, speeser heeft dennis dus dat is al niet zo heel actief
En tja ewb.. daar heb je ook niet zo veel aan (shake)
Wie the fuck is Dennis?
das die inactieveling die net zo actief is als mij
zijn af naam was iets met een nicht
Die zal wel van de andere kant zijn dan wat een gay AF naam.
Ben jij ook 5 minuten per dag online dan?
juah precies, was het niet dennis nicht
Ik weet in ieder geval wel dat hij jaloers is op mijn mooie af naam (wie niet)
Jezus man, zo lang?
Ja je af naam is echt fantastisch kerel!
Als ik een goede dag heb wel anders gaan er misschien wel een paar minuten af.
wiskunde te bedrijven
Aah, ik schrok alAls ik een goede dag heb wel anders gaan er misschien wel een paar minuten af.
Jij beest!