Top/Flop Spelers!

DeletedUser

Guest
hhahahaha xD ze kennen je precies niet echt goed, die fans van je (rofl)
 

DeletedUser

Guest
nee, want ik heb een fan met 1.506 forum posts (rock) en hierna 1.507
 

DeletedUser66265

Guest
Je was anders wel zo weg op W30.:D

oh ja, voor zover W 30 serieus te nemen was -_-

W 30 was ik voor de lol gestopt en heb ik nooit super actief gespeeld xd

ik ging daar toen weg omdat we op W 26 in oorlog raakten en ik in tijdgebrek kwam..
 

DeletedUser

Guest
oh ja, voor zover W 30 serieus te nemen was -_-

W 30 was ik voor de lol gestopt en heb ik nooit super actief gespeeld xd

ik ging daar toen weg omdat we op W 26 in oorlog raakten en ik in tijdgebrek kwam..

W30 heb je amper echt gespeeld toch? Alleen bij de start kort, totdat ik je dorpje mocht farmen en je weg was.
Vodianova, weet je nog wel? ;) Jij speelde gewoon met n1ik1321k1i121k1i2k12iiki, je AF-acc dus.

Heb het weer gevonden, ons kleine stammetje op W30 met mensen van W26 ;)

http://www.nl.twstats.com/nl30/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=950

* Ezio Auditore da Firenze = Vodianova

Of ben je daarna nog weer op een ander acc erbij gekomen? Dan kan je dit vergeten :p
 

DeletedUser44415

Guest
W30 heb je amper echt gespeeld toch? Alleen bij de start kort, totdat ik je dorpje mocht farmen en je weg was.
Vodianova, weet je nog wel? ;) Jij speelde gewoon met n1ik1321k1i121k1i2k12iiki, je AF-acc dus.

Heb het weer gevonden, ons kleine stammetje op W30 met mensen van W26 ;)

http://www.nl.twstats.com/nl30/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=950

* Ezio Auditore da Firenze = Vodianova

Of ben je daarna nog weer op een ander acc erbij gekomen? Dan kan je dit vergeten :p

Ik dacht dat Ezio .Castiel & Saltzer was :eek:
 

DeletedUser66265

Guest
W30 heb je amper echt gespeeld toch? Alleen bij de start kort, totdat ik je dorpje mocht farmen en je weg was.
Vodianova, weet je nog wel? ;) Jij speelde gewoon met n1ik1321k1i121k1i2k12iiki, je AF-acc dus.

Heb het weer gevonden, ons kleine stammetje op W30 met mensen van W26 ;)

http://www.nl.twstats.com/nl30/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=950

* Ezio Auditore da Firenze = Vodianova

Of ben je daarna nog weer op een ander acc erbij gekomen? Dan kan je dit vergeten :p

Ja dat weet ik nog, ben ik daar actief geweest dan:eek:

die kerel doelde (denk ik) op mijn andere start, onder de naam echoforce;)

Oh sorry, lees nu je spoiler pas:p
ben later inderdaad weer gaan spelen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
..... is een topspeler. Hij is nergens écht gefaald, hij heeft overal zelf besloten te stoppen. Dus wat je kunt zeggen over w30, dat kun je niet serieus nemen.

En ....., dat had jij ook moeten weten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
naja het is waar dat ik op W 30 niet ben doorgespeeld, maar is dat falen als je gewoon zomaar stopt?

ik had geen last van een tegenslag, geen gevaarlijke tegenstanders, en ook geen grote mond op het af met ik ga die die die ownen enz.
Ik ben daar gewoon rustig gaan spelen en vrij snel gestopt om me weer op W 26 te concentreren.


Later ben ik toen weer in de rim daar gestart onder echoforce (daar doelt leip op), en daar ben ik ook niet zomaar plotseling gestopt..
Ik had geen tegenslag of wat dan ook, maar was gewoon geen ruk aan+ er kwamen wat problemen in de stam wat de lol der voor mij wel afhaalde (is namelijk nooit seriues geweest daar..

Dat ik daar niet 1.2.3. weg ben gegaan kan ook door meerdere spelers bevestigd worden;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
..... is een topspeler. Hij is nergens écht gefaald, hij heeft overal zelf besloten te stoppen. Dus wat je kunt zeggen over w30, dat kun je niet serieus nemen.

En ......, dat had jij ook moeten weten :)

Ik zeg toch niet dat hij gefaald is? :p Alleen dat ik hem mocht farmen toen hij weg was ;)

Ik dacht dat Ezio .Castiel & Saltzer was :eek:

Dat account heb ik gestart, met M (starter Ammumu op W26 destijds, weet je vast wel wie ik bedoel), waarna ik rond de 250K gestopt ben om meer tijd vrij te maken voor m'n examens e.d. Daarna is Saltzer er via M opgekomen en is Castiel er via mij opgekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Ben érg benieuwd naar wie er hier allemaal aanwezig is ;)

that's a face long time no see :eek:

Dat account heb ik gestart, met M (starter Ammumu op W26 destijds, weet je vast wel wie ik bedoel), waarna ik rond de 250K gestopt ben om meer tijd vrij te maken voor m'n examens e.d. Daarna is Saltzer er via M opgekomen en is ..... er via mij opgekomen.

Ow, dat kan wel idd zijn ja, ik ben pas later toen mundi gevallen was bij hun in de stam gekomen :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
that's a face long time no see :eek:



Ow, dat kan wel idd zijn ja, ik ben pas later toen mundi gevallen was bij hun in de stam gekomen :p.

Ik speelde daarvoor op skykilla en ben dan met vodianova gefuseerd, later veranderde c de naam naar ezio
 
Bovenaan