Top/Flop Spelers!

DeletedUser

Guest
interessante teams op W34? begin normaal ook wel binnen paar daagjes :p
 

DeletedUser69459

Guest
Niet echt. Een paar puntengeilers en hier wat mensen die een beetje stoefen met hun prestaties op andere werelden :)

Maar denk je niet dat je al genoeg werelden hebt op het moment? xD
 

DeletedUser70750

Guest
Helaas pindakaas dan. :p

Precies mijn punt.

Exclusiva kan mss wel een goede speler zijn, maar ik zie hem elke wereld dat die begint met een hoop bombarie praatjes maken op het forum, om na een paar weken geruisloos weer te verdwijnen.

Smoesjes als ik had geen zin meer, geen tijd etc, das allemaal prima hoor, maar dan moet je niet gaan lopen roepen dat je iedereen wel even inmaakt, er zijn maar weinig werelden waar je al tegenover een echte topper staat met 26 dorpen, dus dat megalomane gebrul kan die wel achterwege laten.

En als ik dan zijn meest recente wereld erbij pak, is het niet veel bijzonders.
Leuk dat die 3 accounts noemt uit lang vervlogen tijden, maar op 2 ervan was hij al niet de hoofdspeler, als die er überhaupt al vanaf de start op zat.

Accounts noemen die van een ander zijn, of zijn geweest om pro over te komen past niet echt bij iemand die pretendeert "de beste starter van NL" te zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
537
W28 speelde hij ook, w30 of 31 dacht ik ook met blond en mij.
Nu onder b4d33nd kijken wat het wordt ;)
 

DeletedUser

Guest
oeioei, begin al bang te worden:p

nee, ik mag toch vragen welke spelers bang moeten worden van me, en welke al bang zijn van me?
als me co'tje W26 zou je dat ondertussen toch al moeten weten :D we gaan samen knallen eh :p
rang 1 en 2 :D en ik heb nog wel wa plaats voor me maatjes voor andere top 20 posities :)


Vanwaar ken ik je miss? ^.^

Precies mijn punt.

Exclusiva kan mss wel een goede speler zijn, maar ik zie hem elke wereld dat die begint met een hoop bombarie praatjes maken op het forum, om na een paar weken geruisloos weer te verdwijnen.

Smoesjes als ik had geen zin meer, geen tijd etc, das allemaal prima hoor, maar dan moet je niet gaan lopen roepen dat je iedereen wel even inmaakt, er zijn maar weinig werelden waar je al tegenover een echte topper staat met 26 dorpen, dus dat megalomane gebrul kan die wel achterwege laten.

En als ik dan zijn meest recente wereld erbij pak, is het niet veel bijzonders.
Leuk dat die 3 accounts noemt uit lang vervlogen tijden, maar op 2 ervan was hij al niet de hoofdspeler, als die er überhaupt al vanaf de start op zat.

Accounts noemen die van een ander zijn, of zijn geweest om pro over te komen past niet echt bij iemand die pretendeert "de beste starter van NL" te zijn.

voor zover ik me herrinner is exclusiva op AF een enorm grote mond, en verder een enorme startspeler. Hiermee bedoel ik niet enorm goed, maar na een 2-3 weken is hij het meestal beu en laat zijn acc top50 achter aan anderen die dan falen :p soort snelle doodloper dus
was in elk geval zo op classic4, en dacht W32 ook, maar dat weet ik niet zeker
 

DeletedUser66265

Guest
nee, ik mag toch vragen welke spelers bang moeten worden van me, en welke al bang zijn van me?
als me co'tje W26 zou je dat ondertussen toch al moeten weten :D we gaan samen knallen eh :p
rang 1 en 2 :D en ik heb nog wel wa plaats voor me maatjes voor andere top 20 posities :)



Vanwaar ken ik je miss? ^.^



voor zover ik me herrinner is exclusiva op AF een enorm grote mond, en verder een enorme startspeler. Hiermee bedoel ik niet enorm goed, maar na een 2-3 weken is hij het meestal beu en laat zijn acc top50 achter aan anderen die dan falen :p soort snelle doodloper dus
was in elk geval zo op classic4, en dacht W32 ook, maar dat weet ik niet zeker

Rang 1&2?

Ik ken jou, jij kent mij, dus je weet dondersgoed dat dat niet gaat gebeuren:p
Of heb jij een co die ervoor zorgt dat je actief speelt?

Mwah, exclusivia houd het wel langer vol hoor, op W 31 altans ^^
Hij heeft alleen altijd een verschikkelijke grote mond en na een tijdje verdwijnt hij en het niets..

Jammere is dat hij altijd wel iemand zwart moet maken als hij zijn zin niet krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Rang 1&2?

Ik ken jou, jij kent mij, dus je weet dondersgoed dat dat niet gaat gebeuren:p
Of heb jij een co die ervoor zorgt dat je actief speelt?

Mwah, exclusivia houd het wel langer vol hoor, op W 31 altans ^^
Hij heeft alleen altijd een verschikkelijke grote mond en na een tijdje verdwijnt hij en het niets..

Jammere is dat hij altijd wel iemand zwart moet maken als hij zijn zin niet krijgt.

bwa, ik ben W32 toch top10 en rang 1 ODA (enige vd top zonder internen bna -.-')
dan moet het hier ook wel lekker met leukere instellingen :D
 

DeletedUser

Guest
n1i1k1k1i12, is wel een goede starter hoor. Maar daarna nooit meer wat van hem gehoord, net als de rest van Finest en Mehhh...
 

DeletedUser

Guest
geen idee ken ik jou ?

mischien wel van w13 of w21 .... of mischien ook niet

je hebt bij onze oude pjerry id stam gezeten even :eek: die ken ik wel, speelt die nog eig??? was gestopt dacht ik :(
en ik herken je naam van ergens W21 :D W13 herrinner ik me echt bna niets, W21 weet ik nog beetje van, lang geleden allemaal :p
 
Bovenaan