Top 20

DeletedUser66195

Guest
Koekwaus?

Hoor dat als ie aangevallen word, 2 min later muur 0 naar 20 doet en dat dan in alle dorpen waar muur neer gehaald word ,
lol ja dan wel een verassing wat die doet in top 20...
 

DeletedUser66195

Guest
dat ze er def inzetten weet ik niet, wel van die muren die ze direct naar 20 weer doen lol :D
 

DeletedUser75413

Guest
Klopt ja was al vergeten.
Heb morgen wel even tijd voor dan doe ik er x aantal
 

DeletedUser75413

Guest
Hee luitjes :D hier alvast de top 10 lijst.
Sorry voor het lange wachten, maar heb het even druk gehad IRL en heb er ook niet meer aan gedacht.

Deceiver of The Nine
Het account waar ik veel van verwachtte wat ze dus ook waarmaken.
Jullie staan op Rang 1 en dat is dik verdiend in mijn ogen. Leuke strijd om de Rovers van de dag :p
Jullie staan 4e op de OD lijst wat natuurlijk uitstekend is. Jullie hebben natuurlijk een makkelijk target ‘gekregen’ (Penny), maar die hebben jullie gewoon goed weggespeeld :D (Stabber minder :p)
Het account heeft een mooi cluster waar je verschillende kanten mee op kan. Ook hebben jullie aan 3 kanten ‘front’ maar dat is geen enkel probleem voor jullie lijkt mij ^^

23kspkj.jpg

Jullie staan 1e en ik denk ook dat jullie minimaal top 3 waardig zijn met oog op #1

King of pvm
Ik ken alleen Martijn van dit account. King of Pvm heeft een mooi compact cluster, waarmee ze de rim en de core kunnen induiken.

2h7p2eq.jpg

Jullie staan 6e op de OD lijst wat netjes is. Jullie hebben op verdedigend vlak nog weinig hoeven te doen.

Top 5 Waardig

Alexandria Morgan
Ik ken de spelers op dit account niet volgens mij?
Jullie hebben een mooi compact cluster waar je alle kanten mee uit kan. Jullie zitten dan ook in de nieuwste topstam van W44. Aan de buitenkant is P. een sterke stam, of dit van binnenuit (samenwerking) ook is weet ik niet? Denk dat dit een stam is die heel veel potentie heeft. Jullie OD rang is 15 wat ook goed is. Jullie hebben ook front op meerdere vlakken, maar ook voor jullie zal dit geen enkel probleem zijn.

2mgw0m9.jpg

Minimaal Top 3 waardig

Royboyz
Jullie OD is te laag voor de rang die jullie hebben. Ja jullie zitten in SHH en ja dat sprookje is over voor ons. Jullie hebben een gevaarlijk cluster bij P. en ik ben benieuwd of jullie het vol kunnen houden.

oft62x.jpg
Jullie hebben 22 interns wat inhoudt dat 38,5% van het account bestaat uit interns. Jullie moeten je echt gaan bewijzen op W44.

Top 25 waardig

Azure Nebula
Dit zijn 2 toffe spelers (Indien ze beide nog spelen). Ik ken ze van W40 en het zijn in mijn ogen goede gasten. Jullie hebben een cluster waarmee je de Core en de Rim in kan duiken.

2ihugk1.jpg
Ook hebben jullie NEW opgericht. Ben benieuwd wat jullie gaan bereiken op W44 als account en als stamzijnde.
Jullie staan 29e op OD lijst. Dit wordt hoger daar ben ik zeker van.
Jullie hebben de laatste 1,5 week flinke groeispurt gemaakt. (Wss fusie?)

Top 5 waardig

ltdarky
Jullie hebben een mooi cluster met genoeg safe.
Jullie staan 52e op OD lijst wat erg laag is. Jullie ODA is heel erg laag dit komt door de vele interns van dit account. Jullie hebben 31 interns wat inhoud dat 56% van het account bestaat uit interns. (Niet wetende of er fusies zijn?)

10px5hi.jpg
Begrijp vanuit P. niet echt waarom ze jullie gerekruteerd hebben, maar daar zal vast een goede reden achter zitten?

Top 50 waardig

4 Farmers On A Train
Ten eerste ik vind jullie naam zo tof!
Jullie hebben een mooi compact cluster midden in de stam. Jullie kunnen meerdere richtingen op wat alleen maar goed is :D

j76bzk.jpg
Jullie OD rang is 47e dit kan hoger. Misschien wat makkelijkere targets gehad, maar jullie stijgen nog wel in de OD lijst.

Top 5 waardig

The Night Pharmacy
Een leuk cluster met front tegen REL. Ook jullie kunnen verschillende kanten op. Heb nog weinig gehoord van dit account en ik vind dat jullie de ‘’Underdog’’ positie pakken. Jullie hebben de laatste week een lekker spurt gemaakt. Helaas dat je eerder 5 dorpen verloren hebt.

2vl867k.jpg
Jullie OD rang is 43e. Op verdedigend vlak nog weinig tegen gehad. Offensief 550k verslagen tegenstanders.

Top 10 waardig

TasmanianDevil
-

jobe
Een leuk cluster met genoeg safe. Jullie duiken waarschijnlijk de Rim in waardoor je het wat makkelijker krijgt.
2yjvuo6.jpg
Je hebt nog niet echt gedeft, maar op offensief vlak ben je aanwezig. Ben benieuwd hoe jullie het verder gaan doen :D

Top 10 waardig


Dit is het voor nu :D
Kan altijd nog veranderen
 

DeletedUser75413

Guest
Thnxs het kostte even wat tijd maar dan heb je ook wat he :p
 

DeletedUser

Guest
idd mooie lijst!:)

ik doe geen lijstje hoor,
zelfs al ben ik positief (over meeste ben ik dat ook) maar nog zullen er mensen zijn die het niet waarderen:p
#vriendjespolitiek hhahahaha.

miss dat het later weer komt:)
 

DeletedUser

Guest
dat bedoel ik,
stond jij maar in top 20:O dan had ik direct een post gedaan voor je...
maar gezien je ranking is dat er niet:( jammer man!
 
Bovenaan