11. Royboyz
Nog nooit van dit account gehoord tot voor ik de ranglijst bekeek, en dat verklaart meestal niets goeds

Als ik iemand als grootste flop van de top 25 zou durven noemen kies ik toch wel voor dit account.
95k oda, vluchten richting de rim, stoer doen op z'n profiel met z'n awards van w36 welke werkelijk niks voorstellen.. allemaal wat lachwekkend sorry.
Nog niks bewezen dus en ik vraag me ook af of dit er ooit van zal komen.
Ik ben benieuwd wat er met je account gebeurd als omen zou vallen.
Top 100 waardig
12. jobe
Ik ken O. en B. van w38 en op basis daarvan vind ik het enorm spijtig dat ze niet vlak naast me liggen, als ik met iemand graag had samengeknald waren het hen wel.
Beetje jammer voor hen dat er weinig tegenstand te vinden valt in de rim (zelfde verhaal als zero1life), want de skill is er zeker aanwezig.
Geen farmbaasjes, maar farmen volgens mij gewoon iedere dag hun rondje. Mede hierom verwacht ik dan ook dat ze wat rond hun huidige plaats op de ranglijst zullen blijven hangen.
Meest onderschatte speler van de top 25 durf ik wel aan hen te geven.
Top 10 waardig
13. Brombeer1990
De volgende abuser in de lijst. 100k oda is wederom een lacher. Ik meen gehoord te hebben dat dit account voor 90% uit def zou bestaan(?).
Het moet dus vreselijk saai zijn om hierop te spelen

Ik verwacht dan ook een terugval nog op de ranglijst.
Enige voordeel voor hem is dat zijn stam toch wel 1 van de meest onderschatte is op deze wereld.
ALs ik de kaart zo bekijk gaan ze binnenkort fronten in het oosten met think, ik ben dan ook benieuwd wie hier de bovenhand zal halen aangezien hij door snow spelers toch wel wat geprezen wordt.
(Ik persoonlijk denk dat ze hem de lucht in prijzen voor de def die ze krijgen, maar toekomst wijst dat wel uit)
Top 50 waardig
14. TeamRisico
Nog een account die hier niet thuishoort.
66% van de overnames van de laatste maand waren bb's of interns.
Kocht tot over 2 weken geleden nog steeds gs meende ik te horen. En dan nog is de groei zo dramatisch.
Ik verwacht dan ook dat dit account nog zwaar zal zakken.
Top 50 waardig
15. Surrounded By Idiots
Een van de weinige accounts die een stuk hoger mag komen van mij in de ranglijst.
Hoge oda, heeft dus voor z'n dorpen moeten vechten. ODD is er ook wat, niet monsterhoog, maar wel genoeg om te zeggen dat hij al wat tegenstand te verwerken kreeg.
Speler(s) ken ik niet, maar voor zover ik hoor heeft hij niet zo'n goede reputatie. (wil niet zeggen dat ik hem niet skilled acht)
Zoals hierboven ook al vermeld ben ik benieuwd welk aandeel in de wereld hij met z'n stam zal krijgen.
Top 5 waardig.