Top 20

DeletedUser47424

Guest
Wat is hier een stab aan dan? Zijn jullie aangevallen oid?

Je hebt al de luxe dat ik het gesprek als bewijs al naar jullie heb gestuurd, dus ga die lezen dan zie je gewoon wat ik bedoel.

Ik wil het er best met je over hebben, maar schrijf me dan gewoon ff een pm, want anders ontkom ik er niet aan dat ik een aantal ordo spelers in verlegenheid breng en dat wil ik dus juist niet, het is niet voor niks dat ik normaal nooit reageer op het AF, maar was nu ff te pissed en dan is stoom afblazen hiet toch wel ff lekker :p
 

DeletedUser52001

Guest
Jongens, hou het hier ontopic. Er is een speciaal topic voor dit soort dingen, dus doe dat daar :)
 

DeletedUser59257

Guest
Koekwauws

- Ligging: vreemd
- Reputatie: premium
- OD: premium
- Groei: premium
- Stam: oke

toekomst: ligt aan de premium spendatie bij het huidige event

Volgens mij was jij de gene die een 5k dorpje had in (destijds) de rim terwijl een 'non pp-abuser' op zen max 400 had kunnen hebben. :p:p:p
 

DeletedUser6395

Guest
Het is de schuld van die gewelddadige programma's op de kijkbuis! :mad2:
 

DeletedUser

Guest
Royboyz

Logging: . Heeft groei mogelijkheden maar zal wel door eigen stamleden gefarmt worden etc.
Reputatie: Roy was mn stammaatje op W33 dus dit is dan ook een subjectieve beoordeling; Held! ;)
OD. Beetje teleurstellend voor die ranking, komt mede door de interns.
Groei: natuurlijk rank 11 maar door de interns niet heel geweldig
Stam: Verschilt enorm per account & Speler. De ene is een goeie de andere bakt er niks van :)

Was een kleine intern omdat het acc maar door 2 was bezet;)
Anders wel wat lager idd,
 

DeletedUser66265

Guest
Mocht ik hier binnenkort ooit in raken dan zal ik een update geven:D . Iemand die voor nu een reëel lijstje kan maken?
 

DeletedUser75413

Guest
Klopt ik maak er nog 1. Heb het momenteel even super druk gehad op Werk en IRL dus ik doe hem zsm updaten!
 

Deleted User - 2242732

Guest
Waarom open je dan zo'n topic :D
ik zal maar wat schrijven ;)
Legende bijgevoegde kaartjes:
m8nHZ55.png
= vijand
tq7YjGl.png
= speler zelf
Ee0OwrK.png
= stam van de speler
Li8Wnzv.png
= stam om in de toekomst mee rekening te houden

1. Deceiver of The Nine
/
2. King of pvm
WHMZZ81.png

NHIElQK.png
Ik ken enkel martijn van king goed. Er is skill, maar ook luiheid.
Heel leuke uitbreidinsmogelijkheden richting snow, met nog genoeg safe tegen ordo.
Ik vraag me wel af hoeveel hulp er zal komen van de buren als het nodig zou zijn.
Waarschijnlijk zakken jullie wel nog een paar plaatsen.
Offensief denk ik dat jullie soms een beetje teveel yolo durven gaan (grote sprongen qua oda stijgingen --> veel troepen kwijt in 1x -->minder farm--> minder groei)
Top 5 waardig
3. Alexandria Morgan
62egMXV.png

sQU0kux.png
Deze speler stond als 1 van de eerste aan de top. Helaas kwam er door wat inactiviteit van de co's een kleine terugval in de ranglijst (1-->3).
Veel uitbreidingsmogelijkheden (in alle richtingen), later genoeg safe tegen deceiver.
Spijtig dat Matthijs en yago geen goede speler(s) erbij vind(en), want de skill en inzet is zeker aanwezig.
Ondanks de mindere activiteit en vele meefarmers behouden ze toch mooi al een tijdje hun top 3.
ALs je de oda/odd van het account bekijkt worden de dorpen zeker niet gratis verkregen. In het begin werd ook een massa al afgeslagen, de rapportjes zegden genoeg.
Enige account in de top 25 die ik (atm) top 1 waardig acht, op basis van reputatie, groei, od en ligging.

4. 4 Farmers On A Train
K5lFoLP.png

pvd9dKU.png
Toffe spelers om ermee samen te werken met inzet en inzicht.
Er wordt voldoende gefarmd ondanks de vele meefarmers om de vaste groeitrend verder te zetten.
ODA is wel veel te laag vergeleken met rang. Er werden dus veel dorpen gratis gekregen. Ik ben dan ook benieuwd of ze hun rang gaan volhouden eenmaal ze voldoende tegenstand krijgen.
In defensief vlak moeten ze zich ook nog bewijzen.
Kortom: een account met potentie.

Top 5 waardig

5. Koekwauws
PfIw9DC.png

bxms5E0.png
Eerste pp noob die we tegenkomen in de ranglijst...
Wanneer anderen meer beginnen te farmen, in vergelijking met wat koekwaus z'n markt aankan zie je ook wel de dalende trend in de ranglijst.
Cluster: gezocht?
Offensief vlak is dit toch wel een lachertje als ik de rapporten hier zag, ik dacht eerlijk gezegd dat dit een ragequit was en dus troependump.
ODA mag er wel zijn, hij mocht dus vechten voor z'n weinige dorpen die hij heeft.
Deze rapportjes staven wel een beetje het globaal beeld wat ik over SHH heb buiten een paar uitzonderingen. Hiermee bedoel ik dat deze stam nog zwaar in de klappen zal delen als deze spelers niet bijgeschaafd worden.
top 50 waardig​
 

Deleted User - 2242732

Guest

6. ltdarky
8eUuDGr.png

3LRkWxe.png
Acccount waar heel weinig over te zeggen valt en daarmee bedoel ik het niet positief.
Interns, interns interns... 191k oda is dan nog vrij hoog voor een account met zoveel interns.
Op defensief vlak hebben ze wel al hun mannetje gestaan, echter weet ik niet hoe er aangevallen werd door omen. Als ze weer alles op 1 dorp knalden is het niet moeilijk om odd te krijgen.
Account ligt ook vast tov stam ik ben dan ook benieuwd hoe ze dit kunnen oplossen zonder interns (als ze dit zouden willen weliswaar).
top 50 waardig (kan er echt weinig op af...)

7. Azure Nebula
YwbYEXj.png

7cyTMo8.png
Geen interns, defensief vlak zich al bewezen. Moeten vechten voor hun dorpen (laatste tijd helaas wat minder)
Een beetje de stille farmer van deze wereld, farmt iedere dag goed mee maar niemand die het merkt.
Jammergenoeg valt de groei de laatste week helemaal weg. Een flinke oda/puntenboost binnenkort?
Ik heb wel mijn twijfels over de stootkracht/hulp van de buren als het nodig zou zijn. Edelruimte wordt ook beperkt.
top 3 waardig

8. van nelle
LsK8m01.png

khJRZAh.png

Volgende abuser die we tegenkomen in de lijst. Gelukkig voor hen zitten er ergere in hun stam :p
Dramatische oda opnieuw volgens de groei, 33% +- van de dorpen waren interns.
ALs ik de kaart bekijk verwacht ik dat ze naar de rim gaan groeien? Ik denk wel dat dit account in staat is rang 3, evt hoger te pakken mits ze blijven doorfarmen als ze de laatste tijd doen.
Amper meefarmers/tegenstand en een leuke farmcluster.
Helaas voor hen gaan ze dus geen tot amper wat bewijzen op deze wereld buiten farmen. (evt via vv mss)
Top 10 waardig (op basis van w38 dan)

9. mallegeit

3ESuocg.png

nHKQKE6.png
Persoonlijke tekst: Brother of war Koekwauws
hiermee is ook alles gezegd.

10. zero1ife
NPASboq.png

iwzR5Zk.png
Beetje een vreemd account. Op basis van wat ik hoor over de spelers kan dit account behoorlijk hoog komen in de ranglijst. Zeker als ze ook nog gaan rimmen.
Echter is het wel spijtig dat er nu al zo'n groot deel van het account bestaat uit interns.
Weinig tegenstand in de rim, veel zal er dus niet bewezen worden vanaf het account zelf buiten clears gooien voor stamgenoten.
Was rel de goede keuze? Ik ben benieuwd
Top 3 waardig​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2242732

Guest
11. Royboyz
vfiwrsz.png

BTfJYyO.png
Nog nooit van dit account gehoord tot voor ik de ranglijst bekeek, en dat verklaart meestal niets goeds :D
Als ik iemand als grootste flop van de top 25 zou durven noemen kies ik toch wel voor dit account.
95k oda, vluchten richting de rim, stoer doen op z'n profiel met z'n awards van w36 welke werkelijk niks voorstellen.. allemaal wat lachwekkend sorry.
Nog niks bewezen dus en ik vraag me ook af of dit er ooit van zal komen.
Ik ben benieuwd wat er met je account gebeurd als omen zou vallen.
Top 100 waardig

12. jobe
xfCTYPl.png

s6tqE9G.png
Ik ken O. en B. van w38 en op basis daarvan vind ik het enorm spijtig dat ze niet vlak naast me liggen, als ik met iemand graag had samengeknald waren het hen wel.
Beetje jammer voor hen dat er weinig tegenstand te vinden valt in de rim (zelfde verhaal als zero1life), want de skill is er zeker aanwezig.
Geen farmbaasjes, maar farmen volgens mij gewoon iedere dag hun rondje. Mede hierom verwacht ik dan ook dat ze wat rond hun huidige plaats op de ranglijst zullen blijven hangen.
Meest onderschatte speler van de top 25 durf ik wel aan hen te geven.
Top 10 waardig

13. Brombeer1990
guCbR0p.png

CIyXgG5.png
De volgende abuser in de lijst. 100k oda is wederom een lacher. Ik meen gehoord te hebben dat dit account voor 90% uit def zou bestaan(?).
Het moet dus vreselijk saai zijn om hierop te spelen :p Ik verwacht dan ook een terugval nog op de ranglijst.
Enige voordeel voor hem is dat zijn stam toch wel 1 van de meest onderschatte is op deze wereld.
ALs ik de kaart zo bekijk gaan ze binnenkort fronten in het oosten met think, ik ben dan ook benieuwd wie hier de bovenhand zal halen aangezien hij door snow spelers toch wel wat geprezen wordt.
(Ik persoonlijk denk dat ze hem de lucht in prijzen voor de def die ze krijgen, maar toekomst wijst dat wel uit)
Top 50 waardig

14. TeamRisico
5Ak6git.png

9xbHB51.png
Nog een account die hier niet thuishoort.
66% van de overnames van de laatste maand waren bb's of interns.
Kocht tot over 2 weken geleden nog steeds gs meende ik te horen. En dan nog is de groei zo dramatisch.
Ik verwacht dan ook dat dit account nog zwaar zal zakken.
Top 50 waardig

15. Surrounded By Idiots
z0m2ymJ.png

icscKmH.png
Een van de weinige accounts die een stuk hoger mag komen van mij in de ranglijst.
Hoge oda, heeft dus voor z'n dorpen moeten vechten. ODD is er ook wat, niet monsterhoog, maar wel genoeg om te zeggen dat hij al wat tegenstand te verwerken kreeg.
Speler(s) ken ik niet, maar voor zover ik hoor heeft hij niet zo'n goede reputatie. (wil niet zeggen dat ik hem niet skilled acht)
Zoals hierboven ook al vermeld ben ik benieuwd welk aandeel in de wereld hij met z'n stam zal krijgen.
Top 5 waardig.​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2242732

Guest
16. The Flying Penguin
g9YvMVQ.png

opNCAPI.png
Account die ik tot voor kort in de grond zou boren, doordat een belangrijk deel van hun groei bestaat uit een stab. Maar mede door de nieuwe spelers(?) die er alles willen aan doen om de reputatie van hun account wat op te krikken sta ik er heel wat positiever tegenover.
Lijkt me een account die zal rimmen, en dus ook zal doorgroeien. Sinds de nieuwe spelers erop kwamen is er wel amper oda bijgekomen, waardoor ik hun groei hoger verwacht had.
Top 20 waardig

17. Sasori
KsmTfnF.png

uIp2Mjf.png
Tot voor kort het meest veelbelovende account van deze wereld, maar helaas konden ze hun trend niet verderzetten. Motivatieproblemen? Tegenslagen? Ik weet het niet, maar wel een spijtige zaak voor deze wereld.
Spelers hoor ik veel goeds van.
Oda is wel wat minder (kan betekenen dat ze slim dorpen pakken, maar 170k is wel overdreven weinig)
Top 5 waardig mits herstel van hun groei.

18. jelle86
rLndo8Q.png

UBI7tTM.png
Nog een account die ik nog nooit van gehoord had.
Als ik een eerste blik werp zie ik 125k oda, een tegenvallende groei die nu probeert opgelost te worden dmv de intern van vlerk.
Enkel is dit enkel uitstel van executie, dit account verwacht ik straks dan ook terug uit de top 20

19. treintje?
RPWNeiW.png

GpgCbId.png
Beetje de vreemde eend in de bijt. (hiermee bedoel ik in SHH)
Dit is een naam die ik al sinds het begin van de wereld vaak tegenkom, geen idee waarom :D
Een van de weinige accounts in SHH die tot nu toe al wat gedaan heeft buiten internen/pp kopen/farmen.
Ik denk dat hier luie spelers op spelen qua farmen, die wel hun mannetje kunnen staan en willen vechten voor hun dorpen. (ken hun niet voor de duidelijkheid)
een oda van 400k is niet slecht, zeker als je ook al wat tegenstand te verwerken kreeg (370k odd)
Innteressante ligging ook tov stam en snow.
top 10 waardig.

20. kurwas
PiliAx5.png

lMDIiDO.png
De zoveelste abuser hier op deze wereld. Vlammende start, maar zoals de meeste andere abusers vallen ze toch hard terug. Anders dan mallegeit en koekwaus denk ik dat hij wel wat meer kan dan clears gooien.
Ben dan ook benieuwd wat hij zal doen wanneer er oorlog met ordo komt.
Top 50 waardig

spelers die ik nog in de top 20 verwacht:
-Three Little Birds
-Verder zie ik voorlopig niet iemand die sterk zal stijgen...

------------
Opvallende statistiek (om mee af te sluiten): 90% van de pp abusers groeien allemaal richting de rim​
 

DeletedUser76105

Guest
Ik zou ook even iets willen inbrengen.
90% van de pp abusers , eten 100% zeker voedsel.

Verder mag iedereen zijn dorpen doneren aan The Witch-King of Angmar voor een gratis rugmassage.
Ik heb ook nog vers gespoelde biologische druiven.

Verder wil ik nog een taalfoutje aankaarten van Royboyz.
Wanneer men in de premisse stelt, binnen de syllogistiek, dat men niet zoals een baas is...
Maar ik ben wel de baas.
Een baas is zoals een baas.
Tenzij een baas niet meer hetzelfde is als een baas.
Wat het geval dus niet is.
Dus wij concluderen als U de baas bent WEL als een baas bent.
Hoe hoog je functie van baas ook is...
Ik raad U aan zichzelf verder de scholen in de propositielogica alvorens verdere beweringen te stellen.

Lokale kweek is beter voor het milieu.
 

DeletedUser73224

Guest
als je van nelle echt een pp abuser kan zien :p Enige pp die gebruikt is op deze wereld is ook verdiend op deze wereld :/ lijkt mij gwn slimme handel met de echte abusers

en 33% intern is heftig overdreven

maar voor de rest bedankt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ik ben het niet helemaal met de lijst eens, maar vind hem zeker mooi gemaakt. Complimemten, dit is leuk leesvoer!
 
Bovenaan