Top 20

Deleted User - 2242732

Guest
als je van nelle echt een pp abuser kan zien :p Enige pp die gebruikt is op deze wereld is ook verdiend op deze wereld :/ lijkt mij gwn slimme handel met de echte abusers

en 33% intern is heftig overdreven

maar voor de rest bedankt :D

Of je die nu terugverdiend of niet, je blijft een abuser geweest te zijn in de start hé (khaleesi kwam me onlanks hetzelfde zeggen op skype) ;) Misschien maakt dit het nu minder erg. :)

wat interns betreft:
infinity dreams x9
gala x3
dabioso x1
capncook x1

Heb nog niet verder gekeken naar de andere maar dat zijn er toch al 14/43 ~33%?
 

DeletedUser73224

Guest
Of je die nu terugverdiend of niet, je blijft een abuser geweest te zijn in de start hé (khaleesi kwam me onlanks hetzelfde zeggen op skype) ;) Misschien maakt dit het nu minder erg. :)

wat interns betreft:
infinity dreams x9
gala x3
dabioso x1
capncook x1

Heb nog niet verder gekeken naar de andere maar dat zijn er toch al 14/43 ~33%?

Als je zo begint ben jij ook een abuser . jij heb zoiezo iets gehalveerd ...


Gala was geen intern
 

Deleted User - 2242732

Guest
Ik denk dat je zelf wel weet waarop ik doel.
Als maakjenietdruk jullie hier komt bedanken na een maand en een half (of wat was het) voor jullie aankopen kan je dit niet echt vergelijken met de pp die wij besteed hebben om het halveren van onze smid tot adel..

Gala heb je gelijk excuses, had ffe verward met het feit dat hij in walk zat de dag tot voor hij z'n dorpen verloor ;)
 

DeletedUser73224

Guest
Ik denk dat je zelf wel weet waarop ik doel.
Als maakjenietdruk jullie hier komt bedanken na een maand en een half (of wat was het) voor jullie aankopen kan je dit niet echt vergelijken met de pp die wij besteed hebben om het halveren van onze smid tot adel..

Gala heb je gelijk excuses, had ffe verward met het feit dat hij in walk zat de dag tot voor hij z'n dorpen verloor ;)

Lel max 2k pp uitgegeven en 10k verdiend ... Als dat je een abuser maakt mij best . ik heb gewoon de functie slim gebruikt .
 

DeletedUser

Guest
Geloof je het nou zelf wat je zegt? (Je mag me met bewijs tegenspreken)
10k pp verdiend terwijl er mensen op het AF komen bedanken dat je al hun pp koopt. :eek:
 
Reactiescore
489
Je hebt idd gelijk dat er maar 1 iemand je bedankte ;) maar dat je 10k PP hebt verdient en slechts 2k hebt uitgegeven lijkt me toch bizar voor deze wereld :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
GS koopt** en alle gs lol en mensEN lol ...

Ik snap niet helemaal waar je op doelt, maar je hebt toch 10k pp verdiend?
Althans dat begrijp ik uit jouw posts en daarop is mijn vraag of je dat zelf gelooft?
Zodra je geen bewijs hebt, geloof ik er echt niks van.:rolleyes:

Dat het "maar" één iemand was heb je gelijk in. ;)
 

DeletedUser76153

Guest
Lel max 2k pp uitgegeven en 10k verdiend ... Als dat je een abuser maakt mij best . ik heb gewoon de functie slim gebruikt .

Er is wel een misverstand denk ik. We praten over Van Nelle, terwijl jij op die moment op CapNCook speelde. En als je voor 10 k pp binnen te halen,2 k pp moet abusen is er iets serieus fout gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je zelf wel weet waarop ik doel.
Als maakjenietdruk jullie hier komt bedanken na een maand en een half (of wat was het) voor jullie aankopen kan je dit niet echt vergelijken met de pp die wij besteed hebben om het halveren van onze smid tot adel..

Gala heb je gelijk excuses, had ffe verward met het feit dat hij in walk zat de dag tot voor hij z'n dorpen verloor ;)

maakjenietdruk?
waar is die dan....

(heb k ook op gespeeld):) w30 winning (daar kun je alles krijgen haha)

pp abuse is jammer maar nu 1maal toegevoegd,
niks aan te doen.;)
 

DeletedUser73224

Guest
Beetje jaloers allemaal of wat is dat hier ?

van nelle stond rang 165 wnr ie begon met edelen, hoeveel pp kan die er dan hebben ingestopt ( 2k)??? . WAT EEN ABUSER ...
Wrs hebben jullie er allemaal meer ingestopt .

Vanaf wnr ben je een abuser dan ?
 
Reactiescore
2.039
Je leest duidelijk niet wat ik zeg? Dat wat door generaal beschreven wordt is tegen de regels.
Ik zeg nergens dat jullie dit ook effectief hebben gedaan. Dat je er zo geagiteerd op reageert doet mij enkel vermoeden dat er toch wel degelijk iets niet helemaal koosjer is.
 

DeletedUser76153

Guest
Chance da de pp van capncook ni op van nelle staat .
Gz weet er allemaal niets van

Er is echt niet veel moeite nodig om normale zinnen te schrijven. Punt met een spatie tussen? Dialect die vele mensen niet verstaan? Hoe kan er nu deftig met jou een discussie gehouden worden?
 
Bovenaan