Top 20

DeletedUser

Guest
haha lol dat meen jeXd (dat wist ik niet haha)

njah zal wel co's hebben dan die alles weer goed maken!:p
speler zelf ben ik niet zo van te spreken haha. (maar dit is puur omdat deze kritiek niet kan hebben) en zichzelf OOOO zo goed vind.
dan ben je in mijn ogen een dikke 0:D

maar geen lijst voor me,
zeik liever spelers als hem af:$
 

DeletedUser

Guest
hoi kun je beter zeggen:) ik ga nergens heen,
vind het prachtig om de ''dikste wannabe'' van AF te etteren:D
 

DeletedUser74396

Guest
Ik weet niet of ik moet wenen of lachen met deze 'discussie'. Laten we het maar houden op tranen door te hard te lachen
 

DeletedUser65135

Guest
Ook wel leuk dat nadat ik een leuk grapje maak in een lijstje, hij gelijk verondersteld dat het zo is + zoiets basseerd op 1 mening/grapje...
 
Reactiescore
1.015
Ah, dus die Will-Y-Own is gimp? Tsja, als je je belachelijk maakt op het AF en je maakt een ander accie #hecares. Wat droevvig toch die jongen :p
 

DeletedUser

Guest
Die 5 dorpjes die we "verloren" waren waren gewoon backtimes. Dat we de underdog positie krijgen is wel leuk ;), ik verwacht dat we wel iets meer bekendheid gaan opdoen. We hebben alleen geen spammers op het forum hier op het account.

Mooi lijstje trouwens. Altijd leuk als mensen die moeite nemen dit te doen.
 

DeletedUser75413

Guest
Die 5 dorpjes die we "verloren" waren waren gewoon backtimes. Dat we de underdog positie krijgen is wel leuk ;), ik verwacht dat we wel iets meer bekendheid gaan opdoen. We hebben alleen geen spammers op het forum hier op het account.

Mooi lijstje trouwens. Altijd leuk als mensen die moeite nemen dit te doen.

Ja vandaar ook jammer maar is nou eenmaal zo.
Ja dat denk ik ook wel, hoop dat jullie leuk uit de hoek komen.

Ja nu hoop ik dat iemand anders ook de moeite wilt nemen :p
 

DeletedUser66265

Guest
Die 5 dorpjes die we "verloren" waren waren gewoon backtimes. Dat we de underdog positie krijgen is wel leuk ;), ik verwacht dat we wel iets meer bekendheid gaan opdoen. We hebben alleen geen spammers op het forum hier op het account.

Mooi lijstje trouwens. Altijd leuk als mensen die moeite nemen dit te doen.

Dan hoop ik toch wel dat jullie iets beter zijn geworden dan destijds op w 26, of dat er nu andere spelers meespelen.

Oh nee, excuse ik zat met de verkeerde speler in mijn hoofd. Yyz was altijd wel positief over jullie naar mij in pm toe. Hij vond jullie een van de betere spelers binnen brain.
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik je naam kwijt ben, je bent niet mark toch? (blauwe ufo was mark dacht ik maar mijn geheugen laat mij in de steek)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68715

Guest
Dan hoop ik toch wel dat jullie iets beter zijn geworden dan destijds op w 26, of dat er nu andere spelers meespelen.

Oh nee, excuse ik zat met de verkeerde speler in mijn hoofd. Yyz was altijd wel positief over jullie naar mij in pm toe. Hij vond jullie een van de betere spelers binnen brain.
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik je naam kwijt ben, je bent niet mark toch? (blauwe ufo was mark dacht ik maar mijn geheugen laat mij in de steek)

W26 weet ik zelf niks van weet ook niet of die toen solo speelde. Wat ik wel weet is het team wat nu hier op night zit ook het team is wat op W35 zat op GodlyBlackLight. Behalve ik dan. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik speelde op BlackLight48 zoals staat in mijn handtekening, yvo speelde op yvokey. Toen speelde we beide solo en voor mij was dat mijn eerste wereld dus ik heb daar een hoop geleerd. Ik heet trouwens Casper, ik weet niet of je dat nog wat zegt.

Overigens kan ik me herrineren dat wij het ook nog aardig goed deden op w26 als Brain zijnde. Even de stats er bij pakken ;)
241 verovert tegenover 21 verloren ;)
 

DeletedUser74396

Guest
ik speelde op BlackLight48 zoals staat in mijn handtekening, yvo speelde op yvokey. Toen speelde we beide solo en voor mij was dat mijn eerste wereld dus ik heb daar een hoop geleerd. Ik heet trouwens Casper, ik weet niet of je dat nog wat zegt.

Overigens kan ik me herrineren dat wij het ook nog aardig goed deden op w26 als Brain zijnde. Even de stats er bij pakken ;)
241 verovert tegenover 21 verloren ;)

je mag niet vergeten dat er een paar accounts van Quiem een tijdje halfleeg/leeg hebben gestaan. Dorpenverlies was daar dus onvermijdelijk. niet om slecht te praten maar om de situatie wat recht te trekken
 

DeletedUser66265

Guest
ik speelde op BlackLight48 zoals staat in mijn handtekening, yvo speelde op yvokey. Toen speelde we beide solo en voor mij was dat mijn eerste wereld dus ik heb daar een hoop geleerd. Ik heet trouwens Casper, ik weet niet of je dat nog wat zegt.

Overigens kan ik me herrineren dat wij het ook nog aardig goed deden op w26 als Brain zijnde. Even de stats er bij pakken ;)
241 verovert tegenover 21 verloren ;)

Oh wacht brain, waar staat die stam mij ook alweer van bij? Oh ja, dat was die stam die na ruim een half jaar op daan en mij gebasht te hebben nog steeds geen doorbraak wisten te creeëren, lees: geen enkel dorpen wisten te veroveren.

Brain, de stam die ervoor zorgte dat requim een 3 fronten oorlog moest voeren en outnumberd werd. Brain die hele dorpen gekata'd heeft wat uiteindelijk wederzijds is gebeurd.

Brain, de stam die op delete ging toen hun bg kapot ging en uit elkaar viel. Het was toen, aldus de brainers, geen eerlijke strijd meer. Toen we in puntenaantal even groot waren en de strijd dus gelijk getrokken was gaf brain op.

Begrijp mij niet verkeerd, brain was een prima stam maar je stats geven een vertekend beeld. Ondanks dat requiem een 3 fronten oorlog aan het voeren was wist geen van die vijandelijke stammen zelfs maar een deuk in een pakje boter te slaan.

Welke echte winsten heeft brain nou echt gekend?
Terrornl hebben jullie heel netjes weggespeeld, petje af daar hoor je mij niet over. Poekieboe hebben jullie heel hard aangepakt, account kapot gemaakt maar vervolgens werden jullie daar gestopt en kwamen jullie er niet meer doorheen. Afgezien van wat kleine winsten die brain wist te maken op hatorihanzo en op het 2de cluster van le miserable wisten jullie er niet doorheen te komen.

Daartegenover staat dat requiem flinke winsten boekte en aardig wat spelers gesloopt heeft. Dus niet om het een of ander maar die stats geven een veel te vertekenend beeld. Jullie werken samen met 2 andere stammen zodat wij een 3-fronten oorlog voeren, dan moet je ook de stats van al die stammen meepakken.
 
Bovenaan