Top 20

DeletedUser75413

Guest
Beste,

Hier kan je de top 20 spelers van de wereld beoordelen op zaken zoals:

- Ligging
- Reputatie
- OD
- Groei
- Stam

Vervolgens kan je nog een voorspelling wagen: Waar zal deze speler uit de top 20 binnen een week, maand of meer staan?

De huidige top20:
1 King of PVM
2 Deceiver of The Nine
3 Alexandria Morgan
4 4 Farmers On A Train
5 Azure Nebula
6 ltdarky
7 Koekwauws
8 Brombeer1990
9 van nelle
10 zero1ife
11 Royboyz
12 mallegeit
13 The Flying Penguin
14 Surrounded By Idiots
15 jobe
16 TeamRisico
17 Sasori
18 Argwahn
19 Team Boomknuffelaars
20 kurwas
 

DeletedUser6395

Guest
Hmmmmmmk... :rolleyes:


YpjjCtU.jpg
 

Deleted User - 2242732

Guest
als je zelf startte met met zo'n beoordeling als openingspost ;)
 

DeletedUser75413

Guest
Zal ik straxs/morgen doen ;)

Heb vanavond geen tijd en ga nu afsluiten en naar huis :p
 

DeletedUser64807

Guest
Koekwauws

- Ligging: vreemd
- Reputatie: premium
- OD: premium
- Groei: premium
- Stam: oke

toekomst: ligt aan de premium spendatie bij het huidige event
 

DeletedUser

Guest
LOL deze man zal alle dorpjes uitbouwen voor spelers die het spel wel snappen?
pp verbrassen is skillloos;)
 

DeletedUser

Guest
Sasori

- Ligging: Gunstig.
- Reputatie: Goed in mijn ogen.
- OD: Niet ontzettend hoog, maar ook niet laag.
- Groei: Lijkt me duidelijk?
- Stam: Ik denk een prima stam, in ieder geval als je naar zijn ligging kijkt.
 

DeletedUser75413

Guest
Ik zal morgen op me werk proberen een complete lijst te maken!

Sorry dat het niet meteen is gebeurd maar had er geen tijd meer voor vandaag. Vond dit altijd wel een leuk topic.

Groetjes
 

DeletedUser71101

Guest
Azure Nebula

Ligging: 8
Reputatie: 1
OD: Redelijk veel OD, in aanval als verdediging maar niet extreem veel. 9
Groei: 9.5
Stam: 1
 

DeletedUser

Guest
Royboyz

Logging: . Heeft groei mogelijkheden maar zal wel door eigen stamleden gefarmt worden etc.
Reputatie: Roy was mn stammaatje op W33 dus dit is dan ook een subjectieve beoordeling; Held! ;)
OD. Beetje teleurstellend voor die ranking, komt mede door de interns.
Groei: natuurlijk rank 11 maar door de interns niet heel geweldig
Stam: Verschilt enorm per account & Speler. De ene is een goeie de andere bakt er niks van :)
 

DeletedUser71101

Guest
Tja, ik ben geen ordo hater, maar als jullie stamleider ongemoeid kan stabben dan vind ik het inderdaad een heel laag cijfer. Je kunt maar beter niet doorvragen, want die dingen wil ik jullie graag besparen :cool:
 

DeletedUser76206

Guest
Tja, ik ben geen ordo hater, maar als jullie stamleider ongemoeid kan stabben dan vind ik het inderdaad een heel laag cijfer. Je kunt maar beter niet doorvragen, want die dingen wil ik jullie graag besparen :cool:

:confused::eek:
Vertel op, blaas wat leven in het stabtopic anders.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Tja, ik ben geen ordo hater, maar als jullie stamleider ongemoeid kan stabben dan vind ik het inderdaad een heel laag cijfer. Je kunt maar beter niet doorvragen, want die dingen wil ik jullie graag besparen :cool:

aandachtszoeker :eek:
zeg je A zeg je B maar geen dingen beweren zonder 0,0 argumentatie of bewijzen
 

DeletedUser47424

Guest
Etienne heeft het wel heel smerig gespeeld kan ik bevestigen, ze heeft over de rug van de ordo spelers (ervan uitgaande dat ze er niks mee te maken hebben verder) erg smerig gestabt.
Binnen onze stam heb ik iedereen het gehele skype gesprek laten lezen, maar weet niet of het verstandig is om dat hier helemaal te posten en wil er ook niet in gaan knippen.

Samengevat is er een Fusie tussen onze stammen afgesproken mits wij akkoord wilden gaan met een erg moeilijke keuze.
Nadat we dat zijn gegaan zou alles binnen een dag geregeld zijn, maar zijn we aan het lijntje gehouden en konden we naar de invites fluiten.

Ik heb met aantal ordo spelers goed contact en had hier graag mee in de stam gezeten, maar ik kan wel begrijpen dat als stamleden dit accepteren van hun stamleider en ander laks gedrag, dat de rate nou niet echt hoog is voor ordo.

Wij hebben maar 5 spelers, maar gaan wel door het vuur voor elkaar (zie odd rang van sponghop na die amateuristische aanvallen van SHH spelers) Wij hebben tot nu toe eigenlijk elke speler afgekeurd voor onze stam en zijn niet op aanbiedingen ingegaan van grote stammen die interesse hadden, omdat we ze niet goed genoeg vonden. We dachten in Ordo goed op onze plaats te passen met ons clubje en waren ook tevreden dat dit met Etienne geregeld was, dus dan kun je je misschien voorstellen dat we nu wel pissed zijn als je zo word genaaid, door nota bene de stamleider, die ook de spelers die het spel wel leuk spelen, zo in een slecht daglicht stelt.

Jullie hoeven me zeker niet te geloven, maar lijkt me gewoon niet netjes om dat gehele skype gesprek te posten.
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat wij wisten is dat snow geraagd had om een fusie en wij ddie hadden geweigerd... Ik hoop op toevvoeging van beide kanten
 
Reactiescore
2.039
Ehm? Er is helemaal niets afgesproken, er is een chat aangemaakt waar jullie uiteindelijk uit geleaved zijn omdat ET niet genoeg tijd had om hier degelijk op te reageren en ik zelf ook nauwelijks aanwezig was (bemoei mij uberhaupt niet zoveel met de leiderszaken de laatste tijd). Of is er soms daarna nog iets gebeurd?
 

DeletedUser47424

Guest
Ehm? Er is helemaal niets afgesproken, er is een chat aangemaakt waar jullie uiteindelijk uit geleaved zijn omdat ET niet genoeg tijd had om hier degelijk op te reageren en ik zelf ook nauwelijks aanwezig was (bemoei mij uberhaupt niet zoveel met de leiderszaken de laatste tijd). Of is er soms daarna nog iets gebeurd?

Ja, we zijn eruit gegaan omdat het voor ons idd te lang duurde en we het gevoel hadden dat de interesse niet wederzijds was.

Heb later aangegeven dat als er nog interesse was, dat er diezelfde dag ook nog overlegd moest worden.
Dat gesprek met etienne is er gekomen en we zijn blij gemaakt met een komende fusie, wat de volgende dag al afgerond zou zijn..

Maar ik kan nu wel helemaal gaan omschrijven wat er besproken is, maar dat was nu net niet de bedoeling (wilde alleen ff zeggen dat ik pissed op ET ben door die stab). Maar ik heb naar 1 van jullie stamleiders het volledige skype gesprek gestuurd, dus als jullie het willen weten vraag je het hem verder maar.
 
Bovenaan