Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Deleted User - 487776907

Guest
Want elke link proberen die je met Google vindt is proper voor je laptop haha. Denk vraag t hier, misschien heeft iemand een zoektip
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Iemand die me kan helpen? Ik gebruikte heel vaak de CMD + B optie om een kleuren paneel te openen, opeens is deze hotkey ermee gekapt.. datzelfde moment kon ik opeens niet meer opslaan als > PNG doen... ik moet nu continu exporteren als PNG... Geen flauw idee waarom.
 
Reactiescore
43
XA3OsIo.png


JOwrY4h.png


ilEbJfy.png


1HaLlN1.png
 

DeletedUser72825

Guest
Die laatste is echt men ding niet, die 3 andere zijn knap werk!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik vind ze mooi maar heb er nu zoon 15 gezien van je die allemaal exact t zelfde zijn :x. Is t niet lopende band werk geworden?
 
Reactiescore
43
Ik vind ze mooi maar heb er nu zoon 15 gezien van je die allemaal exact t zelfde zijn :x. Is t niet lopende band werk geworden?

Ik gebruik altijd dezelfde filters, ja. Maar voor de rest ben ik het helemaal oneens met 'exact' hetzelfde. Ik doe gewoon wat ik het beste kan, wat mij logisch lijkt. Voor de rest zijn de fractals, adjusts, stocks etc. in mijn plaatjes meestal verschillend. Je kan niet blijven vernieuwen, als iets werkt moet je dat ook gewoon aanhouden vind ik.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ho tis geen aanval :p... Maar voor mij lijkt het als stock+passende fractal+evenuele belichting+tekst.

Ik vind t juist knap als je meerdere dingen kan/probeert. Hierdoor verpest ik vaak plaatjes en soms komt het er goed uit.

Bedoel t niet verkeerd, de plaatjes zijn mooi.. maar ik zou er dan zelf geen plezier uit halen :p
 
Reactiescore
43
Ho tis geen aanval :p... Maar voor mij lijkt het als stock+passende fractal+evenuele belichting+tekst.

Ik vind t juist knap als je meerdere dingen kan/probeert. Hierdoor verpest ik vaak plaatjes en soms komt het er goed uit.

Bedoel t niet verkeerd, de plaatjes zijn mooi.. maar ik zou er dan zelf geen plezier uit halen :p

Dat plaatje net boven je comment.

Een profielplaatje is geen kunstwerk waarin uren werk hoort te zitten, dan kan je beter gaan taggen ofzo. Maar bon, als het zo gemakkelijk was dan zag ik wel meer plaatjes in mijn stijl. Niet dat ik zeg dat het moeilijk is, alles behalve. Maar jij doet net alsof mijn plaatjes onorgineel zijn, terwijl ik op dit moment niemand zie die hetzelfde doet.
 
Bovenaan