Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

DeletedUser74373

Guest
Nino heeft weer bij elke designer om een plaatje zitten vragen :D wel nice Jurgen

Thanks :)

heb het ff bekeken en heb enkele opmerkingen :)

Er komt van tussen zijn armen wit licht, vanboven is het een heel dof geel kleur, wat niet pst in het totaalplaatje. Probeer het effect na te maken van tussen te armen dat gaat ook mooier zijn. Verder is de tekst zeer saai. Probeer de eerste "N" met een andere font te doen zoals Old Lucida Blackletter of Old London, en de rest dan in Bebas Neue met spacing op -60. Verder zou ik het karakter iets naar links of rechts zetten, dan hoef je de tekst niet in het midden te zetten. Keep it up!

Thanks!
Ik ga wat verder uitproberen :p
 

DeletedUser77993

Guest
ygkxs0n6ciw2e.png


T/C? ;)

alhoewel het werk op zich ongelooflijk knap is, en je werk en van alle andere zeer mooi is , moet iemand me toch uitleggen wat de mensen hebben met vrouwen op hun profielfoto te plaatsen, terwijl ze mannelijk zijn, hoeveel keer ik het gedacht heb op het AF een knappe dame haar commentaren te lezen gewoon door hun profielplaatjes :confused:
 

DeletedUser69623

Guest
alhoewel het werk op zich ongelooflijk knap is, en je werk en van alle andere zeer mooi is , moet iemand me toch uitleggen wat de mensen hebben met vrouwen op hun profielfoto te plaatsen, terwijl ze mannelijk zijn, hoeveel keer ik het gedacht heb op het AF een knappe dame haar commentaren te lezen gewoon door hun profielplaatjes :confused:

Hier is maar één simpele wetenschappelijke verklaring voor: Mannen houden van vrouwen:rolleyes:
 

DeletedUser77909

Guest
Hier is maar één simpele wetenschappelijke verklaring voor: Mannen houden van vrouwen:rolleyes:
ygkxs0n6ciw2e.png
sigr1oxhrenyr.jpg
Haha soo true, het werk is zeker mooi! Maar niet ongelooflijk knap, er is namelijk vrij weinig aan veranderd..
Soms is het inderdaad niet nodig om te veel poespas toe te voegen
 
Reactiescore
1.075
alhoewel het werk op zich ongelooflijk knap is, en je werk en van alle andere zeer mooi is , moet iemand me toch uitleggen wat de mensen hebben met vrouwen op hun profielfoto te plaatsen, terwijl ze mannelijk zijn, hoeveel keer ik het gedacht heb op het AF een knappe dame haar commentaren te lezen gewoon door hun profielplaatjes :confused:
zou het niet nog vreemder zijn als we plots met z'n allen gespierde halfnaakte mannen gaan zetten? :engel:
 

DeletedUser73031

Guest
Hebben jullie tips?
Ik werk met photoshop 6.
Maar als ik mijn fotos verklein, word mijn kwaliteit ook minder goed..
Weet iemand hoe je dat oplost?

Mvg Jorrit
 

DeletedUser77690

Guest
Iemand tips hoe ik dit plaatje er fatsoenlijk uit kan laten zien in het kleine blokje van het profielplaatje? Verliest dan alle details en komt dan een stuk minder goed tot zijn recht. thumbnail_flaming_phoenix.jpg
 
Reactiescore
139
Don't laugh, but I am practicing with brushes... Is this picture of a river bed believable? is it okay?

Lach niet, maar ik ben het oefenen met borstels ... Is dit beeld van een rivierbedding geloofwaardig? is het goed?

EEuFLz.png
 

DeletedUser76545

Guest
Het is wel geloofwaardig ja, maar ik zou het niet zo snel als profielplaatje nemen imo.

2gshc7o.jpg


xmtmzd.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78287

Guest
9782376dc875dfa1bd98d812f5123471.png

11868a106d9b1f025b7b158abfbc73e5.png

Ik ben heel nieuw, alle advies is welkom :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78388

Guest
Ik heb een probleem : Ik maak plaatjes van hoge kwaliteit en ook in hoge resolutie, maar wat ik ook doe. Als ik ze upload dan is de kwaliteit zeer slecht.

Kan iemand me vertellen wat zij doen om goede kwaliteit te krijgen?
 
Bovenaan