Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Tips tops?

Tis voornamelijk stock... dus ik was meer nieuwsgierig wat jullie er bij zouden toevoegen?
GORTo6n.png
 

DeletedUser70476

Guest
De rode bubble past absoluut niet bij het colorscheme van de stock. De blauwe fx is ook veel te fel wit. In het algemeen lijkt de stock ook niet echt hq. Focus eerst op een cleane stock, hoeft amper fx bij om het mooi te maken, en probeer daarna mss er wat bij te brengen maar dat moet er wel bij passen. Soms hoef je niks toe te voegen als stocks uit hun zelf al goed genoeg zijn. Ik zo hier persoonlijk absoluut geen bubbles toe voegen heel mss een soort fractal met de flow van de papierenvliegtuigjes maar dat is het enigste. KIU en bijven oefenen ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
De rode bubble past absoluut niet bij het colorscheme van de stock. De blauwe fx is ook veel te fel wit. In het algemeen lijkt de stock ook niet echt hq. Focus eerst op een cleane stock, hoeft amper fx bij om het mooi te maken, en probeer daarna mss er wat bij te brengen maar dat moet er wel bij passen. Soms hoef je niks toe te voegen als stocks uit hun zelf al goed genoeg zijn. Ik zo hier persoonlijk absoluut geen bubbles toe voegen heel mss een soort fractal met de flow van de papierenvliegtuigjes maar dat is het enigste. KIU en bijven oefenen ;)

Stock is zeker HQ, alleen ik denk dat mijn cmd+B aanpassingen de quality naar benede miept...

Ik vind juist verschil in kleur heftig mooi dus vandaar t rode. De blauwe PSD zag er in ps goed uit maar hier indd minder, die gaat er iig van af.
 

DeletedUser70476

Guest
Stock is zeker HQ, alleen ik denk dat mijn cmd+B aanpassingen de quality naar benede miept...

Ik vind juist verschil in kleur heftig mooi dus vandaar t rode. De blauwe PSD zag er in ps goed uit maar hier indd minder, die gaat er iig van af.

Dat verschil is dus niet mooi, in het algemeen heb je een koele blauwe tint over het hele plaatje en dan die felle rode bubbles is not done.

Verwoorde me verkeerd over de stock. De stock zal wel hq zijn maar het plaatje is nu niet hq. Maar heb de laatste ook last van quality drops als ik het upload dus daar ligt het mss aan..
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Edit;

kz3WN3d.png


Ik snap dat je dat not-done vind, maar vind t stiekem gewoon heel mooi (A).

Deze is wat ingetoomd en de quality is wat beter
 

DeletedUser58227

Guest
Ziet er al vele malen beter uit dan de eerste imo. Toch blijf ik niet zo snel fan van bubbles, denk daar net zo over bij deze stock. Ik zou de bubbles achterwege laten hier en evt wat anders proberen als je toch het plaatje wat wilt vullen
 
Reactiescore
603
Zou er dan eerder een blauw/appelblauwzeegroen achtig effectje opsmijten, en in de tekst geen toze zetten. (Persoonlijke mening :))
 

DeletedUser70476

Guest
Soms is het gewoon goed zo. Niet teveel toe voegen. Je kan het besten gewoon dit plaatje laten liggen en aan iets nieuws beginnen. ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Je hebt leuk wat met de tekst gekloot zie ik, maar het plaatje zelf is origineel mooier imo :3
 
Reactiescore
603
Inderdaad, if ik zou de kleur origineel laten of meer donkerder groen pakken en er dan een lichtgroen effect opsmijten of iets lichter maken.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik kan photoshop wit konijn (in t engels) niet meer vinden. Iemand een alternatief :D?
 
Bovenaan