Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Reactiescore
308
Ik kon die van pikachu en Ash niet meer openen, dus ff gedaan met degene waar @itsARTificial mij mee heeft geholpen!
dmopgbdktnloq.gif


Dit had ik, en nu is het dit geworden met je tips (Wist niet of ze bij de kleuren hoorde, maar toch ff geprobeerd (stap 1=layer1 niet toegepast btw)
jf24vlrq0phq9.0.gif
 

DeletedUser76153

Guest
Ik kon die van pikachu en Ash niet meer openen, dus ff gedaan met degene waar @itsARTificial mij mee heeft geholpen!
dmopgbdktnloq.gif


Dit had ik, en nu is het dit geworden met je tips (Wist niet of ze bij de kleuren hoorde, maar toch ff geprobeerd (stap 1=layer1 niet toegepast btw)
jf24vlrq0phq9.0.gif
De eerste heeft of sommige vlakken een bete resultaat dan de tweede en idem ditto. Ik zou terugkeren tot voor je ripple en wat meer diversheid in het grote gele stuk steken en ook wat meer kleur naast zen nek (de lange oranje kronkel)
 

DeletedUser76153

Guest
Verder heb ik hier 5 plaatjes uitgekozen die het meest recentst door mij gemaakt zijn en ik zelf best wel goed gelukt vind.
Steeds staat de stock eronder. Ik zal een tutorial maken (geschreven weliswaar) van het plaatje waar het meest animo voor is.

Als je vragen hebt, kan dit steeds in een PM. ;)

tx7mxhzshthf2.png

ifmj6pbyu1sro.png

prvzkmcej8rcz.png

xxl.jpg

smjzgs4jcaych.png

6839.jpg

oyvuiuoguzyta.png

u4512oqeb7cof.jpg

toynm2ey8rbnn.png

kxegdv4ve2kfu.jpg
 

DeletedUser76206

Guest
Epic @itsARTificial !!
Als ik enkel mijn mening mag geven ,
Vind ik de mooiste 3&4, vooral 3.
De tweede vind ik wat te (wel fun tho, die schadevergoeding).
En de laatste van the joker, die vind ik wat minder goed uitgewerkt.
Don't shoot me:D Ik kan er ook vierkant naast zitten met men mening.
 

DeletedUser77658

Guest
Diego deed me ff voor hoe de master het doet...
heb maar 1 woord hoeven aan te passen

2. Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

Sollicitatie naar een ban Rens? ;):D
Voor de rest wel sick!
 

DeletedUser76153

Guest
2. Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

Sollicitatie naar een ban Rens? ;):D
Voor de rest wel sick!
Ik moet toegeven, er stond eerst Rens. Was een beetje ondeugend bezig tijdens het leren, maar uiteindelijk kon die bandiet het nog veranderen na de Teamviewer sessie... Ongehoord de jeugd van tegenwoordig.
 

DeletedUser74373

Guest
Voor de tekst een andere deel van je clippingmask gebruiken, die letters in het midden kan ik niet eens lezen door dat rare gedeelte :$.

Verder wel lekker!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Voor de tekst een andere deel van je clippingmask gebruiken, die letters in het midden kan ik niet eens lezen door dat rare gedeelte :$.

Verder wel lekker!

Idd al mee bezig geweest :p
405RUCk.png
 

DeletedUser74373

Guest
Die softbrush helemaal links op dat paarse gedeelte weghalen, tekst iets kleiner maken.
En voor 'Il Leone' en 'Indomabile' 2 verschillende layers gebruiken, zodat je ze wat dichter bij elkaar kan zetten.
De border om de tekst weghalen en alleen een dropshadow gebruiken.
Verder gebruik een clippingmask van die gele ripple op je tekst.
 

DeletedUser52454

Guest
Die softbrush helemaal links op dat paarse gedeelte weghalen, tekst iets kleiner maken.
En voor 'Il Leone' en 'Indomabile' 2 verschillende layers gebruiken, zodat je ze wat dichter bij elkaar kan zetten.
De border om de tekst weghalen en alleen een dropshadow gebruiken.
Verder gebruik een clippingmask van die gele ripple op je tekst.

Tetkst kan je ook dichter bij elkaar zetten zonder twee layers te maken ;)
 
Bovenaan