Tijdelijke BG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
786
Fijn je gekend te hebben knul. Zie je maar hoe onwetend sommige mensen zijn. Voor mijn part beeld je je maar in dat ik gestopt ben door jou geweldige awesomeness, whatever helps you sleep at night ;)

Je riep mij ?
nee grapje xd
alles goed K. ? :)
 

DeletedUser

Guest
Sportief dat je hem het beste wenst met zijn ander acc(k neem tenminste aan dat ie ergens anders verder gaat). Desondanks hadden je woorden meer kracht gehad, als je Bambie had gepakt toen K er nog op speelde. Dit is zover ik weet niet gebeurd, ondanks je herhaaldelijke beloftes het te doen.

Nee ik ga volledig stoppen met TW, het is tijd voor mij om even de tanden in het echte leven te zetten :). De komende 2-3 jaren zijn degene die m'n toekomst verder bepalen. :D

En even illustreren hoe hard hij me kan aanpakken/heeft aangepakt:

Zijde 1:
Spelers: bambie-88
Zijde 2:
Spelers: Krakje

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 34
Kant 2: 9
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 315,778
Kant 2: 84,803
Verschil: 230,975

chart

Heb ik anderhalf jaar zitten wachten op loze dreigementen, is 'ie boos dat ik wegga :(.

Je riep mij ?
nee grapje xd
alles goed K. ? :)

Ja gaat lekker :p. Veel tijd met m'n vriendin gespendeerd afgelopen week, en volgende week beginnen de lessen weer! Ik kijk er echt naar uit eigenlijk. :D Wordt een topjaar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
786
K.
zeer veel succes Rl
het was fijn om je als mijn vijand te hebben.
En vooral om samen met jou op *BunnyDeer. te mogen vertoeven xd
Ik hoop dat we dit ooit nog eens kunnen doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hey k (Bambie),

Veel succes in rl en maaker dan ook een topjaar van zoals je zelf aangeeft.Wie weet spreken we elkaar wel weer eens.
Het ga je goed in rl.
 

DeletedUser58575

Guest
Hmm, tot over een paar maanden. Heb meer dan genoeg mensen die om die reden stoppen, en om de een of andere reden zie ik nagenoeg elk daarvan binnen no time weer terug. :p

Toch gun ik je, en hoop ik voor je, dat jij het wel volhoud. ;)

Succes in RL en succes met studie.

Voor als je er iets aan zou hebben:

Clicky!
 

DeletedUser21830

Guest
@Shynra.
Heel veel succes in K. RL met te toekomst-opbouw. En idd. ik ga je missen, of had ik dat al eerder gezegd :D
 

DeletedUser

Guest
volgens mij gisteren Shynra gezien op de oude markt in Leuven, zat en wartaal en met een hertepak....:D
 

DeletedUser21830

Guest
Dan had je nog niet genoeg drank op als je dat allemaal kon opmerken ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol elefendt, je bedoelt dat je os op een dorp stuurt dat gesloopt word?
Als je dat al een stab vind (wat 9/10 stamgenoten van jou ook doet;)), dat was niet Kris

nee, dat bijstacken vindt ik wel leuk gratis oda :)

de enige reden dat ik geen moeite heb met het vertrekken van shynra is omdat toen hij op vakantie was en ik het acc onder vuur nam, mij verweten werdt dat ik het geweten had en dat het allemaal zo gepland was, ik had toen gewoon een volledige aanval op touw kunnen zetten en gaan edelen, ik ben na slechts 600 cleartjes gestopt en heb de edels thuis gehouden, want hij zou de kans krijgen om terug te komen. daarna begint mijn 1e studie en was ik een week zonder internet, ik kom terug en mijn cluster is gewoon te grazen genomen en iemand heeft besloten overal random dorpjes in mijn cluster te nemen.

deze keer ben ik zover als ik vorige keer was en ik alles een halt toe riep voor de eerlijke kans, maar nu is het anders deze keer blijft de handel lopen. de eerste 350k is als van het account afgeschoten en ik zal niet rusten tot het account onder de 20 mil is geland. er is geen enkele reden om mij in te houden meer en t respect voor het account is verdwenen bij die laatste actie.

ow en die stats zijn heel mooi, maar jij weet ook dat die dorpen voor 90% van het 2e cluster komen, welke al helemaal kapot was voor ik op het account kwam.

maar goed ik spreek je over 3 maanden wel als je terug bent. hoewel het niet op bambie zal zijn.
 

DeletedUser

Guest
nee, dat bijstacken vindt ik wel leuk gratis oda :)

de enige reden dat ik geen moeite heb met het vertrekken van shynra is omdat toen hij op vakantie was en ik het acc onder vuur nam, mij verweten werdt dat ik het geweten had en dat het allemaal zo gepland was, ik had toen gewoon een volledige aanval op touw kunnen zetten en gaan edelen, ik ben na slechts 600 cleartjes gestopt en heb de edels thuis gehouden, want hij zou de kans krijgen om terug te komen. daarna begint mijn 1e studie en was ik een week zonder internet, ik kom terug en mijn cluster is gewoon te grazen genomen en iemand heeft besloten overal random dorpjes in mijn cluster te nemen.

deze keer ben ik zover als ik vorige keer was en ik alles een halt toe riep voor de eerlijke kans, maar nu is het anders deze keer blijft de handel lopen. de eerste 350k is als van het account afgeschoten en ik zal niet rusten tot het account onder de 20 mil is geland. er is geen enkele reden om mij in te houden meer en t respect voor het account is verdwenen bij die laatste actie.

ow en die stats zijn heel mooi, maar jij weet ook dat die dorpen voor 90% van het 2e cluster komen, welke al helemaal kapot was voor ik op het account kwam.

maar goed ik spreek je over 3 maanden wel als je terug bent. hoewel het niet op bambie zal zijn.

Misschien kom ik nog wel eens een weekje of 2 terug, gewoon om die grote mond van je weer dicht te kletsen. Altijd grote woorden gehad, nooit wat gedaan gekregen. :eek:

Zal vast wel weer toeval zijn dat jij weer "op sterkte bent" nadat ik gestopt ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien kom ik nog wel eens een weekje of 2 terug, gewoon om die grote mond van je weer dicht te kletsen. Altijd grote woorden gehad, nooit wat gedaan gekregen. :eek:

Zal vast wel weer toeval zijn dat jij weer "op sterkte bent" nadat ik gestopt ben.

mijn weer op sterkte zijn had daar helemaal los van gestaan. t was voor mij de keuze of de stekker eruit of het was weer hernieuwd leven in blazen ik was al 3 weken lang slechts eens in de 3 of 5 dagen online en deed niks meer. ik besloot t maar gewoon te proberen op te pakken. van mij mag je dus ook graag terug komen hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan