DeletedUser44159
Guest
Hey bambie dan wil ik je wel helpen![]()
Ons krakje heeft heel DEI achter zich dus zou zeggen waar blijven jullie?
harris,
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Hey bambie dan wil ik je wel helpen![]()
harris,
Eerst was t revo, toen viva en nu dei..
Hoeveel dorpen heeft ie totaal al verloren?
Zou wel een stunt zijn, Fey'tje en misschien zelfs wel Bennyhop terug op w14.
Zegt degene die die stopt voor het te warm wordt
Kom terug w14 spelen zou ik zeggen en maak die grote mond van je ook eens waar in het spel in plaats van hier altijd op het af.
Het is maar dat jij zoveel hebt klaar gespeeld tegen Revo. viva en DEI
harris,
Bennyhop???????
Benny van bobthebuilder bedoelen ze. Benny die op Beat4life, Bobthebuilder en bambi speelde, gewoon puur en alleen om de stam te helpen. Maar dat zullen die gappies niet snappen.
Daarom zitten ze ook in Dei![]()
Nou baasje, ik speel niet in Dei heur![]()
Nee jou niveau ligt nog net iets lager dan DEI, dat hoef je ons niet te vertellen tut hola
harris,
Harris,
De reden dat ik stopte is dat er weer een account (roi2 door original, ook PA gejat van account maar is opgelost door TW) op bb werd gezet door een stab en mijn goeie vriendin Devi ook op bb ging. Niets meer niets minder, was w14 meer dan beu. En die grote mond van mij valt best mee, tijden veranderen.
W14 is nu mijn 2e wereld, mijn eerste wereld is W21. Tw boeit mij niet meer zoals eerst, zoals eerst het mij boeide was niet echt gezond meer te noemen. Ik kom wel eens helpen hier en daar
Succes vriend
Krakje heeft altijd al heel Dei achter zich gehad, wat zou nu dan wel niet het verschil moeten zijn?
Ik ga niet terugkomen door wat aanvalletjes/provocatie op m'n ex-acc. hoor. Maar als het echt nodig zou zijn (niet dus) en ik tijd/zin heb kan ik wel eens gaan bijspringen.
deze keer ben ik zover als ik vorige keer was en ik alles een halt toe riep voor de eerlijke kans, maar nu is het anders deze keer blijft de handel lopen. de eerste 350k is als van het account afgeschoten en ik zal niet rusten tot het account onder de 20 mil is geland. er is geen enkele reden om mij in te houden meer en t respect voor het account is verdwenen bij die laatste actie.
deze keer ben ik zover als ik vorige keer was en ik alles een halt toe riep voor de eerlijke kans, maar nu is het anders deze keer blijft de handel lopen. de eerste 350k is als van het account afgeschoten en ik zal niet rusten tot het account onder de 20 mil is geland. er is geen enkele reden om mij in te houden meer en t respect voor het account is verdwenen bij die laatste actie.