Tijdelijke BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21830

Guest
He, grijze beer, dan zwemmen we naar elkaar toe. Net zolang over de grijze zee tot we een tropisch eiland met een barretje en schone dames met die hoelahoeprokjes vinden.
 

DeletedUser

Guest
Biggles op delete :mad:, weer grijze zee naast me, pff kval niemand meer aan, altijd hetzelfde :(

Helaas hadden wij dit ook niet voorzien, hij zou op vakantie zijn tot 27-08. Blijkbaar is de vakantie zo goed bevallen dat hij er misschien wel gebleven is :confused:

Hij heeft ook vergeten zijn VV af te geven, ondanks dat hij dit van te voren wel geregeld had :mad:
 

DeletedUser

Guest
Helaas hadden wij dit ook niet voorzien, hij zou op vakantie zijn tot 27-08. Blijkbaar is de vakantie zo goed bevallen dat hij er misschien wel gebleven is :confused:

Hij heeft ook vergeten zijn VV af te geven, ondanks dat hij dit van te voren wel geregeld had :mad:

blijft spijtig, had het liever niet gezien..
 

DeletedUser

Guest
Helaas hadden wij dit ook niet voorzien, hij zou op vakantie zijn tot 27-08. Blijkbaar is de vakantie zo goed bevallen dat hij er misschien wel gebleven is :confused:

Hij heeft ook vergeten zijn VV af te geven, ondanks dat hij dit van te voren wel geregeld had :mad:

ja jammer is dit was leuke speler;)

maar goed kan ik ook eens men edels opmaken jij geeft me niet echt de kans daarvoor:D
 

DeletedUser

Guest
afgelopen dagen ben je toch netjes dorpjes van mij aan het verzamelen geweest :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21830

Guest
Helaas, RIP biggles. Wie weet zie we de speler nog op op een ander account terug.
 

DeletedUser

Guest
Uit jouw woorden begrijp ik dus dat Biggels al een oude man/vrouw is, aangezien hij/zij grijs is:)

HAHAHA_ca7fdd_433522.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ben al gekapt. :) Al een week ofzo ^^

is niet:)
Is:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Je bericht bevat 101 afbeeldingen. Je mag slechts 30 afbeeldingen invoegen. Ga terug, verhelp het probleem en probeer het opnieuw.

Onder afbeeldingen vallen ook smileys, de vB-code
 

DeletedUser

Guest
opgeruimd staat netjes,

na die laatste actie, kan ik geen respect er meer voor opbrengen, ook begrijp ik het hele stoppen niet want ik doe net zo goed een dubbelle studie en werk, en ik ga ook door.
maar goed ieder zijn voorkeur, ik pak account bambie nog wel aan, als vereffenis van de laatste stab.
 

DeletedUser43720

Guest
Lol elefendt, je bedoelt dat je os op een dorp stuurt dat gesloopt word?
Als je dat al een stab vind (wat 9/10 stamgenoten van jou ook doet;)), dat was niet Kris
 

DeletedUser

Guest
opgeruimd staat netjes,

na die laatste actie, kan ik geen respect er meer voor opbrengen, ook begrijp ik het hele stoppen niet want ik doe net zo goed een dubbelle studie en werk, en ik ga ook door.
maar goed ieder zijn voorkeur, ik pak account bambie nog wel aan, als vereffenis van de laatste stab.

Dan zal ik eens informeren of ik niet iets kan beteken op het acc. bambie:D
 

DeletedUser

Guest
opgeruimd staat netjes,

na die laatste actie, kan ik geen respect er meer voor opbrengen, ook begrijp ik het hele stoppen niet want ik doe net zo goed een dubbelle studie en werk, en ik ga ook door.
maar goed ieder zijn voorkeur, ik pak account bambie nog wel aan, als vereffenis van de laatste stab.

Fijn je gekend te hebben knul. Zie je maar hoe onwetend sommige mensen zijn. Voor mijn part beeld je je maar in dat ik gestopt ben door jou geweldige awesomeness, whatever helps you sleep at night ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
opgeruimd staat netjes,

na die laatste actie, kan ik geen respect er meer voor opbrengen, ook begrijp ik het hele stoppen niet want ik doe net zo goed een dubbelle studie en werk, en ik ga ook door.
maar goed ieder zijn voorkeur, ik pak account bambie nog wel aan, als vereffenis van de laatste stab.

Sportief dat je hem het beste wenst met zijn ander acc(k neem tenminste aan dat ie ergens anders verder gaat). Desondanks hadden je woorden meer kracht gehad, als je Bambie had gepakt toen K er nog op speelde. Dit is zover ik weet niet gebeurd, ondanks je herhaaldelijke beloftes het te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan