Tijdelijke BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
AHAHAHAH wat een sukkel, al is het wel waar. Die gast is nog te min voor TEVA
 

DeletedUser21830

Guest
Teva had hem ook aangenomen pas geleden....... Slechte zaak dus, deze move. Zijn skills en spelkwaliteiten (goed of slecht laat ik me niet over uit) wisten ze al toen ze hem aannamen. Ze wisten ook hoe hij was, uit de pm wissels.
En teva kiest voor de goedkoopste, meeste slechtstee oplossing: kicken. Niet praten, geen terechtwijzing, niet confronteren met zijn gedrag. Niet zeggen hoe je het wél wilt hebben. Dat durven ze blijkbaar niet aan, nee, gewoon er uit trappen. Een niet zo toffe manier om met je medespelers om te gaan. Volgens mij was hij daar binnengehaald om zijn account gemakkelijk te kunnen internen.

(en teva zal benauwd zijn voor nog slechtere stats ;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Teva had hem ook aangenomen pas geleden....... Slechte zaak dus, deze move. Zijn skills en spelkwaliteiten (goed of slecht laat ik me niet over uit) wisten ze al toen ze hem aannamen. Ze wisten ook hoe hij was, uit de pm wissels.
En teva kiest voor de goedkoopste, meeste slechtstee oplossing: kicken. Niet praten, geen terechtwijzing, niet confronteren met zijn gedrag. Niet zeggen hoe je het wél wilt hebben. Dat durven ze blijkbaar niet aan, nee, gewoon er uit trappen. Een niet zo toffe manier om met je medespelers om te gaan. Volgens mij was hij daar binnengehaald om zijn account gemakkelijk te kunnen internen.

(en teva zal benauwd zijn voor nog slechtere stats ;))

Denk niet dat er met die kerel veel te praten viel eigenlijk. En voor skills hadden ze het al zeker niet moeten doen. :)
 

DeletedUser21830

Guest
Denk niet dat er met die kerel veel te praten viel eigenlijk. En voor skills hadden ze het al zeker niet moeten doen. :)
Ja hoor, prima te beïnvloeden en op te voeden. ;) En over het gebrek aan skillz ben ik het helmaal met je eens. Maar hij tenslotte 13 jaartjes jong, kan nog veel opsteken.
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor, prima te beïnvloeden en op te voeden. ;) En over het gebrek aan skillz ben ik het helmaal met je eens. Maar hij tenslotte 13 jaartjes jong, kan nog veel opsteken.

Denk niet dat de meeste stamleiders zin hebben een kind op te voeden en het spel te leren. :p
 

DeletedUser21830

Guest
Ach, hoe oud waren onze "enfants terrible" toen ze startten? Aron12345, Melish, Niels (Howdoyoumeanownt?), robiskeepz en noem nog een paar? Meeste hebben zich toch leuk ontwikkeld ;) En kind of volwassene, het spel moet geleerd worden. Weinig spelers die gelijk aan de top staan. Het is maar net wat je wilt en kunt investeren aan tijd en moeite als leider.

Onverlet het feit dat een teva-leiding erg slecht, a-constructief en impulsief actie ondernomen heeft. Dat verwacht je van een beginnende kinderstam, niet van een stam die al een twee en een half jaar bestaat en een volwassen leiding heeft ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach, hoe oud waren onze "enfants terrible" toen ze startten? Aron12345, Melish, Niels (Howdoyoumeanownt?), robiskeepz en noem nog een paar? Meeste hebben zich toch leuk ontwikkeld ;) En kind of volwassene, het spel moet geleerd worden. Weinig spelers die gelijk aan de top staan. Het is maar net wat je wilt en kunt investeren aan tijd en moeite als leider.

Ik was irritant aan het spammen, ik probeerde niet iedereen onderuit te halen en stoer te doen en zeggen dat ik zo goed was, hetzelfde geld voor de andere die je noemt. I don't care wawt TEVA die ve flikt, mijn respect heeft hij allang verloren. Ik heb zoooo'n haat aan bijdehante kutkindjes die denken dat ze stoer zijn.
 

DeletedUser21830

Guest
Er zijn ook subtiele verschillen, natuurlijk. En iedereen ergert zich aan een ander ding. Ik bedoelde eerder op de positieve ontwikkeling die veel jongeren hier meemaken. Dus waarom ve niet? Hij heeft de boodschap luid en duidelijk ontvangen. :D. En lees Aaron maar een terug. Hoe hij zijn best ook deed, het lukte hem iedere keer weer iedereen kwaad te krijgen. Die heeft een lange weg bewandeld.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond aron nog een goede gozer omdat hij het niet slecht bedoelde, het komt op mij over alsof ve erop kikt om hier mensen op de stang te jagen.
 

DeletedUser21830

Guest
Aaron is een super goser, die alleen slecht snapt hoe mensen met elkaar om gaan.
Ve is een jongen die er ook wel komt. Hij weet nu ook wat ie niet kan maken. En ja, hij mag graag opscheppen. Een soort verkeerde manier om mee te willen doen met ons en ook "groot" te zijn en er bij te horen. Tsja, en als ie terecht op zijn vingers getikt wordt, dan wordt ie ook nog boos op een verkeerde manier. Dan probeert ie anderen zeer te doen. Soort blinde ezel die in woede van zich af tapt ;) En dat veroordeel ik en heeft hij ook te horen gekregen van me. Ik haat treteren.

En hij probeert zich zelf te bewijzen op een gebied (TW) waar hij nog alles vanaf basic moet leren :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Hij moet voor mij eerst maar eens gaan bewijzen dat hij zich ook normaal kan gedragen.
 

DeletedUser21830

Guest
Is ie mee bezig, maar zoals met alles, dat is niet in 1 dag geleerd :p
Goe, genoeg over ve.
Hoe lopen de clears? of zijn ze nog niet aangekomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan