Tijdelijke BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Als we nog 2 jaar moeten wachten is W14 al lang op z'n einde. :p
 

DeletedUser

Guest
De stam profs heeft de stam uitgenodigd voor een oorlog. Herbenoemen 30.08.12 17:00


LOOOOOOOOOOL
 
Reactiescore
786
Ach, hoe oud waren onze "enfants terrible" toen ze startten? Aron12345, Melish, Niels (Howdoyoumeanownt?), robiskeepz en noem nog een paar? Meeste hebben zich toch leuk ontwikkeld ;) En kind of volwassene, het spel moet geleerd worden. Weinig spelers die gelijk aan de top staan. Het is maar net wat je wilt en kunt investeren aan tijd en moeite als leider.

Onverlet het feit dat een teva-leiding erg slecht, a-constructief en impulsief actie ondernomen heeft. Dat verwacht je van een beginnende kinderstam, niet van een stam die al een twee en een half jaar bestaat en een volwassen leiding heeft ;)

waarom wordt ik als "enfant terrible" genoemd ? xd
 
Reactiescore
786
We zijn gewoon SchapenBro's man :eek:
 

DeletedUser

Guest
Teva had hem ook aangenomen pas geleden....... Slechte zaak dus, deze move. Zijn skills en spelkwaliteiten (goed of slecht laat ik me niet over uit) wisten ze al toen ze hem aannamen. Ze wisten ook hoe hij was, uit de pm wissels.
En teva kiest voor de goedkoopste, meeste slechtstee oplossing: kicken. Niet praten, geen terechtwijzing, niet confronteren met zijn gedrag. Niet zeggen hoe je het wél wilt hebben. Dat durven ze blijkbaar niet aan, nee, gewoon er uit trappen. Een niet zo toffe manier om met je medespelers om te gaan. Volgens mij was hij daar binnengehaald om zijn account gemakkelijk te kunnen internen.

(en teva zal benauwd zijn voor nog slechtere stats ;))

Natuurlijk heb je in de meeste gevallen gelijk, maar zelfs een kind van 13 weet dat je niet gevoelige informatie aan de vijand moet geven. Als je de PM's zelf gelezen had dan was je ook overgegaan tot deze actie.


Maar tof dat je het als enige voor hem opneemt ;)
 

DeletedUser

Guest
dat is dan ook wel een hele tijd terug denk ik.
Want ik probeer me al een hele lange tijd te gedragen xd

Ja, in een ver verleden op een ander acc. Toen liep je aardig te klooien:p;)

Fijn dat Melish je op het juiste pad heeft gebracht;)
 

DeletedUser

Guest
Tss, ik heb tot nog toe maar 1 ingame PM gehad:mad:

Dan wordt dit een solo actie:D
 
Reactiescore
786
Ja, in een ver verleden op een ander acc. Toen liep je aardig te klooien:p;)

Fijn dat Melish je op het juiste pad heeft gebracht;)

dit heeft niet enkel melish gedaan G.
Ook heb ik zeer veel te danken aan mijn tijdje op Rumicup.
Daar heb ik alles kunnen op een rijtje zetten.

Iets waar ik heb je waarschijnlijk nog nooit voor bedankt heb.
Dus bij deze :)
 

DeletedUser

Guest
dit heeft niet enkel melish gedaan G.
Ook heb ik zeer veel te danken aan mijn tijdje op Rumicup.
Daar heb ik alles kunnen op een rijtje zetten.

Iets waar ik heb je waarschijnlijk nog nooit voor bedankt heb.
Dus bij deze :)

*pinkt traantje weg* Ik houd ook van jouw hoor.

BTW Ve uit TEVA....Slotje?
 

DeletedUser21830

Guest
Natuurlijk heb je in de meeste gevallen gelijk, maar zelfs een kind van 13 weet dat je niet gevoelige informatie aan de vijand moet geven. Als je de PM's zelf gelezen had dan was je ook overgegaan tot deze actie.


Maar tof dat je het als enige voor hem opneemt ;)
tnx Mike.
Maar als je zijn pm's kent of info had gevraagd om je heen, dan wist je van te voren (via bv. bekro2 of desnoods van tom007 of christa69), dat ve heel gemakkelijk uit te horen was. Ik snapte de aanname in teva al helemaal niet. Ik had hem voor |GOD| al afgewezen op o.a. dat feit. Maar neem je iemand in je stam, dan vind ik dat je de verantwoordelijk hebt naar die leden, zowel in correctie als in ondersteuning. Reken er maar dat dit bij ve als een dreun is binnengekomen, hoe groot hij zich ook houdt.

Als we nog 2 jaar moeten wachten is W14 al lang op z'n einde. :p
Als iedereen voor die edelhalvering kiest en dei zijn gang laat gaan........ Ja dan krijg je gelijk. :p
 

DeletedUser

Guest
tnx Mike.
Maar als je zijn pm's kent of info had gevraagd om je heen, dan wist je van te voren (via bv. bekro2 of desnoods van tom007 of christa69), dat ve heel gemakkelijk uit te horen was. Ik snapte de aanname in teva al helemaal niet. Ik had hem voor |GOD| al afgewezen op o.a. dat feit. Maar neem je iemand in je stam, dan vind ik dat je de verantwoordelijk hebt naar die leden, zowel in correctie als in ondersteuning. Reken er maar dat dit bij ve als een dreun is binnengekomen, hoe groot hij zich ook houdt.


Als iedereen voor die edelhalvering kiest en dei zijn gang laat gaan........ Ja dan krijg je gelijk. :p

hmm is zen ijgen schuld. ik had die pm niet rodgestuurt als hij normaal was gaan doen dit heb ik herhaaldelijk gezecht op dit forum maar hij luisterde niet:eek:
 

DeletedUser21830

Guest
Dat weet ik. Het is ook geen verwijt aan jou, maar aan de leiding (oprichter) van teva. Die is de eindverantwoordelijke. Als je mindere leden aanneemt, krijgt je stam daarmee ook weer een slechtere naam. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik. Het is ook geen verwijt aan jou, maar aan de leiding (oprichter) van teva. Die is de eindverantwoordelijke. Als je mindere leden aanneemt, krijgt je stam daarmee ook weer een slechtere naam. ;)


Iedereen maakt wel een fouten, daar leer je weer van ;)
 

DeletedUser21830

Guest
Klopt, en iemand zal er op moeten wijzen blijkbaar. Dan zijn we daar weer over eens. Afgesloten en ready voor het volgende drama ;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt, en iemand zal er op moeten wijzen blijkbaar. Dan zijn we daar weer over eens. Afgesloten en ready voor het volgende drama ;)

Biggles op delete :mad:, weer grijze zee naast me, pff kval niemand meer aan, altijd hetzelfde :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan