The whole world in Control.

DeletedUser58575

Guest
Haha is een bug die laatste tijd geregeld voorkomt.
Oorzaak vooralsnog onbekend :p
 

DeletedUser

Guest
dat begrijp ik geen verwijten naar jou. enkel dat er een tijd verwarring heerste over een eventuele afspraak. maar zoals Eci allaaaaang weet is de pact al beeindigd. zij krijgen toch alles binnen van hun spy, zelfs verse plannen na een uur.
fijn dat ze dit wel altijd aangeven dat ze informatie hebben, dan passen wij het aan en doen we het gewoon via pm's en sluiten andere stammen en enkele accounts gewoon uit :D

Zoals sinon kan bevestigen heeft Ctrl alle vorm van informatie geweigerd ;) dus ook dit is weer incorrect...
 

DeletedUser58560

Guest
Ga hier elkaar niet tegen elkaar discusseren.
Bewijs je op het slagveld ^.^

Een wereld afsluiten, doe je met een goede oorlog :D
 

DeletedUser

Guest
Ga hier elkaar niet tegen elkaar discusseren.
Bewijs je op het slagveld ^.^

Een wereld afsluiten, doe je met een goede oorlog :D

dit is niet voor niets het propaganda forum jorn...dus dit is precies waarvoor dit forum bedoeld is
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.806
Zoals sinon kan bevestigen heeft Ctrl alle vorm van informatie geweigerd ;) dus ook dit is weer incorrect...

in ieder geval zit er dan nog een lek, want het is wel heel apart dat er overal dingetjes van ons forum opduiken als 'onbelangrijke' informatie, m.a.w. alles wat word gepost word binnen anderhalf uur ergens naar ctrl gebracht. en wij zien het ergens in een skype chat verschijnen dat jullie het al weer weten.

zou is een laatste verzet bieden geen reet aan, in principe wilde we nog een laatste strijd voeren. maar als er al geen verassingen meer zijn voor Ctrl, dan is het niet leuk. dit heeft ook geleid tot het stoppen van enkele.
 

DeletedUser

Guest
in ieder geval zit er dan nog een lek, want het is wel heel apart dat er overal dingetjes van ons forum opduiken als 'onbelangrijke' informatie, m.a.w. alles wat word gepost word binnen anderhalf uur ergens naar ctrl gebracht. en wij zien het ergens in een skype chat verschijnen dat jullie het al weer weten.

zou is een laatste verzet bieden geen reet aan, in principe wilde we nog een laatste strijd voeren. maar als er al geen verassingen meer zijn voor Ctrl, dan is het niet leuk. dit heeft ook geleid tot het stoppen van enkele.

dan wordt er met personen gepraat buiten mij om, want ik weet van niets...ook staat op eci86 geen PM`s met eventuele informatie over de plannen van CC, maar dat heb ik allemaal al gezegd en ik herhaal me hier dus alweer voor je...

Rekening houdend met het feit dat jij al 2x mijn gokken bevestigd hebt is het een wonder dat je jezelf niet verdenkt van het wezen van het lek...
 

DeletedUser58560

Guest
dit is niet voor niets het propaganda forum jorn...dus dit is precies waarvoor dit forum bedoeld is
Sommige discussies zijn leuk, maar deze nu niet :(
Omdat jullie elkaar telkens de schuld geven.
Dan heb ik zo iets van, ga het lekker ingame uitvechten :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.806
dan wordt er met personen gepraat buiten mij om, want ik weet van niets...ook staat op eci86 geen PM`s met eventuele informatie over de plannen van CC, maar dat heb ik allemaal al gezegd en ik herhaal me hier dus alweer voor je...

Rekening houdend met het feit dat jij al 2x mijn gokken bevestigd hebt is het een wonder dat je jezelf niet verdenkt van het wezen van het lek...

als ik letterlijke citaten terugvind in een skype chat van een controller dan lijkt dat behoorlijk veel op een lek :p

hopen dat het nu binnen de stam blijft, en dat de 'oorlog' voor ctrl ook leuker kan zijn met verassingen.

Sommige discussies zijn leuk, maar deze nu niet :(
Omdat jullie elkaar telkens de schuld geven.
Dan heb ik zo iets van, ga het lekker ingame uitvechten :)

was dat bij DF en harm niet zo dan? dat was enkel 'noob' en 'nee jij bent noob' of 'jij hackte mij' en 'dat kan niet zie het ip dan...' :eek:
 

DeletedUser66026

Guest
als ik letterlijke citaten terugvind in een skype chat van een controller dan lijkt dat behoorlijk veel op een lek :p

hopen dat het nu binnen de stam blijft, en dat de 'oorlog' voor ctrl ook leuker kan zijn met verassingen.



was dat bij DF en harm niet zo dan? dat was enkel 'noob' en 'nee jij bent noob' of 'jij hackte mij' en 'dat kan niet zie het ip dan...' :eek:


DF en harm brachten wat leven in de brouwerij, anders was het zo saai die oorlogen waar er geen noobs onstonden.
 

DeletedUser

Guest
ik zal binnenkort wat meer toevoegingen brengen aan de eerste post en wat leuk propaganda materiaal hier neer zetten :)
 

DeletedUser

Guest
Ben toch benieuwd wat het plan van CC op mij is, voor mij toch beetje onduidelijk.
 
Bovenaan