The whole world in Control.

DeletedUser

Guest
Door het constante gezeur vanuit meerdere personen heb ik besloten hier toch maar een post over te maken.
Control. heeft geen BG`s meer op w19
Enige uitzondering, die je eigenlijk niet eens als BG kan bekijken is conquerer.

Dit geldt dus ook voor Sinon en zijn grote praatjes!
wm02ft.png

Wij accepteren geen informatie in wat voor vorm van wie dan ook! dat soort praktijken heeft Control altijd boven gestaan en dat staan we nog steeds.

met stats als deze hebben we ook niet bepaald hulp nodig nietwaar?
Zijde 1:
Stammen: Ctrl.
Zijde 2:
Stammen: CC

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 60
Kant 2: 15
Verschil: 45

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 518,021
Kant 2: 129,980
Verschil: 388,041

chart
 

DeletedUser

Guest
de stats van conquerer please? ;)

jah laten we een account met amper def, dat door 1 iemand bespeeld wordt neerzetten dat tegen een volledige stam moet spelen...
zelfs met conquerer erbij komt Ctrl nog uit in de plus, zo erg heeft CC gefaald, zo erg heeft w19 in de late fase nog teleurgesteld

I`m out
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik snap "60-14" in een maand niet als teleurstellend.

300-6 ,dát is teleurstellend :p
 

DeletedUser

Guest
Ik snap "60-14" in een maand niet als teleurstellend.

300-6 ,dát is teleurstellend :p

je hebt ook geen acc meer op w19....ik denk dat met Ctrl`s huidige inzet dat elk dorp dat we pakken een wonder is en dus diep teleurstellend dat CC nog minder inzet vertoont dan Ctrl
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.803
jah laten we een account met amper def, dat door 1 iemand bespeeld wordt neerzetten dat tegen een volledige stam moet spelen...
zelfs met conquerer erbij komt Ctrl nog uit in de plus, zo erg heeft CC gefaald, zo erg heeft w19 in de late fase nog teleurgesteld

I`m out

momenteel niet.
Zijde 1:
Stammen: CC
Zijde 2:
Stammen: SOLO, Ctrl.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 148
Kant 2: 94
Verschil: 54

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,414,588
Kant 2: 813,310
Verschil: 601,278

chart

gefaald? jij vind dat wij falen omdat jullie 4x meer off en deff hebben? :eek: en daarom (terecht) verliezen leiden, en jij vind dat falen? man man, je weet zelfs heel goed dat we bij voorbaat al geen enkele kans hebben.
 

DeletedUser

Guest
Wat hebben wij met SOLO te maken? Control heeft met niemand nog een diplomatieke betrekking. Triest dat men zo al negatieve stats moet gaan verdoezelen. Beter zullen we eens al jullie bg'tjes moeten toevoegen. Maar vermits ik in me ééntje tov war al gauw 1000 dorpjes winst heb zal ik jullie dat maar niet aan doen.
 

DeletedUser

Guest
jij rekent conquerer mee, iets dat ik absoluut niet doet...

een account dat niet in Ctrl zit + op delete staat + maar door 1 persoon actief gedeffed werd...ja heel stoer die mee te rekenen
Roald in plaats van hier weer stoer te komen doen zorg dat zerocool beetje tegenstand gaat leveren, want krijg steeds meer de indruk dat ik straks op een mooie dag mijn front mag gaan verplaatsen...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.803
Wat hebben wij met SOLO te maken? Control heeft met niemand nog een diplomatieke betrekking. Triest dat men zo al negatieve stats moet gaan verdoezelen. Beter zullen we eens al jullie bg'tjes moeten toevoegen. Maar vermits ik in me ééntje tov war al gauw 1000 dorpjes winst heb zal ik jullie dat maar niet aan doen.

jij rekent conquerer mee, iets dat ik absoluut niet doet...

een account dat niet in Ctrl zit + op delete staat + maar door 1 persoon actief gedeffed werd...ja heel stoer die mee te rekenen
Roald in plaats van hier weer stoer te komen doen zorg dat zerocool beetje tegenstand gaat leveren, want krijg steeds meer de indruk dat ik straks op een mooie dag mijn front mag gaan verplaatsen...

"Control. heeft geen BG`s meer op w19
Enige uitzondering, die je eigenlijk niet eens als BG kan bekijken is conquerer."

VV van control. en een opmerking dat Ctrl zelfs met Conquerer erbij in de plus stond.

dus nee jullie hebben het nooit over Conq gehad.



Meuh ik ga niet op jimmy in, hij is een noobje dat zichzelf overschat en de boel manipuleert, verdient in RL paar flinke klappen stoere boy.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.803
Ook weer een keer hier:eek:

ja zo nu en dan even een spammetje erop los gooien en hardcode mijn goede vriend beetje boos maken, is goed voor zijn dagelijkse porsie boosheid :)

"onder utrecht" is niet zo heel ver hier vandaan hoor :p

onder utrecht is een ruim begrip, mn oma woont in amsterdam. word binnenkort 91, en ga daarna met neven de kroeg in misschien kom ik je wel tegen :rolleyes::D
 

DeletedUser

Guest
ja zo nu en dan even een spammetje erop los gooien en hardcode mijn goede vriend beetje boos maken, is goed voor zijn dagelijkse porsie boosheid :)



onder utrecht is een ruim begrip, mn oma woont in amsterdam. word binnenkort 91, en ga daarna met neven de kroeg in misschien kom ik je wel tegen :rolleyes::D

mag je al wel drinken dan? :eek:
 

DeletedUser58575

Guest
Jongens, blijf eens on-topic, hou eens op met RL namen, en doe überhaupt eens braaf. Ik heb een rotweek, heb medelijden met me, ja? *zucht*
 
Bovenaan