The whole world in Control.

DeletedUser

Guest
cc409cf507dc1308e337d3461f29be77.gif

Lang is gewacht op deze laatste oorlog. vanaf vandaag zal deze dan eindelijk losbarsten.

Control. verklaart officieel de oorlog tegen alle overgebleven stammen!

Geen BG`s meer.
Geen NAP`s meer.
Alleen nog maar vijanden die stuk voor stuk weg gebashed gaan worden.

Wij zullen de Ctrl. mentaliteit houden en er een eerlijke oorlog van maken. We wensen alle vijanden veel succes en hopen op een goede oorlog!

AF post.jpg

Deze post zal komende dagen als ik meer tijd heb meer uitbreiding krijgen, maar ik wil wel de ruimte geven voor een leuk AF topic :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
succes aan beide partijen , laten we hopen op een faire oorlog :)
 

DeletedUser

Guest
Succes Control, vergeet niet 'Verkoop het vel van de beer niet voor hij geschoten is'.

En met deze spreuk gaan we starten aan de oorlog, succes!
 

DeletedUser58560

Guest
Owh, maar de stam die uberhaupt iets tegen Ctrl. Kan doen, is CC.
Ofja, ik weet niet welke stammen nog meer een goede tegenstander zouden kunnen zijn?
 

DeletedUser

Guest
Naja ook CC is met 9 man tegen Ctrl. niet echt een tegenstander, maar als CC gaat samenwerken kunnen ze wellicht nog wel wat uithalen :) vandaar dat ik zeg dat er meerdere tegenstanders voor Ctrl. zijn.

Als laatste is het ook zo dat dit niet specifiek een topic is voor Ctrl vs CC, maar meer een topic van Ctrl vs w19
 

DeletedUser

Guest
Naja ook CC is met 9 man tegen Ctrl. niet echt een tegenstander, maar als CC gaat samenwerken kunnen ze wellicht nog wel wat uithalen :) vandaar dat ik zeg dat er meerdere tegenstanders voor Ctrl. zijn.

Als laatste is het ook zo dat dit niet specifiek een topic is voor Ctrl vs CC, maar meer een topic van Ctrl vs w19
Beetje zoals Sangu(w10) dus .:)
 

DeletedUser66026

Guest
De situatie in w10 lag wel anders dan hier. Daar was het een kata-oorlog geworden en de inactiviteit heerste tussen de coalitie en sangu maar sangu had geen zin meer in het spel door al die kata's. Ja zij edel 1 dorp en ze kregen 2 dorpen tot het minimaal aantal punten, zou je ook niet leuk vinden toch?
 

DeletedUser

Guest
De situatie in w10 lag wel anders dan hier. Daar was het een kata-oorlog geworden en de inactiviteit heerste tussen de coalitie en sangu maar sangu had geen zin meer in het spel door al die kata's. Ja zij edel 1 dorp en ze kregen 2 dorpen tot het minimaal aantal punten, zou je ook niet leuk vinden toch?

nja ,wat zou je doen als je één van die andere stammen was ?
 
Bovenaan