The whole world in Control.

DeletedUser66026

Guest
dat wisten jullie al :p jullie hebben het volledige account met screenshots :p

DEI is niet illigaal naab! de oudere versies wel, maar laat ik nu net de nieuwste versie hebben van mijn vriend SakeB :eek:

Noem nooit iemand een naab die te lui is om te leren:p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.803
Alleen ctrl. plezier? :p

hebben jullie succes nodig dan?:D

Jonge jonge jonge, je hebt telkens zo`n grote mond, maar zodra er dan een post komt ga je weer doen alsof je op delete gaat en toch niets gaat doen...

Kies alsjeblieft of je op delete gaat of serieus gaat spelen....mij betreft kun je ook "amper deffen" maar kom daar tenminste voor uit en ga niet tough guy komen spelen...

ik zal zien hoeveel tijd ik erin ga stoppen maar ik zal jou beloven als jij op een vv zit en front met mij heb, en ik mijn deff thuis heb dat ik absoluut met plezier tegen jou deff. jij overschat jezelf veel te veel, of onderschat CC te erg.

ten tweede kun jij het gewoon niet hebben dat ik 'tegenspreek/niet vrees'. en ook deze reactie van jou is weer typisch zo'n reactie waar je respect verliest en op het praat/sociaal vlak naar vijanden tot eerste klas naab ben ;)
 

DeletedUser

Guest
Roald, voor het geval het je nog niet opgevallen was...het interesseert me totaal niet wat jij of wie dan nog buiten Ctrl. van me vindt...

Alle mensen waar ik respect voor had op w19 zijn gestopt, zitten in mijn stam of hebben dat respect weer verloren...

Ik ga straks een mooie post voor je maken waarin ik een heleboel zal verduidelijken over sportief spel en dergelijke :) zullen we kijken of er dan nog iemand respect voor jou heeft...
 

DeletedUser

Guest
@ the little one
Iemand die te lui is om te leren is gewoon te stom om uberhaupt in woorden uit te drukken...
overigens staat in de quote die jij maakt nergens het woord naab...dat terzijde is naab zachtjes uitgedrukt voor een dergelijk persoon
 

DeletedUser

Guest
Zozo, jullie durven! NU pas, ik bedoel al natuurlijk, iedereen de oorlog verklaren...
 

DeletedUser

Guest
dat wisten jullie al :p jullie hebben het volledige account met screenshots :p

DEI is niet illigaal naab! de oudere versies wel, maar laat ik nu net de nieuwste versie hebben van mijn vriend SakeB :eek:

Jij denkt toch ook even aan jouw vriendjes he... hint hint. :D
 

DeletedUser

Guest
dat wisten jullie al :p jullie hebben het volledige account met screenshots :p

DEI is niet illigaal naab! de oudere versies wel, maar laat ik nu net de nieuwste versie hebben van mijn vriend SakeB :eek:

Aah, die vriend die vorige week een topic opende dat alleen de oude versies goed waren, en dat hij daarmee afscheid nam van TW?:eek:

Hoezo hebben wij screenshots?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ligt het aan mij? Of zie ik nu al in totaal 2 postekkes van Harm die op elkaar lijken en 3 van roald?:tongue::confusion:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.803
Ligt het aan mij? Of zie ik nu al in totaal 2 postekkes van Harm die op elkaar lijken en 3 van roald?:tongue::confusion:

ja, kreeg gister iedere keer dat ik het al gepost had. en dan ging ik kijken en dan stond het er nog niet :p




trouwens de titel faalt, er staat letterlijk 'de hele wereld in control' :D

massastam, wereldwinnen met 70 account ftw :cool:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.803
lol 1 of andere vv'er kickt even heel cc leeg :p

Onderwerp Je werd uit de stam Crispy Chickens ontslagen Herbenoemen
Verzonden 31.10.12 19:57:19
zerocool... heeft jou uit de stam Crispy Chickens ontslagen



voorspelbaar hoor :rolleyes:
 

DeletedUser53131

Guest
lol
nouja maak nieuwe CC (a)
dan kan het spelletje doorgaan
 

DeletedUser

Guest
lol 1 of andere vv'er kickt even heel cc leeg :p

Onderwerp Je werd uit de stam Crispy Chickens ontslagen Herbenoemen
Verzonden 31.10.12 19:57:19
zerocool... heeft jou uit de stam Crispy Chickens ontslagen



voorspelbaar hoor :rolleyes:
Dan kijk je gewoon wie er toen de vv had van zero en voilá je weet de dader, zo moeilijk om even na te denken?
 
Reactiescore
1.042
Waarom gaan jullie ervanuit dat er een vv'er was:p
En er hoeft geen nieuw CC gemaakt te worden toch? alleen uitnodigen dacht ik?
 

DeletedUser

Guest
Aah, die vriend die vorige week een topic opende dat alleen de oude versies goed waren, en dat hij daarmee afscheid nam van TW?:eek:

Hoezo hebben wij screenshots?:eek:

je bent zowel dom als onwetend...maarja dat moet je lekker blijven :)

Zozo, jullie durven! NU pas, ik bedoel al natuurlijk, iedereen de oorlog verklaren...

wat kom jij weer doen naab die op delete gegaan is?

lol 1 of andere vv'er kickt even heel cc leeg :p

Onderwerp Je werd uit de stam Crispy Chickens ontslagen Herbenoemen
Verzonden 31.10.12 19:57:19
zerocool... heeft jou uit de stam Crispy Chickens ontslagen



voorspelbaar hoor :rolleyes:

voorspelbaar dat jullie een VVer hebben die de hele stam kickt?
of voorspelbaar dat jij de schuld bij Ctrl. neerlegt terwijl Ctrl. hier, naar mijn weten, niets mee te maken heeft?
 
Bovenaan