The whole world in Control.

DeletedUser

Guest
Opschudding op deze wereld! Er is zo waar een account dat kickt! Goh, nu kunnen we wel weer een half jaartje verder met luierikken.
 

DeletedUser

Guest
Speciaal voor deze oorlog mijn handtekening maar is aangepast, W19 acc stond er nog niet in :p

Naja, veel succes iedereen ;)
 

DeletedUser58575

Guest
Ter indicatie voor later even een gifje met alle oorlogsinformatie gemaakt.
Slechte kwaliteit, I know, het is maar eventjes snel in elkaar gezet:

35n7oev.gif
 

DeletedUser

Guest
Vooral die bazenstats tov war. Benieuwd hoeveel er daar van ons zijn. :p
 

DeletedUser58575

Guest
Stats voor Richward vs -WAR-:

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 734
Kant 2: 28
Verschil: 706
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.806
even ter informatie TLD heeft NIR er wel bij gezet in de gif, maar NIR spant niet samen met andere. nir is een aparte stam er worden geen diensten gedaan vanuit CC bij nir.
 

DeletedUser

Guest
Mooi gemaakt dat kaartje.
En veel succes aan iedereen natuurlijk :)
 

DeletedUser58575

Guest
even ter informatie TLD heeft NIR er wel bij gezet in de gif, maar NIR spant niet samen met andere. nir is een aparte stam er worden geen diensten gedaan vanuit CC bij nir.

Dit topic gaat er over dat Ctrl. de oorlog verklaart aan de hele wereld. Geen bg's. Geen NAP's. Dat is dus inclusief NIR...

Zodoende heb ik ook NIR in het kaartje opgenomen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.806
dat begrijp ik geen verwijten naar jou. enkel dat er een tijd verwarring heerste over een eventuele afspraak. maar zoals Eci allaaaaang weet is de pact al beeindigd. zij krijgen toch alles binnen van hun spy, zelfs verse plannen na een uur.
fijn dat ze dit wel altijd aangeven dat ze informatie hebben, dan passen wij het aan en doen we het gewoon via pm's en sluiten andere stammen en enkele accounts gewoon uit :D
 

DeletedUser58575

Guest
Ik ben misschien niet de slimste, maar je hoeft je berichten nu ook weer niet dubbel te posten hoor :D:D

Heheh, nee ik snap het. ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.806
Ik ben misschien niet de slimste, maar je hoeft je berichten nu ook weer niet dubbel te posten hoor :D:D

Heheh, nee ik snap het. ;)

weet ook niet waarom die dubbelpost het deed (nouja dubbelpost, wel netjes in 1 bericht:cool:), heb het toch maar 1x getypd, daarbij typ ik nooit indentiek dus 'it wasn't me:eek:'
 
Bovenaan