"TFF, een hoop gebla en weinig geboem"

DeletedUser23217

Guest
amsterdam en Brussel zijn ook niet op 1 dag gebouwd, maar je hebt gelijk
 

DeletedUser

Guest
niettemin toch boemboem he


Dus er is boemboem als je je aanvallen naar de vijand hebt gestuurd?
Maakt verder eigenlijk niet uit of je dan offence of defence naar de vijand stuurt, als het getalletje in de rechterbovenhoek maar omhoog gaat?

Ja, jullie slopen troepen op gimly, slopen wat gebouwen.
No kidding, je sloopt iets bij het sturen van aanvallen. Dat is echt iets niets voor mij. Dit wist ik nog niet.


Alleen hebben wij dan wat meer 'boemboem' naar jullie toe. Volgens mij lopen er namelijk altijd meer aanvallen van ons richting jullie dan andersom.
Dus als je dat als meetstaaf gaat gebruiken, doen wij het als Order nog steeds beter.


Dat wij met onze aanvallen meer resultaten behalen op jullie komt daar dan nog is bovenop.
Maar daar zit dan wellicht een causaal verband tussen de hoeveelheid aanvallen en de resultaten van deze aanvallen?



TW Stats:


Zijde 1:
Spelers: gimly37
Zijde 2:
Stammen: =TFF=

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 34
Kant 2: 37
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 307,418
Kant 2: 332,857
Verschil: 25,439

chart






Jullie hebben dus welgeteld 3 dorpen meer overgenomen van gimly dan dat hij van jullie heeft gedaan.
Alleen wel leuk dat gimly die dorpen die hij dan extra verloren heeft gelijk weer terugwint omdat oa Karen en najnaj op grijs zijn gegaan.

Zoals jullie ook altijd zo blij waren in de strijd met Domte.
Op het ene front boeken jullie een lichte winst, waar men dan in volle euforie over spreekt.
Alleen wordt er op een ander gebied 10x zo hard verloren.

Netto gezien ga je er dan altijd hard op achteruit. Alleen dat heeft nog nooit echt doorgedrongen.
Als de jongetjes met de grote mond maar winnen, dan is het goed.
De spelers uit de stam met een wat minder grote mond mogen verliezen maken, daar maken wij ons niet druk om.
Ikke, ikke, ikke. Mijn eigen account is belangrijk.

Het is alleen jammer dat de spelers zonder de grond mond dit nog niet realiseren.
Ik zou misschien maar is bezig gaan met iedereen in TFF een bericht te sturen en vertellen hoe de boel in elkaar zit. Dat kan nog wel is leuk gaan worden.
 

DeletedUser26928

Guest
Hoog moet komt voor de val....Domte weet exact hoe dat zit.
 

DeletedUser

Guest
Jup.

Ik hoop ook dat jullie er wat van leren.
Anders heeft Order W4 helemaal snel gewonnen.
 

DeletedUser28206

Guest
Ik zit hier prima te genieten van de aanvallen van order (nee geen sarcasme)
De opzet is prima geweest van deze aanval. Geen 30 attacks achter elkaar op 1 dorp waar de toon mee gezet wordt en elke halve tamme kan inzien dat ie daar gewoon ff 15 dorpen def in moet zetten om het stevig te houden en dan het dorp links kan laten liggen...nee keurig alles opbouwend elke dag een paar erbij per dorp zodat je nooit voorkennis hebt over hoeveel je kan verwachten per dorp op de dag(en) van aankomst. Alleen ben ik niet helemaal te spreken over enkelen van de uitvoerenden er zitten er een paar bij waarvan ik denk van nou jammer dat je dit nou moet verpesten voor de planners die er denk wel redelijk wat tijd in hebben gestoken. Er is zoiezo 1 speler die de 50% grens ruim overheen komt als het gaat om aankomsten in de nachtbonus..voor mij is dat heerlijk maar voor de planners wat minder. Over de schade aan mijn dorpen gaan we het maar even niet hebben:D Maar deze aanval is er 1 om wat van te leren qua tactics en eigenlijk toch ook heel erg basic, ik heb er ook weer wat kennis mee opgedaan want ik had het nog nooit eerder zo bekeken.

maar om enkelen van de uitvoerenden een hart onder de riem te steken, jullie zijn niet alleen...ook ik kan er wat van als het gaat om sturen van mix dorpen en de nachtbonus.... Ik heb er schijt aan en zo zijn er vast nog vele met ons:D.

Gangstaforil
 

DeletedUser

Guest
Als de jongetjes met de grote mond maar winnen, dan is het goed.
De spelers uit de stam met een wat minder grote mond mogen verliezen maken, daar maken wij ons niet druk om.
Ikke, ikke, ikke. Mijn eigen account is belangrijk.

Het is alleen jammer dat de spelers zonder de grond mond dit nog niet realiseren.
Ik zou misschien maar is bezig gaan met iedereen in TFF een bericht te sturen en vertellen hoe de boel in elkaar zit. Dat kan nog wel is leuk gaan worden.

Liegen is een kunst of niet, justus?
 

DeletedUser

Guest
Ik had het over je eigen leugens......ik lieg namelijk nooit.......
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet de:
[sarcasm] [/sarcasm] code om je tekst heen ;-)



Oh, nog leuk een puzzeltje voor het slapen gaan.


- dirknirk
- dushi
- Feedboy
- KoningJoost
- Moskva
- Reva
- The hitman
- Thijk
- snow105
- x-19


Zoek de overeenkomst :confused:



Maar verder zijn jullie goed op dreef. :speer:
 

DeletedUser58575

Guest
Het zijn allen namen, verzonnen door iemand met een compleet gebrek aan creativiteit?
 

DeletedUser53052

Guest
- dirknirk

heet vast dirk ?

- dushi

een Chinees(e) ?

- Feedboy

eetjongen ? voederjongen ?

- KoningJoost

heet vast Joost ?

- Moskva

is een rivier in Rusland ?

- Reva

is de naam van een elektrische auto ?

- The hitman

Amerikaanse wrapper ?

- Thijk

???

- snow105

was op 10/5 in zwitserland en zag veel sneeuw ?

- x-19

wil 007 nadoen ?
 

DeletedUser

Guest
@ Spyro, ik weet thijk! :p
Thijk zei:
Mijn naam is thijl, maar de k en de l staan langs elkaar.

En ik mistyp mij nogal vaak, en dus is dat mijn "internetnaam" geworden =)
 

DeletedUser53052

Guest
Wat heeft Order weer een topweekend achter de rug, bijna 100 dorpen :D
 
Bovenaan