DeletedUser16443
Guest
Ik vindt hem wel geniaal
Vertel dat dan ook even tegen je stamgenootjes......9794 punten is meer dan genoeg........eigenlijk 9 punten teveel......
Vertel dat dan ook even tegen je stamgenootjes......9794 punten is meer dan genoeg........eigenlijk 9 punten teveel......
Deze post van jouw vind ik wel geniaal. Leuk toch hoe jij jezelf hier belachelijk durft maken
Je beweerd dat jullie binnen TFF allemaal dikke vrienden zijn en fun hebben? Maar ik ben er zeker van dat wij binnen Order meer fun hebben dan jullie hoor. De meesten van ons kennen elkaar al sinds het begin van W4 en altijd hebben wij samen gevochten en onze vijanden overwonnen, zo is er een hechte band ontstaan tussen alle spelers binnen Order.
Ook de overwinningen die we boek(t)en op onze vijanden hebben ons zoveel sterker gemaakt, want het is een feit dat als je je tegenstander verpletterd er ook een erg goede sfeer is binnen een stam hoor. Maar jullie kennen deze fun atm niet binnen TFF, want jullie boeken geen overwinningen atm
Bouw jij dan uit naar 10.000?
Ja dat durf ik....ik heb ballen jij niet + ik denk met mijn verleden ik meer shit over mij heb heen gehad als klein kind dan de gemiddelde order of TFF speler. Dus ben genoeg gewend, maar met 1 woordje kan je aardig op drift krijgen alleen heb jij dan een ban!
Doe me een plezier en bouw je dorpen vast om naar mijn wensen......nadat ik klaar ben met die noob op gimly, is de volgende aan de beurt....
Mwah, dan maar de tussenweg nemen? xD
Hahahaha......helaas voor jou.....ik doe niet aan tussenwegen.....
Doe je wel we stellen zijn executie gewoon even een speler later uit.,
Jullie ego stijgt ook per dag, jammer dat dat ingame gewoon niet te zien is.
Jullie ego stijgt ook per dag, jammer dat dat ingame gewoon niet te zien is.
Misschien eens aan Duckje vragen of het mogelijk is om een "egometer" in het spel te brengen? Ik weet er al een paar die ver bovenaan zullen staan ...
Lol....je vergeet waarschijnlijk wie je tegenover je hebt....
Hoe zit het trouwens met jouw gedeelde internetverbindingen?
Als je weet welke ziekte Duif heeft overwonnen had je dit nu niet gezegd, Justus.....laten we het daar maar bij houden.