"TFF, een hoop gebla en weinig geboem"

Reactiescore
0
Zeg trouwens maar eens tegen Dushi dat hij zijn dorpen niet naar 12.154 hoeft te bouwen.
Als ze op 9995 staan vinden we het al meer dan voldoende.
 

DeletedUser

Guest
Vertel dat dan ook even tegen je stamgenootjes......9794 punten is meer dan genoeg........eigenlijk 9 punten teveel......:D
 

DeletedUser26928

Guest
Deze post van jouw vind ik wel geniaal. Leuk toch hoe jij jezelf hier belachelijk durft maken :D

Je beweerd dat jullie binnen TFF allemaal dikke vrienden zijn en fun hebben? Maar ik ben er zeker van dat wij binnen Order meer fun hebben dan jullie hoor. De meesten van ons kennen elkaar al sinds het begin van W4 en altijd hebben wij samen gevochten en onze vijanden overwonnen, zo is er een hechte band ontstaan tussen alle spelers binnen Order.

Ook de overwinningen die we boek(t)en op onze vijanden hebben ons zoveel sterker gemaakt, want het is een feit dat als je je tegenstander verpletterd er ook een erg goede sfeer is binnen een stam hoor. Maar jullie kennen deze fun atm niet binnen TFF, want jullie boeken geen overwinningen atm :p


Ja dat durf ik....ik heb ballen jij niet + ik denk met mijn verleden ik meer shit over mij heb heen gehad als klein kind dan de gemiddelde order of TFF speler. Dus ben genoeg gewend, maar met 1 woordje kan je aardig op drift krijgen alleen heb jij dan een ban! :p:D:p
 

DeletedUser

Guest
Ja dat durf ik....ik heb ballen jij niet + ik denk met mijn verleden ik meer shit over mij heb heen gehad als klein kind dan de gemiddelde order of TFF speler. Dus ben genoeg gewend, maar met 1 woordje kan je aardig op drift krijgen alleen heb jij dan een ban! :p:D:p


ach gosie.
Wil je er over praten?



Daar zijn dan speciale mensen voor.
 

DeletedUser

Guest
Als je weet welke ziekte Duif heeft overwonnen had je dit nu niet gezegd, Justus.....laten we het daar maar bij houden.
 

DeletedUser

Guest
Jullie ego stijgt ook per dag, jammer dat dat ingame gewoon niet te zien is. :eek:

Misschien eens aan Duckje vragen of het mogelijk is om een "egometer" in het spel te brengen? Ik weet er al een paar die ver bovenaan zullen staan ... :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien eens aan Duckje vragen of het mogelijk is om een "egometer" in het spel te brengen? Ik weet er al een paar die ver bovenaan zullen staan ... :D

Hoe zit het trouwens met jouw gedeelde internetverbindingen?
 

DeletedUser

Guest
Als je weet welke ziekte Duif heeft overwonnen had je dit nu niet gezegd, Justus.....laten we het daar maar bij houden.


Hij begint erover, ik ga alleen in op wat hij zegt.
Dan moet hij dat niet in eerste instantie aan bod brengen ;-)



En ja, ik log wel is in op wat TFF accounts waarmee ik een verbinding deel.
Anders kan ik het forum van TFF niet lezen.
 
Bovenaan