DeletedUser
Guest
Fijn dan,
blijf dan maar als een gek aanvallen in het rond sturen...![]()
Moet je nog niet in je bedje liggen, jongetje....
Fijn dan,
blijf dan maar als een gek aanvallen in het rond sturen...![]()
Willen de kleine kleuters van order even op bed gaan....
Morgen begint de kleuter school voor jullie weer......
Want zo interpreteer ik jullie stam tekst.
Ach jullie vergeten 1 aspect aan dit spel het grote fun factor. Winnen staat bij mij hoog in het vandaal, maar de persoonlijke contacten en andere gesprekken buiten TW om maar die ik wel op doe door het spel TW staan bij mij hoger dan het spel.......
Het andere verhaal wat jullie weg laten? Weten jullie zelf ook wel alleen jullie schamen zich er volgens mij voor....
Enige van order waar ik nog mee kan lachen is Vikingen en weet zelf wel waarom.............
Tja spion gebruiken zal wel bij order horen ze doen niet anders, maar doe je het eens niet krijgen we ook een eerlijke oorlog...dan kan het leuk worden nu niet.....maar rietjuh jullie vinden het tegen vallen....volgens mij is die aanval grote deels door 2 spelers van TFF gedaan. Sterkte er mee volgende order lid ligt al op zelfde manier op apen gapen.
Ik lees al tijden het AF maar reageer niet...en wat zie ik order praat tegen zich zelf....hoe noemt men dat ook al weer?
Ach jullie vergeten 1 aspect aan dit spel het grote fun factor. Winnen staat bij mij hoog in het vandaal, maar de persoonlijke contacten en andere gesprekken buiten TW om maar die ik wel op doe door het spel TW staan bij mij hoger dan het spel.......
Het andere verhaal wat jullie weg laten? Weten jullie zelf ook wel alleen jullie schamen zich er volgens mij voor....
Enige van order waar ik nog mee kan lachen is Vikingen en weet zelf wel waarom.............
Tja spion gebruiken zal wel bij order horen ze doen niet anders, maar doe je het eens niet krijgen we ook een eerlijke oorlog...dan kan het leuk worden nu niet.....maar rietjuh jullie vinden het tegen vallen....volgens mij is die aanval grote deels door 2 spelers van TFF gedaan. Sterkte er mee volgende order lid ligt al op zelfde manier op apen gapen.
Ik lees al tijden het AF maar reageer niet...en wat zie ik order praat tegen zich zelf....hoe noemt men dat ook al weer?
Wij beginnen hier niet de discussie hoor. De overspannen reacties zijn toch echt van Order.....
Maand geleden een of ander programmatje geinstalleerd dat je aantal clicks/toetsen en PC activiteit bijhoud. Deze week gemiddeld per dag 2.26 uur. Laatste week van de vakantie 3,03 uur. Valt best nog wel mee toch
Ben geen no-lifer die meer als 5u per dag achter PC zit...
Overigens heb ik nog nooit gezegd de beste te zijn, dat ben ik zeker niet. Heb alle skills onder de knie en reken me daarom tot een gewone speler met basiskennis en basistechnieken.
één speler die in elke reactie wil laten blijken hoe verdomd goed hij wel niet is,
Ik haal gewoon steeds aan dat vele TFF frontspelers na enkele jaren zelfs de basiskennis nog niet onder de knie hebben. Je mag toch weten dat een algemene clear minder LC heeft dan bijl ? Je steekt toch geen speer en zwaard in een aanval ? Dat je 3 clears in nachtbonus laat aankomen, okay, maar 27 ? En zo zijn er nog enkele puntjes... Ik vind dat zelf ontzettend jammer, want Order heeft er zelf geen moer aan want zo is dit ontzettend saai. Mooi dat jullie 1200 clears sturen, maar die zijn gestuurd zonder erover na te denken. Een dorpenlijst sturen is makkelijk, maar je moet wel het plan meer uitwerken... Dat mis ik aan TFF; structuur en duidelijke georganiseerde plannen/acties... Als jullie dat in combinatie doen met die grote activiteit die jullie nu hebben kunnen jullie ons wat meer bezig houden. Ik zit meer op het knopje "negeren" te duwen dan effectief deff er bij te halen. Als je weet dat sommige delen bomvol staan van een vorige actie waarmee je er bij 10 clears niet doorgeraakt, dan ga je er bij de volgende actie met 3 clears ook zeker niet doorgeraken. Plan maken kost veeeel tijd, maar je hebt resultaat...![]()
Deze thread had je ook gewoon op jullie eigen stammenforum kunnen neerzetten. Komt op hetzelfde neer, want eigenlijk praten jullie hier al weken tegen enkel elkaar. ^^ Als je het op jullie stammenforum had gezet had je tevens mee kunnen denken aan oplossingen. Zo kunnen jullie bijvoorbeeld om het spannender te maken stoppen met constant spionnetjes zoeken. Komt een aanval meteen een keer als een verrassing.![]()
Vikingen : Ik weet niet waar je het over hebt.![]()
zeker 1 van de zoveel.....
Dat de TFF spelers mij spontaan aan spreken met "Hey Spyro, TFF is kut" ligt toch echt wel aan jullie hoor![]()
Dan praten we hier lekker tegen onszelf. Mij maakt het niet uit, vermaak me toch wel!
Ach, gefrustreerd, ik vind de reacties best meevallen. En het is propaganda, damn. Weten jullie wel wat dat woord inhoudt? Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij zitten er echt veel mensen met een IQ van een paasei in TFF. Leer waar dit forum voor is, dan praten we verder.
Overigens, ook normale discussies doen jullie niks mee, want jullie hebben gewoon geen argumenten. Is dan ook zeer lastig ;-)
hehe, Je kan rustig een weekendje weg hoor....
Geen enkel probleem mee![]()