"TFF, een hoop gebla en weinig geboem"

DeletedUser

Guest
Geachte 3 lezers op dit drukbezochte 'Wereld 4 Politiek & Propaganda' forum.

We gaan het even hebben over de toekomst van TFF, en dan voornamelijk met de vraag, hebben ze nog wel een toekomst?



TFF, volgens mij staat het voor 'The Fear Factory'. Dan vraag ik me af waarom het zo'n beangstigende fabriek is?

- Omdat ze anderen angst aanjagen met hen vele aanvallen?
- Vanwege de propaganda die ze hier voeren?
- Het communicatieve gedeelte in TFF, waar geen andere stam tegenop kan?
- Of de leiding, die altijd eerst aan zichzelf denken voordat ze pas aan de stamleden denken?

Nou, ik lig al een tijdje aan het front, en zoals Rob Geus het altijd zegt: "Hier word ik niet vrolijk van!". TFF is een stam zonder toekomst, zonder een gedachte. Aanvallen doen ze amper, verdedigen zijn ze al helemaal laks in en een leuk praatje doen ze ook al niet. Wat heeft W4 eigenlijk nog aan TFF? Niks dus.

Het gevecht tegen Order zullen ze op deze manier niet winnen. Even wat statistieken voor de duidelijkheid:

Zijde 1:
Stammen: =TFF=
Zijde 2:
Stammen: Order

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 115,567
Kant 2: 133,533
Verschil: 17,966

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 870
Kant 2: 3,088
Verschil: 2,218

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,058,025,219
Kant 2: 1,273,961,327
Verschil: 215,936,108

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,374,150
Kant 2: 29,217,068
Verschil: 20,842,918

chart


Wat een topprestatie! De enige speler die ze eens goed hebben gepakt is de enige actieve Sven Top! Oh, en Justus08, die vrijwillig zijn dorpen afstond. Komt daar nog eens verandering in?


En dan nog de overnames van de laatste week:

Van de laatste 7 dagen
Rang Stam Overgenomen dorpen
1 Order 2165
2 =TFF= 1225

Van de laatste 7 dagen
Rang Stam Verloren dorpen
3 =TFF= 324
5 Order 254

Een verschil van 1000 dorpen op 7 dagen. Ach, ik zie hier niet snel verandering in komen.

Dan komen we nog even terug op het begin. Ze kunnen zich beter "The Funny Factory" gaan noemen, want humor hebben ze wel! De vele aanvallen, amahoela. Door zo min mogelijk te doen proberen ze Order spelers op grijs te laten gaan? De propaganda waar ze nog nooit van gehoord hebben? Ze moeten nog heel wat leren. Het verwijt richting Order van hacken. Haha, geef ons aan en misschien gaat heel Order wel op grijs. Niet geschoten is altijd mis ;-). Gelukkig kunnen ze bouwen op de leiding. Dat kunnen de TFF leden zelf wel invullen. Gelukkig kan TFF bouwen op zijn vele loyale leden. Kock en NajNaj recentelijk nog. Of gangstaforail.

Sorry jongens, ik zie het somber in voor TFF. Hebben ze dan niks beters ten opzichte van Order? Nou.. ze hebben 64 leden, 17 meer dan Order. Daar zullen ze de oorlog mee winnen.

Dus, mijn vraag aan TFF: "OF maak het spannend en ga wat doen, OF ga lekker op grijs en ga wat anders doen". Jullie maken de Order leden er blij mee.


Met vriendelijke groet,

Nemii
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53052

Guest
TFF dénkt dat ze goed zijn en dénkt dat ze dorpen buitmaken. Nu ze beseffen dat ze niet kunnen edelen, omdat ze al 10.000en clears volledig hebben doodgelopen zonder resultaat (bij mij alleen al 5700) , sturen ze maar wat in het rond. Zo vertelde een TFF speler dat hij van "de leiding" clears moest sturen op een willekeurig target met erachter wat treinen... De arrogantie kwam helemaal ten top toen ze 400 dorpen konden buitmaken van Rietjuh, jah, de enige speler waar ze wat dorpen hebben van kunnen nemen. Was de enige frontspeler binnen Order die inactief was, die Vv had die al langer dan 60 dagen duurde. Dan vind ik 400 dorpen over 3 maanden tijd maar zeer zwak. Zeker omdat er tot op een paar weken terug weinig moeite werd gedaan om te deffen...
Van actieve Order spelers kan TFF niet edelen, andersom wel, kijk maar naar Geluksvogel (die nu btw "een vijand" is van TFF), Ned Smits, sammy7, dushi11, vuurengel, the hittman, jacco104...

Meer blablabla, weinig structuur, slechte leiding die alleen acties organiseren voor hun eigen voordeel...
 

DeletedUser

Guest
TFF heeft de strijd tegen Domte kunnen "winnen" door de inactiviteit van Domte.
Oké, TFF heeft een groot doorzettingsvermogen gehad in deze strijd, wat uiteindelijk ook wel de doorslag heeft gegeven.

Toch altijd zonde dat ze die inactieve groep van Domte spelers hebben overgenomen.
Heeft de stam daar uiteindelijk nog wat aan gehad?

Volgens mij is TFF daarna alleen nog maar achteruit gegaan.


Daarnaast, TFF strijdt nu tegen een stam van een iets ander kaliber dan de stam Domte.
Nu zal ik wel weer heel arrogant zijn, zoals wij van Order allemaal zijn uiteraard.
Alleen ik durf (ja wat een lef) te beweren dat wij echt een stuk beter zijn dan Domte.

Volgens mij zijn er een aantal in TFF die dat ook wel inzien, alleen daar nog niet helemaal van overtuigd zijn.
Of alsnog denken dat ze, wederom, met hun doorzettingsvermogen Order kunnen verslaan?

Dan moet je meer doorzettingsvermogen hebben dan de kern van Order.
Deze kern speelt al jaren samen, we zijn daarnaast aangevuld met de harde kern van de zuidelijke stam OdT.
Een stel oude rotten in het vak dat Oorlogsvoering heet.

En in TFF boeken ze zo nu en dan wel is wat individueel resultaat tegen Order.
Al zijn de laatste tijd deze resultaten er ook niet heel veel meer, omdat wij wat orde op zaken hebben gesteld aan ons front.
(zoals ik zelf aan het front ben weg gegaan ^^)

Maar dit spel gaat uiteindelijk om de successen die je als stam boekt.
Daarvoor zul je als stam optimaal moeten samenwerken om tot de eindoverwinning te komen.
Binnen Order verloopt de samenwerking op het moment optimaal, ik heb het idee dat binnen TFF de "samen"werking verre van optimaal is.

Robbie, die 2 maanden geleden zijn stop op W4 al heeft aangekondigd, is daarbij 1 van de baasjes. Samen met zijn hondje dat eigenlijk een duif is.



Achja, we zullen zien wat het wordt.
Voor mij is 1 ding al duidelijk. Dat is dat wij, Order, deze wereld zullen winnen.
Dan is aan TFF de keuze in hoeverre zij nog een poging gaan doen om ons hiervan te weerhouden.
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat TFF geen actie onderneemt tegen Order.
Ben zelf al een tijdje weg van W4 maar volg het nog steeds. Het is nou niet bepaald spannend te noemen inderdaad :(
 

DeletedUser14244

Guest
Tjah, de vakantie is stilaan voorbij, school begint weer... Misschien hebben ze nu meer tijd om aan te vallen? :D
 

DeletedUser26928

Guest
Whahahaha giga bedankt order voor deze onzin. Heb weer vermakelijk kunnen lachen om deze grote onzin van jullie.

Vooral omdat jullie gewoon her en der helft van het verhaal weg laten.
 

DeletedUser

Guest
Laat ons maar lachen door de andere helft van het verhaal te vertellen dan ;-)

Volg wel eerst een cursus Nederlands aub, dan kunnen we het ook volgen.
Oja, goed gebruik van interpunctie kan ik ook altijd wel waarderen :)
 

DeletedUser

Guest
Whahahaha giga bedankt order voor deze onzin. Heb weer vermakelijk kunnen lachen om deze grote onzin van jullie.

Vooral omdat jullie gewoon her en der helft van het verhaal weg laten.

Dit forum is ergens voor toch? Volgens mij staat er: Propaganda (& Politiek). Je mag mijn onzin gaan weerleggen. Kunnen wij ook eens lachen ;-)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is deze thread gestart puur om reactie uit te lokken die ze niet krijgen. En dan bedoel ik niet eens ingame, maar op dit forum. ;)

Deze thread had je ook gewoon op jullie eigen stammenforum kunnen neerzetten. Komt op hetzelfde neer, want eigenlijk praten jullie hier al weken tegen enkel elkaar. ^^ Als je het op jullie stammenforum had gezet had je tevens mee kunnen denken aan oplossingen. Zo kunnen jullie bijvoorbeeld om het spannender te maken stoppen met constant spionnetjes zoeken. Komt een aanval meteen een keer als een verrassing. ;)

Uiteindelijk word deze thread weer een hoop onzin van één speler die in elke reactie wil laten blijken hoe verdomd goed hij wel niet is, wat niet zo onhandig is aangezien hij meer online is dan mijn KPN internet verbinding. ^^ (Ja Spyro ik heb het over jou ;p)

Dat =TFF= slecht draait is bekend. Is al vaker voorgekomen helaas. :)
 

DeletedUser53052

Guest
Maand geleden een of ander programmatje geinstalleerd dat je aantal clicks/toetsen en PC activiteit bijhoud. Deze week gemiddeld per dag 2.26 uur. Laatste week van de vakantie 3,03 uur. Valt best nog wel mee toch :confused:
Ben geen no-lifer die meer als 5u per dag achter PC zit...
Overigens heb ik nog nooit gezegd de beste te zijn, dat ben ik zeker niet. Heb alle skills onder de knie en reken me daarom tot een gewone speler met basiskennis en basistechnieken.
Ik haal gewoon steeds aan dat vele TFF frontspelers na enkele jaren zelfs de basiskennis nog niet onder de knie hebben. Je mag toch weten dat een algemene clear minder LC heeft dan bijl ? Je steekt toch geen speer en zwaard in een aanval ? Dat je 3 clears in nachtbonus laat aankomen, okay, maar 27 ? En zo zijn er nog enkele puntjes... Ik vind dat zelf ontzettend jammer, want Order heeft er zelf geen moer aan want zo is dit ontzettend saai. Mooi dat jullie 1200 clears sturen, maar die zijn gestuurd zonder erover na te denken. Een dorpenlijst sturen is makkelijk, maar je moet wel het plan meer uitwerken... Dat mis ik aan TFF; structuur en duidelijke georganiseerde plannen/acties... Als jullie dat in combinatie doen met die grote activiteit die jullie nu hebben kunnen jullie ons wat meer bezig houden. Ik zit meer op het knopje "negeren" te duwen dan effectief deff er bij te halen. Als je weet dat sommige delen bomvol staan van een vorige actie waarmee je er bij 10 clears niet doorgeraakt, dan ga je er bij de volgende actie met 3 clears ook zeker niet doorgeraken. Plan maken kost veeeel tijd, maar je hebt resultaat... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16443

Guest
Volgens mij is deze thread gestart puur om reactie uit te lokken die ze niet krijgen. En dan bedoel ik niet eens ingame, maar op dit forum. ;)

Deze thread had je ook gewoon op jullie eigen stammenforum kunnen neerzetten. Komt op hetzelfde neer, want eigenlijk praten jullie hier al weken tegen enkel elkaar. ^^ Als je het op jullie stammenforum had gezet had je tevens mee kunnen denken aan oplossingen. Zo kunnen jullie bijvoorbeeld om het spannender te maken stoppen met constant spionnetjes zoeken. Komt een aanval meteen een keer als een verrassing. ;)

Uiteindelijk word deze thread weer een hoop onzin van één speler die in elke reactie wil laten blijken hoe verdomd goed hij wel niet is, wat niet zo onhandig is aangezien hij meer online is dan mijn KPN internet verbinding. ^^ (Ja Spyro ik heb het over jou ;p)

Dat =TFF= slecht draait is bekend. Is al vaker voorgekomen helaas. :)

Kun jij je tijd op dit moment niet beter besteden ^^

Ik heb zon vermoeden dat je wel wat beters te doen hebt:p
 
Bovenaan