"TFF, een hoop gebla en weinig geboem"

DeletedUser16443

Guest
En toen was het weer stil:)

Terwijl er toch een hoop te bespreken is:D
 

DeletedUser

Guest
Dan gaan wij gezellig een conversatie houden Laurens :p

Hoe was je weekend ^^
 

DeletedUser16443

Guest
Dan gaan wij gezellig een conversatie houden Laurens :p

Hoe was je weekend ^^

Ja ik moet zeggen zeer goed!
Een hoop gedaan. nog wat wezen klussen in huis, dagje dierentuin geweest.. terrasje gepakt.. mooi weer he:)!

Weinig gedaan aan TW eigenlijk:D

En hoe was jou weekend?
 

DeletedUser53052

Guest
Robbie en duif durven zich niet meer tonen na de TFF blunders van dit weekend :D
 

DeletedUser

Guest
Voor sommige is het sturen van een paar clears blijkbaar al een gigantisch opgave, nou succes dan maar he, heb je blijkbaar nodig.

Zoals een aantal anderen in je stam snap je niet veel van deze aanval. Geeft niet, jij komt vanzelf aan de beurt.:D
 

DeletedUser

Guest
Misschien kun je het nut dan een keer uitleggen :')


Ja, die tactiek werkt op een inactief onbemand account. Niet op een account dat actief bemand is ;-)
 

DeletedUser

Guest
Had ik nou net begrepen dat op gimly een nieuwe speler zat.....kon die het ook al niet meer aan?
 

DeletedUser53052

Guest
Ik heb het te druk met het farmen van gimly....Duif ook....:rolleyes:

Ik farm reva, op m'n ukkie met 1/10 van jullie gestuurde clears op gimly was ik er bij reva door. En eerst maar arrogant doen dat ie actie wou en nu ligt ie plat op 2 dagen tijd -.-
 

DeletedUser

Guest
Zoals een aantal anderen in je stam snap je niet veel van deze aanval. Geeft niet, jij komt vanzelf aan de beurt.:D

Ik zeg nergens dat ik het niet zou snappen. Ik zeg alleen dat het ik het raar vind dat jij 'geen tijd hebt voor het AF' omdat je aan 'het farmen' bent. Sorry dat kan natuurlijk nooit 24/7 van je tijd in nemen, behalve als je heeeeel langzaam clears stuurt. Dat laatste zal wel dan dus, vandaar mijn succeswens
 
Bovenaan