- Reactiescore
- 967
Ja iemand moet toch de inloggegevens bemachtigen zodat we stiekem illegale scriptjes kunnen plaatsen. 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
En drank leveren met een indoctrinatie praatjeJa iemand moet toch de inloggegevens bemachtigen zodat we stiekem illegale scriptjes kunnen plaatsen.![]()
Ook niet.om bij deze oorlog te horen moet je toch in een aan chess of neo gerelateerd account bespelen. Dus als je niet in Neo speelt, gaat mijn gok naar een account in een mb stam van NEO. net zoals je toen niet in chess speelde, maar in angel zat
Ook niet.
Dat is knap als niemand iets zegt over waar ik speel.Ik weet wel waar je speelt en je bent daar niet echt lekker bezig zo te zien![]()
11 dorpen gepakt waarvan 6 weer terruggepakt?Circusofinsanity is wel heerlijk aan het falen vandaag he?
Lekker bezig daar.
11 dorpen gepakt waarvan 6 weer terruggepakt?
Nou, de berichten die ik zie zijn behoorlijk grappig. Mislukte C-snipe en shit![]()
Ah okéNou, de berichten die ik zie zijn behoorlijk grappig. Mislukte C-snipe en shit![]()
Circusofinsanity is wel heerlijk aan het falen vandaag he?
Lekker bezig daar.
Tegen de regels? Dpschut hoort vanaf het begin al bij NEO, en het is volgens de afspraken om die dorpen dan te nobelen lijkt me?
.
Ik vind het gewoon fantastisch dat je faalt als ik eerlijk ben. Kunnen die grote smoelen eindelijk eens opdonderen.
Dat is toch altijd zo bij hem? Zijn wil is wet.Feit is en blijft dat Dpschut altijd gedeft is door NEO, en ook bij NEO hoort. Dat weet heel Chess en dat hebben ze altijd geweten.
Het is nu makkelijk dorpjes vragen en ik vind dat nogal schrijnend. Al heb ik Jannes zijn "onderhandelingen" wel gezien, precies zoals je van hem verwacht. Zoals een kleine kleuter die zijn lolly van de dokter niet heeft gekregen. Er is maar 1 persoon die nieuwe afspraken in de weg staat, en dat is hij.
https://gyazo.com/caf4ec4bf0ebd21d1bd9c795046c6a0dTegen de regels? Dpschut hoort vanaf het begin al bij NEO, en het is volgens de afspraken om die dorpen dan te nobelen lijkt me?
Ik vind het gewoon fantastisch dat je faalt als ik eerlijk ben. Kunnen die grote smoelen eindelijk eens opdonderen.