Stilte voor de Storm.

DeletedUser69389

Guest
om bij deze oorlog te horen moet je toch in een aan chess of neo gerelateerd account bespelen. Dus als je niet in Neo speelt, gaat mijn gok naar een account in een mb stam van NEO. net zoals je toen niet in chess speelde, maar in angel zat
Ook niet.
 
Reactiescore
140
omdat ons dat ook niet zoveel uitmaakt :p iedergeval mij zeker niet. van mij mag je lekker op W66 spelen maar weet niet hoelang je het nog zal gaan volhouden :)
 
Reactiescore
685
Circusofinsanity is wel heerlijk aan het falen vandaag he?

Lekker bezig daar.

Nou vooruit laurens :). Het was vandaag inderdaad een beetje een faal dagje als je dat wilt horen.
1e dorp s'nachts geedeld toen ik er 2 uurtjes niet was. 2e dorp door een knullige fout van mij. En van de random aanvallen van cheqmate in mijn save heb ik 2 clears vergeten te dodge.

Gelukkig staat daar tegenover dat we de overgebleven 6 dorpen van dpschut in circus zijn cluster hebben weggeedeld voordat Neo ermee vandoor ging. Wat jullie plan was en tevens ook tegen de regels is.

Maar zo mogen jullie ook eens lachen om ons zoals wij dat afgelopen massa om cheqmate en stuntman deden :)
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Tegen de regels? Dpschut hoort vanaf het begin al bij NEO, en het is volgens de afspraken om die dorpen dan te nobelen lijkt me?

Ik vind het gewoon fantastisch dat je faalt als ik eerlijk ben. Kunnen die grote smoelen eindelijk eens opdonderen.
 
Reactiescore
685
Tegen de regels? Dpschut hoort vanaf het begin al bij NEO, en het is volgens de afspraken om die dorpen dan te nobelen lijkt me?
.

De regels die jullie hebben zijn nooit tot een akkoord gegeven omdat jamie toen stopte als leider, Dus de oude regels van roy gelden nog tot op de dag van vandaag. En dat houd in... Enkel stamgenoten mag je edelen in vijandig cluster.


Ik vind het gewoon fantastisch dat je faalt als ik eerlijk ben. Kunnen die grote smoelen eindelijk eens opdonderen.

Heb ik ooit een grote smoel opgezet tegen Neo?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Feit is en blijft dat Dpschut altijd gedeft is door NEO, en ook bij NEO hoort. Dat weet heel Chess en dat hebben ze altijd geweten.

Het is nu makkelijk dorpjes vragen en ik vind dat nogal schrijnend. Al heb ik Jannes zijn "onderhandelingen" wel gezien, precies zoals je van hem verwacht. Zoals een kleine kleuter die zijn lolly van de dokter niet heeft gekregen. Er is maar 1 persoon die nieuwe afspraken in de weg staat, en dat is hij.
 

DeletedUser69389

Guest
Feit is en blijft dat Dpschut altijd gedeft is door NEO, en ook bij NEO hoort. Dat weet heel Chess en dat hebben ze altijd geweten.

Het is nu makkelijk dorpjes vragen en ik vind dat nogal schrijnend. Al heb ik Jannes zijn "onderhandelingen" wel gezien, precies zoals je van hem verwacht. Zoals een kleine kleuter die zijn lolly van de dokter niet heeft gekregen. Er is maar 1 persoon die nieuwe afspraken in de weg staat, en dat is hij.
Dat is toch altijd zo bij hem? Zijn wil is wet.
 
Reactiescore
3.452
Tegen de regels? Dpschut hoort vanaf het begin al bij NEO, en het is volgens de afspraken om die dorpen dan te nobelen lijkt me?

Ik vind het gewoon fantastisch dat je faalt als ik eerlijk ben. Kunnen die grote smoelen eindelijk eens opdonderen.
https://gyazo.com/caf4ec4bf0ebd21d1bd9c795046c6a0d

Eind juli heeft Jaimie contact opgenomen voor het opstellen van nieuwe regels,alleen is hier nooit een wederzijds akkoord opgekomen,sterker nog,het gesprek is nooit doorgezet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Volgens mij heeft Suicide die ook al verbroken maanden geleden bij Niels. Ik kan twstats niet raadplegen atm, dus het kan zijn dat ik daarin fout zit.

Ik heb nochtans net een print screen gezien van een gesprek tussen Jannes & ... waarin hij zegt dat hij geen nieuwe afspraken wil maken. Ik kan de print doorsturen via Skype als je dat wil. :)
 
Bovenaan