Stilte voor de Storm.

DeletedUser69389

Guest
Wel leuk dat Regret nog steeds dezelfde fouten maakt.... Wel mooie actie van Chess moet ik eerlijkheidshalve zeggen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Desondanks dat, nog steeds een erg magere winst. Winst is wel winst tho.
 
Reactiescore
3.576
Het aantal edels zegt vrij weinig over het al dan niet slagen van een massa. 80% van de gestuurde edels was in de eerste plaats meer afleiding dan een serieuze edelpoging om def te trekken.

Magere winst is discutabel, zullen zien wnr NEO er eens 15 kan pakken, niet vergeten de liggingen van de dorpen, komen zo toch meer en meer gaten, het zal het er niet makkelijker op maken.
 

DeletedUser69389

Guest
Het aantal edels zegt vrij weinig over het al dan niet slagen van een massa. 80% van de gestuurde edels was in de eerste plaats meer afleiding dan een serieuze edelpoging om def te trekken.

Magere winst is discutabel, zullen zien wnr NEO er eens 15 kan pakken, niet vergeten de liggingen van de dorpen, komen zo toch meer en meer gaten, het zal het er niet makkelijker op maken.
Het zou er ook leuker op maken als ik zou zeggen op welk wereld 66 account ik speel en nee het is geen N.E.O.;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Achja, 15 dorpen 'maar'. Het mooiste is dat vandaag 2 Neo speler (Cheqmate en Stuntman) aardig wat Cf's hebben liggen.

Dorpen bij Cheq zijn geen cfs, eerder frontdorpen die zijn overgenomen. Stunt heeft een paar gekke cfs ja, actie-reactie op het fearless gedoe denk ik.

Het aantal edels zegt vrij weinig over het al dan niet slagen van een massa. 80% van de gestuurde edels was in de eerste plaats meer afleiding dan een serieuze edelpoging om def te trekken.

Magere winst is discutabel, zullen zien wnr NEO er eens 15 kan pakken, niet vergeten de liggingen van de dorpen, komen zo toch meer en meer gaten, het zal het er niet makkelijker op maken.

Bs. Edelclears worden niet gestuurd als afleiding Jannes, dat is bs. Je loopt geen 500-800 clears dood en zegt dan dat je blij bent met 15 dorpen.
 
Reactiescore
3.576
Bs. Edelclears worden niet gestuurd als afleiding Jannes, dat is bs. Je loopt geen 500-800 clears dood en zegt dan dat je blij bent met 15 dorpen.

De uitkijktoren: Je kan troepen hoeveelheden van de tegenstander van een hele verre afstand al spotten. Heeft fake edels sturen dan veel nut, ik betwijfel het. Maar NEO mag het altijd eens uitproberen.

Dat gezegd hebbende is progressie progressie, buiten deze 15 dorpen zijn er toch zware klappen gevallen op bepaalde accounts wiens fronten een pak lastiger worden.
 
Reactiescore
702
Bs. Edelclears worden niet gestuurd als afleiding Jannes, dat is bs. Je loopt geen 500-800 clears dood en zegt dan dat je blij bent met 15 dorpen.

Toch wel Laurens. Wij hadden bijv de 'opdracht' om deff van jutlord vast te houden. -> Afleiding.
Wat doe je als je iemands deff wilt vast houden? Juist edelclears/paren achter zijn front gooien. Of je gaat blocken -> kost deff of je gaat recappen -> kost je volle dorpen.
En volgens mij is de afleiding aardig gelukt want je hebt op 12 dorpen 3a4 clears lopen blocken terwijl muur naar gemiddeld 15? Zakte. Dat betekend dus dat jutlord genoeg deff mobiel had wat niet naar stunt of ergens anders heen kon gaan.

Dus wat jannes zegt over afleiding klopt wel degelijk. Kon dat os namelijk wel naar stuntman of cheq waren er mischien minder dorpen veroverd.
Dus het was eigenlijk een kleine blitz met als doel 'afleiding'.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
90% van de def van jutlord stond bij TBN.

Ik heb daar net vaak gewerkt met LCstacks. Je kan wel blijven gokken erop, maar ik weet hoe ik heb gedeft :p. Als je denkt dat 40 edels (edelclears) een afleiding zijn, terwijl het buuracc volledig blok ok staat, denk je toch fout. Het enige wat bij Stunt gebeurde is dat daar te weinig mobiele def was door het fearless gedoe. Volgende keer zal t wel beter gaan met NEO, het draait tenslotte om de belegeringsdorpen (waar wij nog steeds meer punten in halen dan jullie, dagelijks).

De enige afleiding die ik heb gezien is het erbarmelijke niveau van We regret, suicide & solar. Dat is erbarmelijk en ik zou niet weten hoe je het ze kan leren.

Enige speler die ‘kon timen’ was Red. Dat zegt het wel.
 

DeletedUser69389

Guest
90% van de def van jutlord stond bij TBN.

Ik heb daar net vaak gewerkt met LCstacks. Je kan wel blijven gokken erop, maar ik weet hoe ik heb gedeft :p. Als je denkt dat 40 edels (edelclears) een afleiding zijn, terwijl het buuracc volledig blok ok staat, denk je toch fout. Het enige wat bij Stunt gebeurde is dat daar te weinig mobiele def was door het fearless gedoe. Volgende keer zal t wel beter gaan met NEO, het draait tenslotte om de belegeringsdorpen (waar wij nog steeds meer punten in halen dan jullie, dagelijks).

De enige afleiding die ik heb gezien is het erbarmelijke niveau van We regret, suicide & solar. Dat is erbarmelijk en ik zou niet weten hoe je het ze kan leren.

Enige speler die ‘kon timen’ was Red. Dat zegt het wel.
Nuja Solar is als klein account ook wel enorm afhankelijk van het presteren van anderen en het is nu eenmaal een feit dat Suicide en met name Regret (Martijn) steeds dezelfde beginnersfouten maken waarvan niet geleerd wordt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Regret dumpte al zijn frontoff gewoon nadat solar al de zijne al was doodgelopen.

Suicide gooit dan weer 70% van zijn off op 3 dorpen en pakt er geen enkele.
 
Reactiescore
3.576
Martijn op We is al enkele weken gestopt dus dat is een foute constatering. Verder zijn er problemen geweest op SC en We waardoor hun niet zoals afgesproken hebben kunnen sturen. De vraag was of ze nog yolo wat zouden smijten of niet.

Achteraf gezien beter niet gedaan, maar als het je wat bezig heeft gehouden zodat de tijd niet in je vv's kon met volle concentratie is het al iets geweest.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Juh wanneer ik het dictatorgedoe start binnen NEO, zijn we allemaal Laurens.

I am Laurens.
 
Reactiescore
3.457
Top gedaan hoor Lau,het siert je dat je zoveel vv's hebt aangenomen
 

Deleted User - 697374

Guest
15 dorpen totaal is leuk begin. Zeker niet waar ik op had gehoopt. Niels was vooral om te kijken hoe niels stond zonder de "spion". Daarbij dus blitz op cheq en plato omdat die sws def uit zouden hebben staan. Daar zijn ook 9 dorpen totaal gepakt. Dan had je nog tbn rond de zelfde tijd. Dat was hopen op resultaat maar was hopen dat daar veel def vast stond. Toen kwam de blitz op jut om te voorkomen van def naar stunt te laten sturen. Daarna kwam pas de echte klapper en dat was stunt. Overal 15 dorpen winst altijd beter dan 0 dorpen. Maar had wel gehoop op meer. Dus de complimenten naar @dragonshield3 . Is vgm geen account in neo dat edel inc kreeg en niet zijn vv gedropt had bij laurens. Dat zegt genoeg over het runner gehalte daar.
 
Bovenaan