Stilte voor de Storm.

Reactiescore
2.368
#laurens
 

DeletedUser79340

Guest
eeeeh Laurens is ook een eindbaas


laten we rest van niels5151 niet vergeten kan zo nog 3 namen opnoemen waaronder ikzelf die gedefft hebben ;)


ps, Laurens i love you
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Niels is carry account van NEO samen met enkele stille krachten.
 
Reactiescore
1.149
Reactiescore
152
Stookt chess hun (ex) mb's zo op?:rolleyes:

6b31544c9a822bd6fba6ef7da391df8f.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stookt chess hun (ex) mb's zo op?:rolleyes:

6b31544c9a822bd6fba6ef7da391df8f.png

Als de Rim eenmaal leeg geveegd is en alle dorpen in Chess bezit zijn is de rol van de moraalbreker uitgespeeld. De moraalbreker moet dan genoeg opgeleid zijn om plaats te nemen op een Chess account, indien dit zo is zal het een intern worden en zal hij mee gaan draaien.

Helaas voor ons en hem is dat bij deze speler niet het geval. Hij was erg eigenwijs en heeft niet genoeg bijgeleerd om als co mee te kunnen draaien in Chess, tevens mist hij de activiteit om een account in Chess te bespelen. Daarom is hij ontslagen met een nap, maar daar was meneer het natuurlijk niet mee eens en ging naar NEO.
 
Reactiescore
1.380
Wel leuk dat Regret nog steeds dezelfde fouten maakt.... Wel mooie actie van Chess moet ik eerlijkheidshalve zeggen.
wel grappig dat je er totaal niks van af weet en nog steeds met alles wilt bemoeien. Er spelen spelers op We Regret die tig keer beter zijn dan dan jij. Ga jij eens iets in het echte leven presteren en minder op het AF. Het lijkt wel of dit jou dagelijkse bezigheden zijn.

@dragonshield3 netjes verdedigd je geeft je naam wel eer als defkoning ;)
 
Reactiescore
3.537
f743ccc7c80103dfb5351dcd321c3582.png


Omdat menig NEO lid dit telkens als argument blijft aanhalen om maar iets te kunnen counteren tegen de inmiddels talrijke klachten wegens NEO zelf wil ik toch nog even de situatie overlopen die zich destijds afspeelde.


Er word een bug vastgesteld op TBN (komen geen inc's van Chess). Chess begint enkele dagen later inc's te sturen op TBN, stammassa waarin meerdere accounts van NEO incs kregen. NEO had toen kunnen komen melden ze met problemen zaten, niet gebeurd.

Inc's blijven oplopen, tijd word korter het bug probleem stelt zich ondertussen al enkele dagen vast maar nog komt NEO niets meedelen bij Chess. Nacht voor aankomst, Chess begint edels te sturen, menig Chess speler blijft hele nacht op, om inc's te sturen en timings enzo. NEO komt wederom niets melden van hun bug probleem.

8 uur gepasseerd, NB gedaan en de eerste inc's lopen binnen, resultaten worden geboekt nog steeds geen NEO over de vloer gehad. 3 uur later na de aankomst krijg ik opeens een bericht van onze alomtegenwoordige Roy met de vraag of wij onze hele massa onmiddellijk willen staken, TBN een NAP willen geven van X aantal weken, alle veroverde dorpen weer gaan afstaan omdat TBN met een bug zit waardoor ze niet kunnen dodgen of snipe of fatsoenlijk deffen.


Wat word op dat moment verwacht van ons? Dat wij blindelings onze hele massa die al aankwam stopzetten omdat Roy (die niet vies is van een leugentje) met een bug probleem afkomt geheel random. Ik begin hem vervolgens uit te horen en vragen te stellen waaronder aan het licht komt dit probleem al een week bekend is bij de TBN spelers (nog voor onze massa begon op hen) en Roy al 3 uur de vv had en niet kon snipen.

Ingaan op Roy zijn eisen zonder enorme duidelijkheid was sws geen optie, ik wou het volledige verhaal horen om te kijken of dat goed genoeg was om onze massa te laten stoppen. Maar al snel bleek dat enkele dingen hij zei niet bleken te kloppen, hij had al uren de vv en hierop kon hij niet snipen. Wat heel raar was want ik had in die uren nog een trein gesturd die gesniped werd.

Dit kon niet volgens Roy, hij had niets sniped maar toch was het zo gebeurd. Hij kwam toen af met dat de eigenaars soms de vv wel hadden verbroken en die dan de trein hadden gesniped. Ik zat daar toen van tja,... veel duidelijkheid krijg ik hier niet en het klinkt alles behalve betrouwbaar? M.a.w zag het er nog niet meteen uit ik onze massa zou laten stopzetten.


Vervolgens krijgen we te horen dat de eigenaars wel probleemloos kunnen deffen, meeste vv'rs ook probleemloos konden deffen en de problemen zich enkel voordeden bij sommige vv'rs. Er werden ook recaps en nog snipes geplaatst dus dat Roy telkens afkwam met dat er niet gedeffed kon worden bleek het tegendeel, er zat wel degelijk iemand iets te doen.


Wederom dus besloten de massa niet te laten stopzetten omdat de problemen wel leken mee te vallen? Wel gaven we Chess leden mee om niet expres cf's diep in TBN te pakken en misbruik te maken van de handicap die sommige vv'rs zouden hebben.

Niet veel later hebben we de aanval ook gestaakt 2 dagen (denk ik) na aankomst massa en niet veel later gaat TBN onszelf aanvallen ?! :p


Wie is in fout?

NEO legt de fout bij TW, TW spreekt dit tegen en zegt dat de fout ligt bij bepaalde scriptjes van NEO zelf dus gehele overmacht is hen niet overkomen maar gewoon door eigen toedoen, weliswaar iets waar je weinig vat op kan hebben.

Maar Chess is de grote boosdoener in dit verhaal voor NEO en dat blijft telkens naar bovenkomen terwijl ik niets anders kan vaststellen dan dat NEO in vele fases slecht gehandeld heeft.

Het probleem stelde zicht vast -> meteen melden bij Chess zodat wij hier tijdig rekening mee konden houden. (niet gebeurd)
Eerste inc's van Chess lopen op TBN -> meteen melden bij Chess zodat wij tijdig onze plannen nog kunnen schuiven. (niet gebeurd)
Inc's komen bijna aan op TBN -> meteen melden bij Chess er kan nog tijdig een regeling gemaakt worden dat ze onze clears doorlaten zodat wij niet weken moeten stilzitten om nog eens een poging te wagen. (niet gebeurd)
Hadden dagen tijd iemand van een ander account over te laten stappen op TBN om te deffen zodat de bug problemen niet voorvallen. (niet gebeurd)

Nee ze komen het probleem melden als nogmaals de aankomst al uren bezig is met vervolgens een uitleg die niet blijkt te kloppen en zijn dan verbaast we niet alles afblazen.



En ongeacht NEO in al deze momenten telkens slecht gehandeld heeft (waar ze blijkbaar niet bij stilstaan) en ondanks hun uitleg achteraf niet bleek te kloppen en ondanks de bespelers en sommige vv'rs probleemloos konden deffen zou je kunnen denken wij alsnog begrip zouden tonen voor de situatie die ze toch vooral op zichzelf afgeroepen hebben.

Komen we bij het punt of je genoeg respect/sympathie hebt afgedwongen bij je tegenstander en na herhaaldelijke gevallen van NAP overtredingen zonder sancties als top van de ijsberg aan immorele overtredingen in voorgaande tijden was dat niet aanwezig. Het was kantje boordje of we het wel of niet zouden doen en dat is effectief de doorslaggevende factor geweest. Als NEO een faire stam was, hadden we het ondanks de tal van foute handelingen om tijdig deze situatie te voorkomen toch een NAP gegeven onmiddellijk tot zelfs dorps teruggave.


Daarom altijd belangrijk om je altijd te houden aan de afspraken en je tegenstrever correct te behandelen, er kan altijd iets gebeuren, bans, bugs, stabs waarbij je de goodwill van je tegenstander nog hard nodig zal hebben. NEO is een andere weg ingeslagen al vroeg in de wereld en heeft dit altijd aangehouden, het zou zonde zijn om eigen fouten af te schuiven op Chess zoals het TBN verhaal.

Als wij dan uitspraken als de screen in het begin van deze post 'jullie profiteerde maar wat graag van de bug' moeten lezen stel ik mij daar toch afkeurend naar op. Het is niet zo we plots zijn gaan aanvallen bij het horen van de bug, sterker nog, toen het ons werd meegedeeld was deze al uren aan het aankomen. Volgende keer gebruik maken van de tal en tal kansen die er beschikbaar waren om het ons tijdig mee te delen en niet als het al veel te laat is, je brengt ons Chess daarbij in een zeer lastig en vervelende situatie wat totaal onnodig was. Wij hinkten tussen 2 gedachtes en de doorslag is het gedrag van NEO doorheen deze wereld geweest wat dermate negatief was we besloten wat we besloten hebben.

Misschien als je dit rustig leest je kan erkennen dit allemaal zo gek niet klinkt langs onze zijde.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
@Serenity nee ik speel niet terug in N.E.O.. Ik speel wel op wereld 66 maar niet daar zoals ik laatst al verklaarde hier op het algemeen forum. Wel speel ik met een paar spelers van N.E.O. samen maar dat is op een andere wereld.:)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
om bij deze oorlog te horen moet je toch in een aan chess of neo gerelateerd account bespelen. Dus als je niet in Neo speelt, gaat mijn gok naar een account in een mb stam van NEO. net zoals je toen niet in chess speelde, maar in angel zat
 
Bovenaan