Stilte voor de Storm.

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291
1571774035527.png
helaas een week later blijken ze ook al foetsie te zijn, had er nog speciaal moeite aan willen besteden ook
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291
Neu ik had doorgaan gestemd om te zien wat de rest gestemd had :rolleyes:

bedoelde ook Rone (recapped iig belegeringsdorpen), AATP (zegt zelf dat ze niet op del gaan), Jutlord en HCA (zeggen beide te willen gaan deffen).
 
Reactiescore
685
Einde W66

Jaja Dames(Inge) en Heren, Het is niet alleen het einde van het jaar. Maar ook het einde van de wereld. Wereld 66 welteverstaan.
Een klein jaar geleden, op 10 januari 2019 om precies te zijn begon W66. In eerste instantie was er weinig enthousiasme om deze wereld te spelen. het was namelijk een toren wereld. Uiteindelijk zijn er toch genoeg accounts gestart en w66 kon beginnen.

Al snel werd er duidelijk wie de beste booster van deze wereld was. Ome Henk... Kennen we hem nog?. Deze Ome henk groeide als mijn leuter in mijn rechterhand. Enorm snel dus. Maar zoals elke wereld verdwijnen deze accounts al snel als het menens word. De betere accounts kwamen langzaam bovendrijven, En als snel werd er duidelijk welke stammen het gingen uitmaken deze wereld. Chess, Neo, Ufo, Intern,

wie zou de wereld winnen? Wie zou de award wereldwinst mee naar huis nemen? De georganiseerde moraalridders stam chess, de ongeorganiseerde pispaal Neo. De 'we doen maar wat stam' Ufo? Of de stam (Intern).

Je ziet het hieronder

Tip: Zet je geluid lekker aan


Bij deze iedereen die w66 gespeeld heeft. Bedankt voor jullie deelnamen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan