Stelling van de dag

Reactiescore
159
Niet te combineren met topprestaties op wereld 97 ben ik bang.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Reactiescore
490
Langdradig?
 
Reactiescore
541
lastig, zwaar, vermoeiend, stroef, uitputtend, moeilijk, traagzaam, slafelijk, moeizaam, krampachtig, pijnlijk.
 
Reactiescore
159
Oneens. Indien je een arbeidsconflict hebt met de hoofdspeler, beschermen de mods je beter wanneer je in loondienst bent dan als ZZP'er.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Stelling die zojuist in een discord voice is geweest,

Bekijk bijlage 35531

Wanneer trek je deze stack terug?

Wat is de mening van TW?

Ik zou zelf zeggen zodra muur onder de 6-7 ofzo raakt, dan is het allemaal echt veels te duur. Zal denk ik hier na een clear of 5 zijn? Maar zijn meerdere factoren die hier meespelen: hoeveel deff heb je over, hoeveel off capaciteiten heeft de tegenstander?
 
Reactiescore
3.586
Stelling die zojuist in een discord voice is geweest,

Bekijk bijlage 35531

Wanneer trek je deze stack terug?

Wat is de mening van TW?

Hangt veelal af van de context. Als ze niet veel off meer hebben kan je vrij ver gaan, zelf vind ik lager gaan dan 10 al te ver gaan. Als je tegenstander nog veel middelen heeft en je hebt zelf niet veel def meer zou je nog sneller moeten terugtrekken.

Maar is het mobiele def of grotendeels of is het stackdef vanuit de save. Zijn het longrange clears of frontclears etc. Veel factoren spelen mee,...
 
Reactiescore
453
Ik zou zelf zeggen zodra muur onder de 6-7 ofzo raakt, dan is het allemaal echt veels te duur. Zal denk ik hier na een clear of 5 zijn? Maar zijn meerdere factoren die hier meespelen: hoeveel deff heb je over, hoeveel off capaciteiten heeft de tegenstander?
En als het kleine kruisdeff 50/50/50 per dorp is late game, laat je hem dan helemaal gebashed worden?
Of doe je ook dan nog terug halen bij dat muur level
Gewoon even kleine discussie starten hier :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
En als het kleine kruisdeff 50/50/50 per dorp is late game, laat je hem dan helemaal gebashed worden?
Of doe je ook dan nog terug halen bij dat muur level
Gewoon even kleine discussie starten hier :D

Dat is wel een hele specifieke vergelijking, maar dan laat je het zeker bashen? 50/50 rekruteer je met een kazerne 25 volgens mij binnen 2 uur. 100% dus weg laten bonjouren.
 
Bovenaan