- Reactiescore
- 1.211
Omslachtig, gebruik het volgende keerIk kon geen woord bedenken die de taak beter omschrijft dan tedious![]()
Dat dekt niet dezelfde lading. 1000 pp voor de persoon die een mooi Neerlandsch alternatief heeft.
KansloosDat dekt niet dezelfde lading. 1000 pp voor de persoon die een mooi Neerlandsch alternatief heeft.
Gelukkig mogen die met de nieuwe regels toch niet dus geen last vanDat maakt anderzijds mbs en fusies nog meer op.
Ik ben d'r een voorbeeld van helaas. Althans, dat hoop ik maar, want TW prestaties bestaan niet onder mijn naam :sWorden mensen gevraagd alleen omdat ze aardig zijn???????
Deze opmerking heeft sinds zaterdag huurvrij in mijn hoofd gezeten, ik kom tot de conclusie geen weerwoord hierop te hebben. Gefeliciteerd, je wint. Klootzak.Of je big mensen weet die aardig zijn?
Stelling die zojuist in een discord voice is geweest,
Bekijk bijlage 35531
Wanneer trek je deze stack terug?
Wat is de mening van TW?
Stelling die zojuist in een discord voice is geweest,
Bekijk bijlage 35531
Wanneer trek je deze stack terug?
Wat is de mening van TW?
En als het kleine kruisdeff 50/50/50 per dorp is late game, laat je hem dan helemaal gebashed worden?Ik zou zelf zeggen zodra muur onder de 6-7 ofzo raakt, dan is het allemaal echt veels te duur. Zal denk ik hier na een clear of 5 zijn? Maar zijn meerdere factoren die hier meespelen: hoeveel deff heb je over, hoeveel off capaciteiten heeft de tegenstander?
En als het kleine kruisdeff 50/50/50 per dorp is late game, laat je hem dan helemaal gebashed worden?
Of doe je ook dan nog terug halen bij dat muur level
Gewoon even kleine discussie starten hier![]()