Ik vind dat jij excusjes aan het zoeken bent. Want op het moment dat Tinus wel dorpen tegen onze safe afstaat tegen Heisenberg dan durf ik voor 100 euro te wedden dat ik niemand van jullie hier op het forum zie. Schijnheilige gedoe. Precies daarom kan het me absoluut geen reet schelen. Heisenberg is al een keer de dans ontsprongen omdat iemand het leuk vond om een aanvalsplan binnen 10 minuten na het posten op het forum naar jullie toe te sturen. Ik ga niet halverwege de massa onderbreken omdat meneer een random nap met Tinus wilt afspreken maar communicatie echt van alle kanten niet klopt. Dat is gewoon simpelweg niet mijn pakkie aan. Helemaal niet als ze zelf met Tinus ons willen naaien. Dan heb je bij mij alle gratie verspeelt.
Overigens werd er eerder geclaimd op de discord dat Tinus zelf naar jullie toekwam. Maar ik heb toch wel iets andere verhalen gehoord. Volgens Tinus en mijn huidige co Mdock3x zou Dawn of The Dead op het forum van Section hebben opgeroepen namens Giorni Stay aan te vallen. Specifiek had Dawn of the Dead contact met AWOK, die Section een nap wilde aanbieden in ruil voor het helpen in de oorlog. En dat iedereen die geinteresseerd was AWOK moest pmen. Wat Tinus dus heeft gedaan, en ook zo heeft gezegd bij de eerste pm aan AWOK.
EDIT: en misschien was er geen sprake van een officiele nap tussen cabbie en drkhunter, maar bijna een gelijkwaardige situatie waarbij Drkhunter samenwerkingen met Destiny en Cabbie zomaar van zich afschudde zonder verplichtingen na te komen, en waarbij al hele phalanxen waren gecreerd naar deze samenwerking. Die drkhunter met zijn edelspam halverwege de aanval van Giorni op Cabbie, die zaten jullie ook kei hard te ondersteunen.
Ik vind dat als men zich bezig houd met dit soort spelletjes, dat je niet zo zelf-verongelukt moet reageren als een keer zelf de deksel op je neus valt.
Heisenberg heeft al zijn payback gehad door alle dorpjes van tinus naar boer 17 te knallen. Dus het is wel goed zo.
Jullie waren bekend met de nap tussen HH en tinus en sturen alsnog aanvalscoords door om vervolgens de aanvallen af te keuren en netjes tinus te internen waardoor je zelf plots die hele flank bekampt.
Chronologisch compleet verkeerd. Coords waren allang verstuurd. Toen hoorde wij dat Heisenberg een nap wilde afspreken, gezegd niet doen of cancellen, Tinus zei dat dat kon omdat Heisenberg nog niet had gelezen. Niet wetende dat het niet gebeurde. En zoals gezegd, was het vanuit heisenberg een afspraak van niks, geen fatsoenlijk voorstel, geen reactie.
Heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag waarom jullie ze voor stabbers uitmaakte al voor ze uberhaupt aanvallen hadden verstuurd. Lijkt me namelijk behoorlijk wat boter op je hoofd hebben als je weet dat het stabbers zijn, en je vervolgens wel nap afspraken met ze gaat maken, en aan ze vraagt om dorpen in hun cluster tegen onze safe aan leeg te zetten.