- Reactiescore
- 1.094
Martijn , zie je zelf de hypocritie niet? Je bent boos omdat heisenberg een samenwerking neemt met spelers die eerlijk zelfs nauwelijks je safe aanraken, maar hebt zelf wel een samenwerking met diezelfde spelers die de helft van Hh zn safe bezetten, tegelijk word er vv gedraaid in de rug van giorni spelers door je eigen acc.
Jullie waren ook die avond nog op de hoogte gebracht van de nap en de aankomende stab, het enige wat daar tegenin gebracht werd was: "ja doe maar niet dan.". Waarna de stab alsnog plaatsvond. De dag nadien werden er bevelen gedeeld, aankomsttijden etc doorgegeven. Ik denk dat iedereen en jijzelf onderhand wel kan inzien dat je actief hebt deelgenomen aan een stab en nu allerlei drogredenen zoekt om het goed te praten.
Ik ben boos omdat wij nu verantwoordelijk gehouden worden voor een stab waar wij ook voor de gek zijn gehouden. Jij denkt dat ik wilde dat dit zo liep? Dat maakt ons niet hypocriet hoor. Jullie zijn overigens de hypocrieten hier, want Heisenberg wilde zelf een trucje uithalen, maar nu het backfired is het opeens niet normaal.
Je legt de bal bij de verkeerde. Ik vind dat je heisenberg eerst op zijn eigen dubieuze acties moet aanspreken voordat je dat bij ons moet doen. Want ja, die dorpen lagen zeker wel dik tegen onze safe aan. Daar wordt volledig langs gegaan, en dat terwijl onze afwezige reactie, meer een tegenreactie is op hetgeen Heisenberg probeerde te flikken. Daarnaast is de schuldige toch echt koning tinus en niet wij. Afgezien van de domme acties van Heisenberg, zoals clears in NB op kordaat en Desperado gooien vlak voordat ze zelf massa krijgen. En overal vergeten te dodgen, en de matig gemaakte afspraken met Tinus.
Wij werden overigens pas tegen de nacht aan op de hoogte gebracht dat heisenberg een voorstel had gedaan. Wij waren die nacht niet aanwezig tot 6 uur smorgens dus behalve zeggen dat ze dat absoluut niet moesten doen, en of moesten cancellen, wat kon volgens koning tinus omdat ze nog niet hadden gelezen, konden wij niets meer doen, want we waren er niet meer. Letterlijk al onze attacks liepen al totdat ik weer om 6 uur inlogde. Ik wist overigens niet wat Koning Tinus had geantwoord, en wat heisenberg had geantwoord, dus dat kan je niet ons verantwoordelijk voor houden. Pas om 8 uur kreeg ik de pms te zien, toen had ik al 2 uur lang edels gestuurd...
Die kon ik ook allemaal al niet meer anuleren tegen de tijd dat ik ook maar enig idee kreeg wat zich had afgespeeld. Dus zelfs als ik al iets had willen doen in de vorm van annuleren kon dat niet eens meer. En dat wilde we niet omdat Heisenberg zelf vuile spellen probeerde te spelen. Dus dat is hun eigen schuld.
Verder ben ik er wel klaar mee. Heb mijn punt vrij duidelijk gemaakt.
Laatst bewerkt: