Stelling van de dag

DeletedUser82072

Guest
Boosten is in mijn ogen accounts laten starten om je eigen account beter te maken. Als jij IG iemand vindt die liefst maar 5x per dag logt en veilig wilt liggen in je cluster en in ruil daarvoor kleinere spelers en barsb opbouwt dan heb je diplomatisch een goede zet gedaan. Als dat tegenwoordig als boosten is dan ben ik booster nummer 1 en daar kom ik openlijk voor uit. Tribalwars is niet alleen hersenloos op je toetsenbord of muis rammen maar en zit ook een tactisch aspect achter. Jezelf kunnen onderhandelen in een positie waarin jij sterker staat is een kunst. Iedereen kan oorlog voeren maar weinigen kunnen een oorlog coördineren.

Stel je leert op wereld X een speler kennen en die, zoals je aangeeft, logt weinig maar vind het toch leuk om te spelen. Zou je het dan boosten vinden als je samen met die speler op wereld Y hem uit zou nodigen om hetzelfde te doen als op wereld X?
 
Reactiescore
1.075
Ben ik de enige die bijna standaard 5 edels mlet sturen?
 
Reactiescore
2.303
Boosten is in mijn ogen accounts laten starten om je eigen account beter te maken. Als jij IG iemand vindt die liefst maar 5x per dag logt en veilig wilt liggen in je cluster en in ruil daarvoor kleinere spelers en barsb opbouwt dan heb je diplomatisch een goede zet gedaan. Als dat tegenwoordig als boosten is dan ben ik booster nummer 1 en daar kom ik openlijk voor uit. Tribalwars is niet alleen hersenloos op je toetsenbord of muis rammen maar en zit ook een tactisch aspect achter. Jezelf kunnen onderhandelen in een positie waarin jij sterker staat is een kunst. Iedereen kan oorlog voeren maar weinigen kunnen een oorlog coördineren.

Junge thorsten, zelf zonder deze uitleg was je al booster nr 1.
 
Reactiescore
420
Stel je leert op wereld X een speler kennen en die, zoals je aangeeft, logt weinig maar vind het toch leuk om te spelen. Zou je het dan boosten vinden als je samen met die speler op wereld Y hem uit zou nodigen om hetzelfde te doen als op wereld X?

Tgoh, als je hem specifiek gaat uitnodigen om jezelf te bevoordelen dan wel. Als je hem enkel uitnodigt voor zijn eigen plezier en dat die zijn ding mag doen in de RIM vind ik het minder boosten. De grens is heel dun maar denk dat je zelf ook wel weet wat wel of niet kan.
 
Reactiescore
81
Ben ik de enige die bijna standaard 5 edels mlet sturen?
Ik voel mee met je pijn. Allemaal edels die heen en weer lopen en dan komen ze wel binnen met 4 edels. Eerste treintje deze wereld en het ts op 8.
 
Reactiescore
34
Kijk eens naar de oda ranglijst en begin dan nog eens over slaafjes ;)



Een speler met 2133 punten heeft letterlijk 3 seconden tribal wars gespeeld, namelijk ingelogd. Die heeft zelfs niet eens op een gebouw gedrukt. ik snap dus niet wat "minder ervaren spelers" hiermee te maken hebben
Heeft inderdaad niks te maken met minder ervaren spelers maar als er een dorp van 2133 daar ligt die 3 seconden gespeeld heeft dan zou dat ook geen gevaar moeten zijn en kan je hem ook prima edelen als het wel mag?
 
Reactiescore
997
Heeft inderdaad niks te maken met minder ervaren spelers maar als er een dorp van 2133 daar ligt die 3 seconden gespeeld heeft dan zou dat ook geen gevaar moeten zijn en kan je hem ook prima edelen als het wel mag?

Is heel irritant want kleinere spelers met 40 000 punten kunnen die dan wel gewoon voor je neus wegkapen en er def in plaatsen en off in bouwen. Dat vind ik niet ideaal.
 
Reactiescore
34
Is heel irritant want kleinere spelers met 40 000 punten kunnen die dan wel gewoon voor je neus wegkapen en er def in plaatsen en off in bouwen. Dat vind ik niet ideaal.
Ideaal is het zeker niet maar daardoor heeft 'die' kleinere speler dan wel weer een kans om te groeien en dus is het indirect de bedoeling dat de wereld ook voor minder grote spelers is weggelegd.

Ik bedoel er mee te zeggen dat die bescherming er niet alleen voor startende dorpen is maar ook voor de mensen die nog niet zo ervaren zijn maar willen leren!
 
Reactiescore
392
Gewoon die kleinere dorpen aanbieden om als MB voor je te gaan spelen, probleem opgelost!
 

DeletedUser82072

Guest
Tgoh, als je hem specifiek gaat uitnodigen om jezelf te bevoordelen dan wel. Als je hem enkel uitnodigt voor zijn eigen plezier en dat die zijn ding mag doen in de RIM vind ik het minder boosten. De grens is heel dun maar denk dat je zelf ook wel weet wat wel of niet kan.

Meningen kunnen verschillen, daarom vraag ik het.
Als ik graag samenspeel met iemand die ik heb leren kennen op een voorgaande wereld ondanks dat hij daar een mb was (en hij niet ervaren of actief genoeg is als CO/een volledig eigen account) dan nodig ik hem met plezier uit op een volgende. Uiteindelijk hebben wij dan beide er meer plezier van dan als we alleen zouden spelen.

Snap niet goed waarom dat als boosten gezien zou worden. De enigste reden dat je spelers uit kunt nodigen is juist om samen te kunnen spelen met ze toch?
 
Reactiescore
420
Bedoel meer op het feit als je hem uitnodigt om hem erna te edelen of niet.
 
Reactiescore
241
Meningen kunnen verschillen, daarom vraag ik het.
Als ik graag samenspeel met iemand die ik heb leren kennen op een voorgaande wereld ondanks dat hij daar een mb was (en hij niet ervaren of actief genoeg is als CO/een volledig eigen account) dan nodig ik hem met plezier uit op een volgende. Uiteindelijk hebben wij dan beide er meer plezier van dan als we alleen zouden spelen.

Snap niet goed waarom dat als boosten gezien zou worden. De enigste reden dat je spelers uit kunt nodigen is juist om samen te kunnen spelen met ze toch?
Hier kan ik me wel in vinden
 

DeletedUser82072

Guest
Bedoel meer op het feit als je hem uitnodigt om hem erna te edelen of niet.

Uitnodigen met als enigste doel zich te laten internen is inderdaad gewoon boosten. Maar denk dat dat voor zichzelf spreekt :p
 
Reactiescore
1.075
Ik voel mee met je pijn. Allemaal edels die heen en weer lopen en dan komen ze wel binnen met 4 edels. Eerste treintje deze wereld en het ts op 8.

Deze wereld al 7 x ts blijven steken, en dan 1 x met 3 edels, word je toch een beeeeeetje lijp van
 

Deleted User - 487694086

Guest
Heb idd geen idee wie die ts instellingen heeft bedacht, uberhaupt 20-35 is toch gewoon achterhaald? Bijna iedereen wil gewoon dat zn treintjes doorkomen, niet die luck factor.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als t toch in je voordeel kan werken kunnen we ook het geluk naar -75 tot +75% zetten, leuk gamblen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Stelling van de dag: Het TW team/support is de teugels kwijt op deze wereld en zal als ze aan dit tempo doorgaan 50% vd spelers moeten bannen.


Tis eigenlijk een feit maar we kunnen nog over het percentage discusiëren...
 
Bovenaan