Stelling van de dag

DeletedUser82498

Guest
Stelling van de dag: akkoord.

Gebanned worden voor het internen van een front stam lid nadat hij stopt. Way to go support team. Maak het spelletje maar dood.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ja ben voor hard bestraffen van boosten maar toch wel eens, een stamgenoot die stopt, hoe moeilijk ook te bewijzen, moet je altijd kunnen edelen. Vooral frappant dat de wereld waar geen premiumbeurs is en dus amper aan verdiend wordt het twteam wel heel zwaar durft te straffen en op de normale werelden iedereen vrolijk kan boosten wat ze willen.
 

DeletedUser82498

Guest
Stelling van de dag: Tribalwars support team kan hun eigen fouten inzien en rechtzetten en luistert wel degelijk naar de spelers.

Na een licht vloekje een pluim!
 
Reactiescore
47
Heb idd geen idee wie die ts instellingen heeft bedacht, uberhaupt 20-35 is toch gewoon achterhaald? Bijna iedereen wil gewoon dat zn treintjes doorkomen, niet die luck factor.

Zojuist van 100 naar 80 met de eerste, naar 60 met de 2e

Telt dat ook als geluk? Tis iig knap ahah man man
 
Reactiescore
89
Ja ben voor hard bestraffen van boosten maar toch wel eens, een stamgenoot die stopt, hoe moeilijk ook te bewijzen, moet je altijd kunnen edelen. Vooral frappant dat de wereld waar geen premiumbeurs is en dus amper aan verdiend wordt het twteam wel heel zwaar durft te straffen en op de normale werelden iedereen vrolijk kan boosten wat ze willen.
Spelers die 'stoppen' na een paar dagen is gewoon voor opgezet spel in 95% van de gevallen. Dat TW team er bij 5% van de gevallen mogelijk naast zit kan ik mee leven (heb bans gehad waar ik het niet mee eens was maar uiteindelijk wel kon accepteren).
 
Reactiescore
1.094
Vind stoppen na een 'paar dagen' op een normale wereld wel heel wat meer bijzonder dan stoppen na een week op een cl snelheid wereld met super edel settings
Waarvan ik snap dat mensen zeggen die snelheid en druk is me too much

Vreemd echter dat tw team als eerst kijkt naar snelle wereld alvoor het w73 aankijkt
 
Laatst bewerkt:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Spelers die 'stoppen' na een paar dagen is gewoon voor opgezet spel in 95% van de gevallen. Dat TW team er bij 5% van de gevallen mogelijk naast zit kan ik mee leven (heb bans gehad waar ik het niet mee eens was maar uiteindelijk wel kon accepteren).

Nou je speelt dit best intensief en een dag stilstaan zak je enorm in de ranglijst. Enkele van mijn stamleden dachten dat het slim was al hun clears op 1 clusterfuck te gooien, dorp stond stacked en 4 accounts zonder off. Nou die zagen het niet meer zitten en willen in de rim gaan barbs edelen.

Op zo'n snelle wereld zullen veel mensen die het niet kennen zich mispakken aan de snelheid of intensiviteit die nodig is om te spelen. Dus ik denk dat die 95% iets te hoog is gegrepen, uiteraard heb je altijd mensen die gaan valsspelen.
 
Reactiescore
417
In de hoop op wat meer leven in de brouwerij.

Stelling: Beginnende spelers hebben meer kans op deze wereld. Eens / oneens?
 
Reactiescore
524
Meer kan dan wat?

...om langer te overleven dan een gemiddelde speed. Dat klopt want die duren vaak maar 3 a 4u en de beginnersbescherming is al 24u
 
Reactiescore
169
Ik denk dat deze wereld ten opzichte van normale werelden te snel gaat. Ik hou zelf gewoon van rustig bbs edelen, verder mij niet bellen of lastigvallen anders ben ik weer weg.
 
Reactiescore
1.478
Motivatie en tijd is vooral belangrijk, vooral met deze looptijden is online tijden gewoon key. Als beginnende spelers dat combineren met enig spelbesef en gezond verstand zullen ze in een gelijke situatie winnen van een 'pro' die slechts enkele uren logt, echter zitten die vaak met meer spelers per account. Ik ben dus eens, beginnende spelers hebben hier meer kans om verder te komen dan een normale wereld, ALS ze er vol voor gaan.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Denk net dat ze minder kans hebben.
Als je hier inefficiënt bent dan groeien je buren (met meer ervaring) veel sneller en zo snel dat ze op een paar dagen tijd ineens zeer veel dorpen achterstaan dus ook grondstofproductie en dan kunnen ze niet meer volgen.

Het is denk ik wel leuker voor hun om met een iets meer uitgebouwd dorp te beginnen en in de no haul setting i.p.v te beginnen met een 36 punten dorp , zo kunnen ze toch de edelfase meemaken. Maar erna zullen de meesten een verloren zaak zijn.
 
Reactiescore
1.478
Denk net dat ze minder kans hebben.
Als je hier inefficiënt bent dan groeien je buren (met meer ervaring) veel sneller en zo snel dat ze op een paar dagen tijd ineens zeer veel dorpen achterstaan dus ook grondstofproductie en dan kunnen ze niet meer volgen.

Het is denk ik wel leuker voor hun om met een iets meer uitgebouwd dorp te beginnen en in de no haul setting i.p.v te beginnen met een 36 punten dorp , zo kunnen ze toch de edelfase meemaken. Maar erna zullen de meesten een verloren zaak zijn.
Maar het sneeuwbal effect maakt toch niet uit omdat je net zo hard terug kan komen? Op w59 (no haul en heel traag) was het verliezen van je eerste clear een maand achterstand. Deze wereld gaat sneller, maar dat maakt relatief gezien niet uit, het voelt alleen als meer achterstand. Of zie ik dat verkeerd?
 
Bovenaan