Stelling van de dag

Reactiescore
2.909
Ergens heb je hier gelijk in.
wij hebben hier nu al bijna 2 weken last van.

Stop je dan zelf ook met spammen, en vooral dan in de nacht? :)
Dat is mijn co, maargoed het word ook gedaan tegen Fier, dus wij doen het gewoon terug. Alsnog zie ik het liever anders.

Reactiescore
156
Dat is mijn co, maargoed het word ook gedaan tegen Fier, dus wij doen het gewoon terug. Alsnog zie ik het liever anders.

Ja, het is je co die dit doet.
blijft uiteraard hetzelfde account he :)

Wij willen gerust een deal maken, maar dan moet er samen aan tafel gezeten worden om te kijken wat mogelijk is.

Want je zegt nu, wat tegen Fier gedaan wordt, doen wij gewoon terug.
dit geldt ook voor ons uiteraard ;)

en liefst wil ik ook gewoon rustig TW'n zonder elke dag 500 fakes en 5 clears te dodgen.

Reactiescore
421
@Olifantje dat dit nu door beide partijen niet gedaan wordt wilt niet zeggen dat dit in de toekomst niet anders kan.

Ik zou zeggen zeker eens gaan praten hierover en misschien iets overeen komen, ook al speel ik nu niet meer in het zuiden, tegen Fier. Mooie kans dit :)

Verder ben ik het helemaal met @JokersBrain eens, faken op 1e, 2e, rond cf's,... Is helemaal niet zo erg. Het hele cluster volspammen vind ik persoonlijk zelfs gewoon zielig, en al zeker om het met een hele stam te doen als er een opmerking over gemaakt wordt. Dat is niet slim om die opmerking te maken en daar moeten we uit leren, maar het zegt voor mij heel veel over wat ik nog ga kunnen verwachten :)

Ik hoop dus dat Hi Ho en Fier hierover rond de tafel kunnen zitten, lijkt me een leuk idee!

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
132
Het hele cluster volspammen vind ik persoonlijk zelfs gewoon zielig, en al zeker om het met een hele stam te doen als er een opmerking over gemaakt wordt.
Don’t get me wrong, ben het volledig met je eens maar dit is precies wat jij (of iig je account) recentelijk op de Classic deed :tongue:

Reactiescore
434
Ergens heb je hier gelijk in.
wij hebben hier nu al bijna 2 weken last van.

Stop je dan zelf ook met spammen, en vooral dan in de nacht? :)
Hey ik hou het redelijk beschaaft. Loop niet tot diep in je safe. Wel dagelijks ofc maar hey we moeten niet lui worden.

Jouw cluster lag ook gewoon volledig tegen ons en bestond uit 20-30 dorpen maar? :tongue:

Jouw main cluster (dat ver van je front lag) heb ik nooit gefaked*
Als dat gebeurt is kan ik het zijn geweest als ik weer eens door dreef in mijn enthousiasme:rolleyes:

Reactiescore
2.909
Hey ik hou het redelijk beschaaft. Loop niet tot diep in je safe. Wel dagelijks ofc maar hey we moeten niet lui worden.
Verander je handtekening dan eens. 66 kan naar 71 veranderd worden en 69 naar 73, dan klopt die weer geloof ik.

DragonShield3

The Snipe 2019
Reactiescore
2.350
Ik snap het punt. 1C moet gewoon van tw af. Verlaagt de skill gap zodanig door het gespam van aanvallen.

Reactiescore
2.909
Op w12 heb ik ooit voor account yournightmare via VV (de nummer 1 van de wereld) 1600 clears handmatig gestuurd, het kan allemaal zonder 1c!

Reactiescore
887
Op w12 heb ik ooit voor account yournightmare via VV (de nummer 1 van de wereld) 1600 clears handmatig gestuurd, het kan allemaal zonder 1c!
Ik doe denk ik liever verder met 1c

Reactiescore
2.909
1c wegdoen lost ook niks op. Gaan mensen weer aparte scripts maken die andere mensen dan weer niet kunnen gebruiken. De minimum van troepenaantal flink opschroeven is de boodschap, buiten bij de edels.

Reactiescore
571
Persoonlijk heb ik weinig problemen met het 1c spam aangezien slaap overrated is bij mij maar ik merk dat HI Ho wel open staat voor hier afspraken rond te maken maar dan niet enkel tussen fier/hi ho anders mist het zijn nut

Reactiescore
2.909
Persoonlijk heb ik weinig problemen met het 1c spam aangezien slaap overrated is bij mij maar ik merk dat HI Ho wel open staat voor hier afspraken rond te maken maar dan niet enkel tussen fier/hi ho anders mist het zijn nut
Dus stel Taow en Fier spammen Hiho, Fier stopt en he spammen halveert. Dan is dat voor jouw verwaarloosbaar?

Reactiescore
571
Dus stel Taow en Fier spammen Hiho, Fier stopt en he spammen halveert. Dan is dat voor jouw verwaarloosbaar?
Nee niet verwaarloosbaar maar het lijkt mij eerder mooi moesten wie hier een eerste wereldafspraak van maken. In de huidige situatie haalt enkel fier voordeel met deze afspraak.

Reactiescore
152
Nee niet verwaarloosbaar maar het lijkt mij eerder mooi moesten wie hier een eerste wereldafspraak van maken. In de huidige situatie haalt enkel fier voordeel met deze afspraak.
Prima toch

Reactiescore
1.838
Geld deze regel dan ook voor TM! die hebben het zwaar heb ik gehoord...
Ik heb idd een nieuw toetsenbord moeten aanschaffen, heb die enter knop helemaal naar de pleuris geramd.