Stelling van de dag

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Het hele cluster volspammen vind ik persoonlijk zelfs gewoon zielig, en al zeker om het met een hele stam te doen als er een opmerking over gemaakt wordt.

Don’t get me wrong, ben het volledig met je eens maar dit is precies wat jij (of iig je account) recentelijk op de Classic deed :tongue:
 
Reactiescore
983
Don’t get me wrong, ben het volledig met je eens maar dit is precies wat jij (of iig je account) recentelijk op de Classic deed :tongue:

Jouw cluster lag ook gewoon volledig tegen ons en bestond uit 20-30 dorpen maar? :tongue:

Jouw main cluster (dat ver van je front lag) heb ik nooit gefaked*
 

Deleted User - 697374

Guest
Ergens heb je hier gelijk in.
wij hebben hier nu al bijna 2 weken last van.

Stop je dan zelf ook met spammen, en vooral dan in de nacht? :)
Hey ik hou het redelijk beschaaft. Loop niet tot diep in je safe. Wel dagelijks ofc maar hey we moeten niet lui worden.

Jouw cluster lag ook gewoon volledig tegen ons en bestond uit 20-30 dorpen maar? :tongue:

Jouw main cluster (dat ver van je front lag) heb ik nooit gefaked*
Als dat gebeurt is kan ik het zijn geweest als ik weer eens door dreef in mijn enthousiasme:rolleyes:
 
Reactiescore
3.536
Hey ik hou het redelijk beschaaft. Loop niet tot diep in je safe. Wel dagelijks ofc maar hey we moeten niet lui worden.

Verander je handtekening dan eens. 66 kan naar 71 veranderd worden en 69 naar 73, dan klopt die weer geloof ik.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik snap het punt. 1C moet gewoon van tw af. Verlaagt de skill gap zodanig door het gespam van aanvallen.
 
Reactiescore
3.536
Op w12 heb ik ooit voor account yournightmare via VV (de nummer 1 van de wereld) 1600 clears handmatig gestuurd, het kan allemaal zonder 1c!
 
Reactiescore
1.075
Op w12 heb ik ooit voor account yournightmare via VV (de nummer 1 van de wereld) 1600 clears handmatig gestuurd, het kan allemaal zonder 1c!

Ik doe denk ik liever verder met 1c
 
Reactiescore
3.536
1c wegdoen lost ook niks op. Gaan mensen weer aparte scripts maken die andere mensen dan weer niet kunnen gebruiken. De minimum van troepenaantal flink opschroeven is de boodschap, buiten bij de edels.
 
Reactiescore
1.242
Persoonlijk heb ik weinig problemen met het 1c spam aangezien slaap overrated is bij mij maar ik merk dat HI Ho wel open staat voor hier afspraken rond te maken maar dan niet enkel tussen fier/hi ho anders mist het zijn nut
 
Reactiescore
3.536
Persoonlijk heb ik weinig problemen met het 1c spam aangezien slaap overrated is bij mij maar ik merk dat HI Ho wel open staat voor hier afspraken rond te maken maar dan niet enkel tussen fier/hi ho anders mist het zijn nut

Dus stel Taow en Fier spammen Hiho, Fier stopt en he spammen halveert. Dan is dat voor jouw verwaarloosbaar?
 
Reactiescore
490
Dus stel Taow en Fier spammen Hiho, Fier stopt en he spammen halveert. Dan is dat voor jouw verwaarloosbaar?

Geld deze regel dan ook voor TM! die hebben het zwaar heb ik gehoord...
 
Reactiescore
1.242
Dus stel Taow en Fier spammen Hiho, Fier stopt en he spammen halveert. Dan is dat voor jouw verwaarloosbaar?
Nee niet verwaarloosbaar maar het lijkt mij eerder mooi moesten wie hier een eerste wereldafspraak van maken. In de huidige situatie haalt enkel fier voordeel met deze afspraak.
 
Reactiescore
5.598
Geld deze regel dan ook voor TM! die hebben het zwaar heb ik gehoord...
Ik heb idd een nieuw toetsenbord moeten aanschaffen, heb die enter knop helemaal naar de pleuris geramd.
 
Reactiescore
490
Reactiescore
1.242
Zou nu wel handig zijn voor Hi Ho, maar wat deden jullie dan op Tlot wekenlang? Toen kon het nog wel?
Voordien heeft NT al wekenlang 1c spam gekregen maar ons heb je daar niet over gehoord en zal je ook niet over horen. Overal zal er al lekker gespammed zijn en de 1 kan daar beter mee om dan de ander maar wilt niet zeggen dat er niet over afspraken mag gesproken worden?
 
Reactiescore
2.062
Mij lijkt het ook wel een mooie afspraak. Vind het zo onnodig en spelbederf om iemand dagen lang te laten dodgen voor die paar clears. Kunnen we zeggen ja dan moet je deze wereld niet gaan spelen, maar dan zijn Cfs en katas toch precies het zelfde eigenlijk!?

Ik zou er iig voor open staan om dergelijke afspraken te maken, tuurlijk is een beetje bezig houden elke dag ect goed. Maar niet 1k incs per dag week in week uit, van een hele stam. Kunnen natuurlijk wel regels maken waar het voor iedereen goed zou zijn, ik ben namelijk ook wel van het faken en bezig houden :)
 
Bovenaan