Stelling van de dag

DeletedUser73696

Guest
Ongeveer elke onafhankelijke spelers beaamt mijn gelijk (vriend + vijand). Alleen jullie stammetje blijft schreeuwen als een kind van 3. Rara politiepet.
 
Reactiescore
1.094
Noem er een?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Mike had aub iets meer moeite IG gedaan en iets minder op het AF...
 
Reactiescore
533
Dat is een leugen John.
1579007047331.png
Op 15/12 maakte nielsvd de move naar de staml van Pony, Dit is een hard bewijs van MB-schap. Maar de kans dat hij ervoor al MB was is natuurlijk niet onbestaande...

1579007127296.png

Op dat moment had jouw "cluster" 7 dorpen... weet niet of je uberhaupt veel TW-ervaring hebt maar je kan niet verwachten dat accounts met 100-en dorpen gaan rekening houden met clusters van 7...
 

DeletedUser73696

Guest
Kijk, nu kom je met feiten. Dus omdat ik klein ben en jij groot, is het geen CF?
 

DeletedUser73696

Guest
Dat zegt hij niet Mike enkel dat je met 7 dorpen moeilijk kan spreken van een hecht cluster.

Geen groot hecht cluster. Alleen het feit dat ik mijn deff niet kon stacken, om mijn slaaptijd te overbruggen, voor een eventuele stack. Geeft al indicatie tot CF. Het was gewoon een CF, 10x aangegeven bij Niels.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Geen groot hecht cluster. Alleen het feit dat ik mijn deff niet kon stacken, om mijn slaaptijd te overbruggen, voor een eventuele stack. Geeft al indicatie tot CF. Het was gewoon een CF, 10x aangegeven bij Niels.
Dat jij het een CF vindt maakt het niet per definitie een CF. Heb ook al 10x aangegeven hoe en wat. Tussen jou en Niels heb ik weinig mee te maken. Enige wat ik je daaruit kan meegeven is dat je soms misschien niet altijd de kat met de opgezette haren moet zijn, maar soms een middenweg moet zoeken.
 
Reactiescore
533
Dat zegt hij niet Mike enkel dat je met 7 dorpen moeilijk kan spreken van een hecht cluster.
En dan zou hij echt pas dan MB zijn geweest, wat me zou verbazen.
 

DeletedUser73696

Guest
Dat jij het een CF vindt maakt het niet per definitie een CF. Heb ook al 10x aangegeven hoe en wat. Tussen jou en Niels heb ik weinig mee te maken. Enige wat ik je daaruit kan meegeven is dat je soms misschien niet altijd de kat met de opgezette haren moet zijn, maar soms een middenweg moet zoeken.

Volgensmij stond ik open voor een middenweg. Jullie hebben nu dorpjes van 1K moeten edelen
 
Reactiescore
1.454
Volgensmij stond ik open voor een middenweg. Jullie hebben nu dorpjes van 1K moeten edelen

Maat niet 1 objectieve speler heeft jouw nog gelijk gegeven...
 

DeletedUser81833

Guest
Beloofd weer een avondje met popcorn en chips te worden hier<3
 
Reactiescore
376
Evenementen moeten na een X aantal maanden (afhankelijk van de wereldsnelheid) niet meer verschijnen. De partijen hebben zich dan vaak al gevestigd, ik zie er het nut niet zo meer van in. Zeker omdat het alleen maar er voor zorgt dat de wereld zich versnelt (d.m.v. GS pakketten, vlaggenboosters etc.) afspeelt.

Evenementen zonder oneindige PP functies om value te halen heb ik niet zo'n probleem mee, die paar items die je "gratis" van een evenement trekt beïnvloeden de wereld niet zo erg en zorgt voor een leuke afleiding/toevoeging aan het spel.
 
Bovenaan