Stelling van de dag

DeletedUser81415

Guest
Aangaande mijn recap op 560|450 van afgelopen nacht......welke de speler in kwestie tralalallala noemde.....daar hij/zij zeker was van behoud.......wil ik een stelling opwerpen. Maar eerst een vraag hoeveel pp kost het om binnen zeg 5minuten een muur van 0 naar 20 te uppen......en dat maal 2:cool:

Stelling: Het UPPEN van de muur van 0 naar 20, mag maar eens per uur gebeuren!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Heesie hou eens op hem te vernederen het wordt pijnlijk zo :p

Edit: ff concreter maken, maar eens per uur per dorp of 1 dorp per uur?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81415

Guest
Heesie hou eens op hem te vernederen het wordt pijnlijk zo :p

Edit: ff concreter maken, maar eens per uur per dorp of 1 dorp per uur?

Mijn oprechte excuus, aan u en de persoon in kwestie... moeten niet na 1 dorpje de koning willen uit hangen. Sorry

Maar op zich de gedachte inderdaad die jij suggereert; zou je bv tot strategische keuzes kunnen en moet dwingen...als er bv een max per uur en/of per dorp is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957763

Guest
Ja snap dat Inno zoveel mogelijk geld nog uit NL probeert te trekken, maar is wel zonde inderdaad voor het spel.
Maarja als je zonder wil spelen tegenwoordig is er classic ;)
 

DeletedUser81415

Guest
Ik zie dat Action ook weer een boost heeft gehad:p:p mooie comeback.....en welkom weer!!!
 

DeletedUser81415

Guest
Ja snap dat Inno zoveel mogelijk geld nog uit NL probeert te trekken, maar is wel zonde inderdaad voor het spel.
Maarja als je zonder wil spelen tegenwoordig is er classic ;)

Ik snap dat er centen verdiend moeten worden....en de Muur staat hoog in het verdienmodel vermoedelijk...:(
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik snap dat er centen verdiend moeten worden....en de Muur staat hoog in het verdienmodel vermoedelijk...:(
Wat denk je van die events met vlaggenboost en gs pakketten dan :p
Maarja een server draaiende houden kost ook wat en vroeger met 50+ continenten werden er gewoon veel meer PA's verkocht dan nu dus dan moet je improviseren...
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.478
Wat denk je van die events met vlaggenboost en gs pakketten dan :p
Maarja een server draaiende houden kost ook wat en vroeger met 50+ continenten werden er gewoon veel meer PA's verkocht dan nu dus dan moet je improviseren...
Maar dat de tegenstanders zijn edellimiet pp't merk je niet direct het gevolg van, het boosten van muren helaas wel. Ik def lekker op een lagere muur dan, als recappen of snipen geen reële opties zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
De OS beperkingen en tribelock die nu is ingegaan door het behalen vam 25% dominantie is nadelig voor het perspectief van de stam Inni.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
581
Ook eens... leden van Pion. die niet in INNI zitten krijgen geen OS meer van die stam. Dus dat is balen als hetgeen er nu staat, op is. Kan je wel met ze samenwerken, helpen kunnen ze jou niet meer.
 
Reactiescore
1.454
Niet minder dan voor zsm, Die gatenkaas clusters hebben nu overal 100%moraal, stacken van mb's zal dus ook niet meer gaan.

Welk gatenkaas cluster?
 
Reactiescore
1.367
Niet minder dan voor zsm, Die gatenkaas clusters hebben nu overal 100%moraal, stacken van mb's zal dus ook niet meer gaan.

welk moraal 100% :(
 
Bovenaan