Stelling van de dag

Reactiescore
1.367
Triest dat er dus nog wijzigingen komen op het eind van een wereld. Pas wanneer het ingaat komen ze er ook pas mee. Kwalijke zaak.

Daar zijn we het allemaal mee eens :(
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik hoop sjonnie dan kan ik ze internen erna noobs
ik weet 1 ding wel de avdd is geen nieuw record voor iemand
ahLdHZ8.png
 

Deleted User - 697374

Guest
Ja dat is lekker deffen, beetje schuiven en die muurtjes hoog houden
Ik ben echt flabbergasted hoe ik zo'n vvdd kan pakken en maar zo weinig edels langs zien komen.

Daar kan je best een prima stelling bij maken.

Stelling: Johnny english en the alcoholic dream hebben pielemuis onderschat of waren er gebreken op andere delen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Ik denk dat, sinds de eerste wave zo makkelijk ging, de tweede wave erg slordig gecoördineerd was. De fouten zullen naar gekeken worden en worden hersteld, Zien je Soon weer man broeder
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
579
Ik ben echt flabbergasted hoe ik zo'n vvdd kan pakken en maar zo weinig edels langs zien komen.

Daar kan je best een prima stelling bij maken.

Stelling: Johnny english en the alcoholic dream hebben pielemuis onderschat of waren er gebreken op andere delen?
We willen gewoon even 14 dagen rust hebben en onze aanvalstroepen op jou dumpen... leek ons een goed excuus. Sorry, we moeten even onze clears weer opbouwen, als jullie zouden mekkeren... dat we niet aanvallen :p
 

Deleted User - 697374

Guest
We willen gewoon even 14 dagen rust hebben en onze aanvalstroepen op jou dumpen... leek ons een goed excuus. Sorry, we moeten even onze clears weer opbouwen, als jullie zouden mekkeren... dat we niet aanvallen :p
Ik zat er net lekker in :(
 
Reactiescore
1.454
Moet je aan een aantal spelers van INNI vertellen. Die denken daar heel anders over :eek:
 
Reactiescore
69
VZN hoeft nu alleen maar full deff te gaan en ze winnen deze wereld, aangezien elke wereld 1 vs 1 is.
Stelling: overwinning bij 50% niet een echte overwinning en dient voortaan minimaal 60% te zijn.
 
Reactiescore
1.454
VZN hoeft nu alleen maar full deff te gaan en ze winnen deze wereld, aangezien elke wereld 1 vs 1 is.
Stelling: overwinning bij 50% niet een echte overwinning en dient voortaan minimaal 60% te zijn.

Oneens, in 90% van de gevallen de wereld al beslist is bij 30 a 35%. Doortrekken naar 60% is dan echt lang. Ook door een lagere overwinninsvoorwaarde krijg je wat meer een race a la classic wat ook wel leuk is. Nu gewoon stamlimiet naar iets van 5-7 max gooien en dan krijg je echt leuke werelden
 
Bovenaan