Stelling van de Dag

Reactiescore
1.591
Niet echt een stelling maar ben toch benieuwd naar jullie meningen over boog / bereden boog.
Merk dat er veel verschillende meningen zijn hierover en dat ieder account weer anders is in het wel of niet gebruiken hiervan.
 
Reactiescore
5.701
Ik gebruik persoonlijk altijd boog, omdat het zelfde snelheid heeft als speer. Rekruteer tijd is wel lang, maar maakt voor achterland toch niet perse uit.
 
Reactiescore
2.386
Enige nadeel is dat er geen ridderboosts voor zijn. Anders vind ik ze ook wel een mooie toevoeging aan de verdediging.
 
Reactiescore
1.278
Beide boog altijd gebruiken tot het moment dat je stevig onder aanval komt. Al moet ik zeggen dat ik niet in alle plekken van mijn cluster boogeenheden gebruik of althans in bepaalde fases.
 
Reactiescore
1.478
Boog is fijn voor snipen, omdat het beiden tegen lc en bijl werkt, terwijl niemand bb met edels meestuurt. Verder gebruik ik het zelf niet.
 
Reactiescore
967
Wat @potje zegt inderdaad. Boog is ideaal voor stackdeff in mijn ogen omdat bijna niemand bb gebruikt en het effectief deft tegen zowel bijl en lc. Echter de vraag of preventief stacken op torenwerelden nut heeft gezien 95% van de spelers toch over front heen springen. Dat is een heel andere discussie:tongue:
 
Reactiescore
2.509
Stelling: Het wegvallen van het account Corusant was de omkeer in de oorlog.
 

Deleted User - 697374

Guest
Stelling: Het wegvallen van het account Corusant was de omkeer in de oorlog.
Oneens walk was al terein aan het winnen op one en walk lag niet tegen one aan. Walk heeft one gedemotiveerd met hun massas. Dit kan je zien aan de oorlogstatistieken. Toen one compleet opgaf begon cave pas winst te pakken. Daarnaast was de wereld in een 2v1 verandert omdat, one zwakte toonde aan het front met walk en er werd dus ook winst behaald door walk. Vervolgens. Was cave bang dat walk straks met alles aan de haal ging dus gingen hun ook op one blijven knallen.
 
Reactiescore
141
Stelling: Walk heeft meer kwaliteit in huis dan Cave!
 
Reactiescore
2.064
Stelling: Een 1vs1 tussen Walk en One had wel een spannende strijd kunnen worden
 
Reactiescore
2.444
Stelling: Een 1vs1 tussen Walk en One had wel een spannende strijd kunnen worden

Oneens. One had geen sturing, miste op belangrijke front accounts activiteit en maakte bijzonder grote fouten met het creëren van fronten die alleen op gierigheid afgeschoven kunnen worden. Hiernaast zaten er bepaalde spelers binnen de stam die zowel hier op het AF het imago van de stam als de interne stamsfeer schaden.

One had het tegen de activiteit, kwaliteit en organisatie van Walk afgelegd. Het had wellicht iets langer geduurd dan het nu deed doordat er op meerdere fronten gedeffed moest worden maar had was geen spannende strijd geworden.
 
Bovenaan