Stelling van de Dag

Reactiescore
1.918
Stelling: daan is een banaan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Eens. Ik haat bananen
 
Reactiescore
767
One was geen stam hoe jammer ik het ook vind, het liep voor geen moer binnende stam was er onderling meer gezeik dan nodig was massas zenden werd ook gwn nagelaten vamwege (geen tijd) One had het op dat moment ook afgelegd tege cave , al had one kwaletief wel betere spelers dan cave maar was/is walk gewoon te hoog gegrepen omdat walk wel alles op orde had en al een premade van w64 was , dus uiteindelijk verloor one ook wel wat misschien de w leuker had gemaakt als one wel liep als stam en accs maar das niet gebeurt.
 

DeletedUser73358

Guest
Mwah, het verschil tussen winnen en verliezen is vaak nog niet eens zo heel groot. In mijn optiek maakte One. een redelijke kans en hield nog relatief goed de druk vanuit twee kanten. Als Walk. in die situatie zou zitten, dan weet ik ook niet of ze extreem veel beter zouden spelen. Je zou het moeten zien, maar wat ik ermee wil zeggen is dat als je eenmaal in een win-situatie zit en de vijand in een verlies-situatie dan heb je al vlot enorme moraal problemen. Ja Walk zou waarschijnlijk de aanvankelijke massa's wel beter deffen, waardoor volgende massa's wie weet wel uitbleven. Maar constante druk van twee kanten zonder een goed groeigebied in de rim te hebben drukt uiteindelijk bijna iedereen (tenzij je vol defbunkeren gaat).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
141
Stelling van de dag: Walk mag SoD en Duck kata'en om ze van rank 1 en 2 af te halen! (reden zie stabtopic)
 
Reactiescore
1.226
Stelling van de dag: Walk mag SoD en Duck kata'en om ze van rank 1 en 2 af te halen! (reden zie stabtopic)

Je zou kunnen zeggen dat de wereldafspraken verbroken zijn. Maar dat is dan een lastige denk ik, aangezien Walk als eerste de uni omhoog gedaan heeft? Al snap ik de gedachte gang er wel achter hoor, maar als je sec naar de afspraken gaat kijken heeft Walk hem als eerste omhoog gedaan, dus de 1e stap gezet in het verbreken?

Even los van alle plannen en stabs die gemaakt zijn vanuit de Cave kant, want dat lijkt natuurlijk nergens op, maar heeft cave als 1e de wereldafspraken verbroken?

Als je dan ook nog kata's wilt gebruiken breek je als Walk zijnde nog een regel van de wereldafspraken. Is die rang 1 en 2 zoveel waard? Wie horen er bij Walk op rang 1 en 2 te staan? Of moet dat nog bepaald worden?

Een kritische blik vanuit mijn kant, ben benieuwd naar reacties. Nogmaals neem ik afstand van de acties van Cave.
 

DeletedUser79704

Guest
Je zou kunnen zeggen dat de wereldafspraken verbroken zijn. Maar dat is dan een lastige denk ik, aangezien Walk als eerste de uni omhoog gedaan heeft? Al snap ik de gedachte gang er wel achter hoor, maar als je sec naar de afspraken gaat kijken heeft Walk hem als eerste omhoog gedaan, dus de 1e stap gezet in het verbreken?

Even lost van alle plannen en stabs die gemaakt zijn vanuit de Cave kant, want dat lijkt natuurlijk nergens op, maar hebben ze als 1e de wereldafspraken verbroken?

Als je dan ook nog kata's wilt gebruiken breek je als Walk zijnde nog een regel van de wereldafspraken. Is die rang 1 en 2 zoveel waard? Wie horen er bij Walk op rang 1 en 2 te staan? Of moet dat nog bepaald worden?

Een kritische blik vanuit mijn kant, ben benieuwd naar reacties. Nogmaals neem ik afstand van de acties van Cave.
beetje zwart wit hoe je het bekijkt brambo, als cave effectief de uni had aangegooid dan zag walk nu een wereldwinst die al voor 90% zeker voor hun was door de grond geboord zijn dus moesten ze anticiperen. je kan wel zeggen dat walk de afspraken schond maar in de hele context word het een heel ander verhaal.

met de stelling eens en oneens, SOD mag wel de grond ingeboord worden nadat hij ons van het account gooide! ik snap dat hij zn geliefde rang wil behouden nadat hij om en rond de 10k€ ( no lie ) in zijn account heeft gestopt maar dit is niet de manier.
 
Reactiescore
1.226
beetje zwart wit hoe je het bekijkt brambo, als cave effectief de uni had aangegooid dan zag walk nu een wereldwinst die al voor 90% zeker voor hun was door de grond geboord zijn dus moesten ze anticiperen. je kan wel zeggen dat walk de afspraken schond maar in de hele context word het een heel ander verhaal.

Ja dat maakt het lastige aan het verhaal, feit blijft echter wel dat het Walk was die de uni als 1e geupt heeft en daarmee de 1e stap heeft gezet om de wereldafspraken te verbreken. Dat er een hele context omheen hangt dat snap ik en dat is grijs gebied, waarvan elke "Walker" zal zeggen dat ze naar eer en geweten gehandeld hebben, vandaar dat ik al aangaf dat ik een kritisch standpunt in genomen heb, ben benieuwd hoe menigeen er over denkt. En als mijn tante een piemel had, was het mijn oom.
 
Reactiescore
338
Het feit dat er vergaande plannen waren om stiekem de universiteit te beginnen uppen gaf Walk wel redenen om uit voorzorg met het uppen te beginnen ja.
Er valt niet te ontkennen dat Walk het meer stabiele blok was die het meeste successen geboekt heeft op de tegenstander. Gezien de phalanxen langs beide zijden zijn de winsten niet enorm groot geweest maar ze waren er wel.

Het feit dat Cave redelijk onverdiend er met de winst vandoor wil gaan gaf Walk voor mij wel de nodige toestemming om te beginnen uppen.
En als Cave stopt met het uppen zal walk hem bvb op 20 houden en weer willen voortgaan met de strijd zoals hij bezig was voor deze hele onzin.


Over de stelling dan: Kata's vind ik sowieso onzinnig. Ik zou dan eerder een stammassa houden op die 2 in de hoop ze te doen breken en zo de eerste plaatsen binnenhalen.
Al hoop ik stiekem dat Cave nog bij verstand komt en een mooie eindstrijd wil voeren.

PS: ik heb enige tijd als mb binnen cave gespeeld dus ik ben geen walk-figuur ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Ja dat maakt het lastige aan het verhaal, feit blijft echter wel dat het Walk was die de uni als 1e geupt heeft en daarmee de 1e stap heeft gezet om de wereldafspraken te verbreken. Dat er een hele context omheen hangt dat snap ik en dat is grijs gebied, waarvan elke "Walker" zal zeggen dat ze naar eer en geweten gehandeld hebben, vandaar dat ik al aangaf dat ik een kritisch standpunt in genomen heb, ben benieuwd hoe menigeen er over denkt. En als mijn tante een piemel had, was het mijn oom.

Er is al eens gezegd dat Stan goedkeuring gaf voor een level in de wachtrij zetten hè. Lees: niet eens het level voltooien, dan ging hij bij Cave uitzoeken hoe het zat. Toen is Stan van SoD gegooid, daarna zijn we doorgegaan natuurlijk. Dat zou iedereen gedaan hebben.

En verder ben ik ook groot voorstander van uitspelen met een paar massa's, maar de vraag is natuurlijk of er niet gewoon weer terug in de top geinternd wordt..
 
Reactiescore
1.226
Er is al eens gezegd dat Stan goedkeuring gaf voor een level in de wachtrij zetten hè. Lees: niet eens het level voltooien, dan ging hij bij Cave uitzoeken hoe het zat. Toen is Stan van SoD gegooid, daarna zijn we doorgegaan natuurlijk. Dat zou iedereen gedaan hebben.

Ah dat van Stan dat klopt inderdaad, had ik even niet aan gedacht. In dat geval komt mijn argument van Walk die begint met uppen te vervallen. Blijft nog overeind of Kata's dan de juiste oplossing zijn, en wie zou de nr 1 en nr 2 verdienen binnen Walk? Is daar al overeenstemming over of gaat dat - zoals op veel werelden - misschien nog voor wat rumoerigheid zorgen?
 
Reactiescore
141
Ah dat van Stan dat klopt inderdaad, had ik even niet aan gedacht. In dat geval komt mijn argument van Walk die begint met uppen te vervallen. Blijft nog overeind of Kata's dan de juiste oplossing zijn, en wie zou de nr 1 en nr 2 verdienen binnen Walk? Is daar al overeenstemming over of gaat dat - zoals op veel werelden - misschien nog voor wat rumoerigheid zorgen?

Ik ben zelf geen voorstander van kata's, laat ik dat voorop zeggen. Op dit moment heb je een duidelijke nr 1 in Walk en dat is schedel. Het gaat me er niet om wie van Walk op 1 eindigd, maar het is wel zo verdiend als er IEMAND van walk op 1 eindigd.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Ah dat van Stan dat klopt inderdaad, had ik even niet aan gedacht. In dat geval komt mijn argument van Walk die begint met uppen te vervallen. Blijft nog overeind of Kata's dan de juiste oplossing zijn, en wie zou de nr 1 en nr 2 verdienen binnen Walk? Is daar al overeenstemming over of gaat dat - zoals op veel werelden - misschien nog voor wat rumoerigheid zorgen?

Ik zal katas nooit te nimmer een oplossing zien, echter denk ik wel dat de tijd van oplossingen voorbij is op deze wereld, als de uni 'gewoon' door geuppt wordt. Wil hiermee zeker niet zeggen dat we katas gaan gebruiken overigens. Maar als je weigert de uni stop te zetten, verdien je ze in mijn ogen wel voor de volle 100%.
 
Bovenaan