Stelling van de Dag

Deleted User - 24028

Guest
Ah dat van Stan dat klopt inderdaad, had ik even niet aan gedacht. In dat geval komt mijn argument van Walk die begint met uppen te vervallen. Blijft nog overeind of Kata's dan de juiste oplossing zijn, en wie zou de nr 1 en nr 2 verdienen binnen Walk? Is daar al overeenstemming over of gaat dat - zoals op veel werelden - misschien nog voor wat rumoerigheid zorgen?
Het gaat er niet eens over dat per definitie een Walk lid #1 moet worden, het gaat er over dat 2 stabbers het niet verdienen om voor eeuwig in de ranglijsten aan de top te staan, ze verdienen het niet eens om in die ranglijst te staan.

Verder is iedereen het mee eens dat Schedel binnen Walk de rang 1 hoort te hebben, maar als ik die zou kunnen in ruilen voor de stabbers uit de ranglijst zou ik er geen moment over twijfelen. Dus neen, er zou nooit ruzie over ontstaan binnen Walk.

En verder ben ik ook groot voorstander van uitspelen met een paar massa's, maar de vraag is natuurlijk of er niet gewoon weer terug in de top geinternd wordt..

Denk dat dit die vraag wel beantwoord: Schermafbeelding 2020-06-20 om 11.44.31.png

Interns en easy targets een hele wereld lang, slechts een hand vol dorpen van waardige tegenstanders overgenomen, is dat #1 waardig?
 
Reactiescore
766
Wordt nog een spannend einde zo te zien. Gaat walk hun morele waarden overboord gooien bij het provoceren van cave? Wie gaat die eerst plek pakken? Welke uni wordt als eerste geuppt? Komen er nog meer slinkse spelletjes?

Je ziet het allemaal in de finale over cq 20 dagen.
 
Reactiescore
1.918
?
 
Reactiescore
766
?
 
Reactiescore
286
Je zou kunnen zeggen dat de wereldafspraken verbroken zijn. Maar dat is dan een lastige denk ik, aangezien Walk als eerste de uni omhoog gedaan heeft? Al snap ik de gedachte gang er wel achter hoor, maar als je sec naar de afspraken gaat kijken heeft Walk hem als eerste omhoog gedaan, dus de 1e stap gezet in het verbreken?

Even los van alle plannen en stabs die gemaakt zijn vanuit de Cave kant, want dat lijkt natuurlijk nergens op, maar heeft cave als 1e de wereldafspraken verbroken?

Als je dan ook nog kata's wilt gebruiken breek je als Walk zijnde nog een regel van de wereldafspraken. Is die rang 1 en 2 zoveel waard? Wie horen er bij Walk op rang 1 en 2 te staan? Of moet dat nog bepaald worden?

Een kritische blik vanuit mijn kant, ben benieuwd naar reacties. Nogmaals neem ik afstand van de acties van Cave.

Heb de verdere reacties nog niet gelezen, want wilde hier even op reageren.
Het is een mooi ethisch dilemma dat je hier stelt.

In mijn ogen is het het zelfde als wanneer ik op straat loop en er komt een gozer met een groot mes op mij af. Naar mate hij dichterbij komt geef ik de eerste klap en sla hem vervolgens knockout. Meneer met het mes heeft mij niet aangeraakt, ik heb hem wel geslagen. Moet ik dan in de gevangenis, omdat ik fout zit. Of was het een zelfverdediging actie.

Is dan meer waar je moraal ligt. Zullen altijd veel mensen zijn die in dit geval de keuze van de ene kant en mensen van de andere kant kiezen.

In mijn ogen is het zelfverdediging en dat is wat Walk nu heeft gedaan.
 
Reactiescore
2.386
Muffin staat ook op delete :wink:
 
Reactiescore
2.193
Interns en easy targets een hele wereld lang, slechts een hand vol dorpen van waardige tegenstanders overgenomen, is dat #1 waardig?

Niet gaan liegen nu, duck heeft een moeilijke start gehad en heeft ook genoeg vijandelijke spelers weggewerkt. Dat het acc nu fucked up doet geeft je het recht niet om alles slecht te praten.
 

Deleted User - 24028

Guest
Niet gaan liegen nu, duck heeft een moeilijke start gehad en heeft ook genoeg vijandelijke spelers weggewerkt. Dat het acc nu fucked up doet geeft je het recht niet om alles slecht te praten.
Die uitspraak heeft niks te maken met wat de speler er op nu doet...

In mijn ogen is een rang 1 op een wereld enkel verdiend als je hiervoor hard hebt moeten strijden en niet enkel omdat je veel online bent, veel PP er in stopt en goed kan internen/easy targets opkuisen. De echte start buiten beschouwing gelaten (want toen hield ik nog geen oog op ducktator) is dat laatste alles wat ducktator heeft laten zien deze wereld op een paar acties (zoals de paar dorpen van Walk edelen) na.

Laat ons eerlijk zijn, van alle tegenstanders waar mee jullie gestreden hebben tot ducktator tegen de Walk muur liep, is coruscant de op papier beste tegenstander. Ga je me nu werkelijk vertellen dat dat een grote prestatie was terwijl corus zijn stam al door Walk 2 accies kwijt was en in puin lag nog voor jullie aanvielen :rolleyes:

En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze enkel #1 zullen blijven tot het einde door de belachelijke overwiningsvoorwaarden hier. Dat geeft een vertekend beeld, maar ik categoriseer ducktator onder die vele accounts die rang 1 bestijgen maar aan het einde de echte strijd verliezen, zoals er zo veel zijn op TW.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn goede spelers die rete actief zijn, maar het account op W69 is gewoon zwaar overrated door vele mensen.
 
Reactiescore
2.193
Die uitspraak heeft niks te maken met wat de speler er op nu doet...

In mijn ogen is een rang 1 op een wereld enkel verdiend als je hiervoor hard hebt moeten strijden en niet enkel omdat je veel online bent, veel PP er in stopt en goed kan internen/easy targets opkuisen. De echte start buiten beschouwing gelaten (want toen hield ik nog geen oog op ducktator) is dat laatste alles wat ducktator heeft laten zien deze wereld op een paar acties (zoals de paar dorpen van Walk edelen) na.

Laat ons eerlijk zijn, van alle tegenstanders waar mee jullie gestreden hebben tot ducktator tegen de Walk muur liep, is coruscant de op papier beste tegenstander. Ga je me nu werkelijk vertellen dat dat een grote prestatie was terwijl corus zijn stam al door Walk 2 accies kwijt was en in puin lag nog voor jullie aanvielen :rolleyes:

En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze enkel #1 zullen blijven tot het einde door de belachelijke overwiningsvoorwaarden hier. Dat geeft een vertekend beeld, maar ik categoriseer ducktator onder die vele accounts die rang 1 bestijgen maar aan het einde de echte strijd verliezen, zoals er zo veel zijn op TW.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn goede spelers die rete actief zijn, maar het account op W69 is gewoon zwaar overrated door vele mensen.

Overrated niet mee eens, ja @Coruscant is noob maar dat is niet onze schuld. Voor heel dit uni gezeik was het acc gewoon sterk en was het evengoed voor jullie een muur waar je vast op liep.
 
Reactiescore
141
Overrated niet mee eens, ja @Coruscant is noob maar dat is niet onze schuld. Voor heel dit uni gezeik was het acc gewoon sterk en was het evengoed voor jullie een muur waar je vast op liep.

Defensief zeker een goede speler, offensief niet veel van gezien imo...
 

Deleted User - 24028

Guest
Overrated niet mee eens, ja @Coruscant is noob maar dat is niet onze schuld. Voor heel dit uni gezeik was het acc gewoon sterk en was het evengoed voor jullie een muur waar je vast op liep.
Niet mee eens, maar geen onderbouwing... o_O

De rest klopt zeker voor Ducktator, maar waar heel Cave op een blok liep liep walk misschien in de regio van ducktator op een blok maar niet in andere regio's. Door de recente keuze van Ducktator (de stab gevolgd door het dwingen van Walk om uni uit te bouwen zodat account #1 eindigt en er eigenlijk niks meer aan te doen is) bewijzen ze ook niet dat ze die rang 1 verdienen, in tegendeel, ze tonen dat ze dit nodig hebben om rang 1 te kunnen behouden.

Ik zou bereid zijn mijn mening te herzien over ducktaror en ook SOD (want daarvoor geldt voor alle duidelijkheid hetzelfde, die verdienen de rang 2 nog minder) als ze er voor kiezen om de uni uitbouw te stoppen en toch nog enige tijd door te strijden tegenover ons. Als het werkelijk zo een goede spelers zijn, dan lijkt het me niet moeilijk om dat nog even te laten zien ;)
 
Reactiescore
92
Tikje laat. Voor de duidelijkheid, ik voel me wat bezwaard bij deze post, omdat ik veel liever anderen in positief daglicht zet. Maargoed, zal mezelf toch iets verdedigen. :redface:

...Dat jij er niks aan vond kan ik begrijpen, je moet veel werk verzetten voor weinig resultaat en vaak is het resultaat ook nog eens niet voor je eigen account.
Ik was wel de laatste die zeurde om de hele dag te spelen/helpen zonder enige progressie. Ik heb men juist fanatiek proberen motiveren op zulke momenten om door te zetten. DUCKTATOR is door de gehele wereld geen moment verzwakt geweest in activiteit/motivatie/behulpzaamheid/etc.

Dat noemen ze werken in stamverband, maar als het enige wat belangrijk voor je is de #1 rang, dan is dat natuurlijk niet interessant.
Heb je niet even rondgevraagd bij cave spelers voor je dit schreef? :biggrin:
Ik was een stabiele factor binnen de stam, stond altijd open voor vragen en alle tijd ervoor gepakt, actief doch ongedwongen tips, 24u beschikbaar om te (helpen) deffen, bij elke inkomende/uitgaande massa aanwezig, bij inkomende massa's vv deed/begeleiding bood waar mogelijk, anderen motiveerde om een tandje bij te zetten, bijna nooit negatief/irritant etc.

Ik gaf gewoon alles voor cave, behalve leiding.
Interns en easy targets een hele wereld lang, slechts een hand vol dorpen van waardige tegenstanders overgenomen, is dat #1 waardig?

Jij vind de wereld waarschijnlijk prima zo lang je door elke tegenstander makkelijk door kwam en kon internen, heel de wereld lang dus tot je tegen Walk aan kwam te liggen. Want laat ons eerlijk zijn, Ducktator heeft geen enkele deftige tegenstander getrotseerd en overwonnen heel de wereld lang ;)
Ik vond elke situatie prima hoor. Bij zware periodes ben ik wel juist nadrukkelijker aanwezig.

Het is in dit spel wel makkelijk om alles dat niet je eigen stam is af te doen als onwaardig. :redface:
Maargoed, ik heb idd geen vijanden gedwongen om te blijven deffen als ze daar geen zin in hadden of gratis dorpen geweigerd die zeer gunstig lagen. In tegenstelling tot schedel ook nooit om dorpen gevraagd.
En nee, ik kwam niet door schedel heen, maar ik heb ook maar 1 semi-serieuze poging gedaan; de laatste uitgaande massa van cave. De rest was afleiding om cfs te pakken bij vamos, hell of gentle.
DUCKTATOR heeft meer serieuze pogingen op zich gehad, hoe goed kwam jij door een zwaar overschatte speler? Wat zegt dat over de tegenstanders die schedel wel heeft kunnen pakken?

Je hebt simpelweg niet volledig in de hand wie je als tegenstander krijgt en dan hangt het nog van tig factoren af. Zowel DUCKTATOR als schedel zijn uiteindelijk grote accounts en hebben actief bijgedragen aan het terrein winnen voor hun stam. We hebben allebei interns gehad, makkelijke targets gepakt, paar belangrijke dorpen gepakt, wisselden rang 1-2 ODA af en zijn op elkaar vastgelopen. Een discussie hierover lijkt me niet echt zinvol.

Dat gezegd hebbende
Defensief zeker een goede speler, offensief niet veel van gezien imo...

Hier ben ik het mee eens op accountniveau. Hoewel ik de theorie van aanvallen nog altijd interessant vind en ideeën voor aanvallen heb ingebracht voor cave, vind ik aanvallen in de praktijk na 10 jaar gewoon niet zo boeiend meer. :redface: Nochtans heb ik wel in 3 massa's een cf gepakt met 3 verschillende 'verrassingselementen'. En in ieder geval gentle heeft volgens mij aardig zitten zweten.

Daarnaast val ik geleidelijk steeds iets sterker aan. Ik kijk erg naar wat de vijand doet en daarop gooi ik langzamerhand de nodige zaken erbij. Als AI(artifical intelligence) begin ik bij elke tegenstander vanaf 0. Gentle viel ik bv al wat agressiever aan, omdat hij al meer had gekregen. Klinkt misschien een beetje apart, maar heeft op een grotere schaal zo z'n voordelen. :)

Maar nogmaals, vrij correcte observatie betreft w69 jevari. :wink:

In mijn ogen is een rang 1 op een wereld enkel verdiend als je hiervoor hard hebt moeten strijden en niet enkel omdat je veel online bent, veel PP er in stopt en goed kan internen/easy targets opkuisen. De echte start buiten beschouwing gelaten (want toen hield ik nog geen oog op ducktator) is dat laatste alles wat ducktator heeft laten zien deze wereld op een paar acties (zoals de paar dorpen van Walk edelen) na.
Ja, duck heeft 3 cfs gepakt in walk en schedel 2 in cave, dus idk man.

De rest klopt zeker voor Ducktator, maar waar heel Cave op een blok liep liep walk misschien in de regio van ducktator op een blok maar niet in andere regio's.
Regio duck was inderdaad goed geregeld, dus ik snap je punt niet helemaal betreffende het overrated zijn van duck. Als ik zo vrij mag zijn om te veronderstellen dat je insinueerde dat duck teveel def zuipte? Je co speculeerde namelijk even terug nog dat DUCK zoveel def trok dat de rest van de stam viel. Als ik dan ook die specifieke massa mag pakken, ik had die massa netto 45 defdorpen meer uitstaan dan ik had ontvangen. Ook qua frontstacks consumeerde ik relatief het minste def. Sterker nog, ik had in harde getallen altijd de minste prestack staan ondanks het front.

Warre zei:
En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze enkel #1 zullen blijven tot het einde door de belachelijke overwiningsvoorwaarden hier. Dat geeft een vertekend beeld, maar ik categoriseer ducktator onder die vele accounts die rang 1 bestijgen maar aan het einde de echte strijd verliezen, zoals er zo veel zijn op TW.
Achja ik join altijd de underduck stam. Je hebt veel spelers die de sterkst mogelijke stam opzoeken, ik vind het leuker om die uit te dagen en balans in de wereld te brengen/om te draaien. Het risico is dat je die rang/de strijd verliest, maar we zijn het er wss mee eens dat je juist een stuk meer moet strijden/helpen om tegen een strak geregelde stam te spelen.

Iedereen is uiteindelijk gewoon afhankelijk van zijn stam, als iemand aan de andere kant van de wereld word doorzeefd en ze daar willen opgeven, terwijl de zaak aan je eigen kant perfect geregeld is en de andere kant zoveel mogelijk hebt geholpen, ga je je rang 1 alsnog verliezen.

Letterlijk direct na einde beginnersbescherming lag DUCK onder vuur, vervolgens met one waren we bij elk van hun massa's target met #1 ODD in die oorlog en tot een week terug waren we ook #1 ODD tegen walk waar het de meeste massa's raak was. Tevens ook de eerste speler die geen verliezen maakte bij een serieuze walk massa. Gewoon op mn mobiel en met topburen gedeft.

Ik ben van mening dat DUCK tot een week terug een grote positieve invloed heeft gehad op w69, niet enkel omdat er veel tijd in het account is gestoken, maar vooral vanwege de activiteit/kennis/motivatie die gedeeld is met cave om te helpen de stam naar een hoger niveau te tillen en door te zetten.

Dat ik het de laatste 2 weken heb verneukt geeft mn reputatie natuurlijk een dikke nosedive, maar bovenstaande blijft staan imo. De anti-uni cavespelers die ik nog gesproken heb lijken ook niet zo zeer boos op mij, vooral teleurgesteld.
Warre zei:
Begrijp me niet verkeerd, het zijn goede spelers die rete actief zijn, maar het account op W69 is gewoon zwaar overrated door vele mensen.

Dus imo DUCK niet overrated in w69, wel een klootzak.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.016
Dat ik het de laatste 2 weken heb verneukt geeft mn reputatie natuurlijk een dikke nosedive, maar bovenstaande blijft staan imo. De anti-uni cavespelers die ik nog gesproken heb lijken ook niet zo zeer boos op mij, vooral teleurgesteld.

Het verbaasde mij ook zeer dat DUCK ineens pro uppen van de uni was. De gehele periode die ik in Cave heb doorgebracht met verwondering gekeken naar hoe actief en betrokken het account is geweest bij de stam en hoe er (met naar het leek) met het grootste gemakt zowel ge-offed als gedeffed werd.
 

Deleted User - 24028

Guest
Tikje laat. Voor de duidelijkheid, ik voel me wat bezwaard bij deze post, omdat ik veel liever anderen in positief daglicht zet. Maargoed, zal mezelf toch iets verdedigen. :redface:


Ik was wel de laatste die zeurde om de hele dag te spelen/helpen zonder enige progressie. Ik heb men juist fanatiek proberen motiveren op zulke momenten om door te zetten. DUCKTATOR is door de gehele wereld geen moment verzwakt geweest in activiteit/motivatie/behulpzaamheid/etc.


Heb je niet even rondgevraagd bij cave spelers voor je dit schreef? :biggrin:
Ik was een stabiele factor binnen de stam, stond altijd open voor vragen en alle tijd ervoor gepakt, actief doch ongedwongen tips, 24u beschikbaar om te (helpen) deffen, bij elke inkomende/uitgaande massa aanwezig, bij inkomende massa's vv deed/begeleiding bood waar mogelijk, anderen motiveerde om een tandje bij te zetten, bijna nooit negatief/irritant etc.

Ik gaf gewoon alles voor cave, behalve leiding.



Ik vond elke situatie prima hoor. Bij zware periodes ben ik wel juist nadrukkelijker aanwezig.

Het is in dit spel wel makkelijk om alles dat niet je eigen stam is af te doen als onwaardig. :redface:
Maargoed, ik heb idd geen vijanden gedwongen om te blijven deffen als ze daar geen zin in hadden of gratis dorpen geweigerd die zeer gunstig lagen. In tegenstelling tot schedel ook nooit om dorpen gevraagd.
En nee, ik kwam niet door schedel heen, maar ik heb ook maar 1 semi-serieuze poging gedaan; de laatste uitgaande massa van cave. De rest was afleiding om cfs te pakken bij vamos, hell of gentle.
DUCKTATOR heeft meer serieuze pogingen op zich gehad, hoe goed kwam jij door een zwaar overschatte speler? Wat zegt dat over de tegenstanders die schedel wel heeft kunnen pakken?

Je hebt simpelweg niet volledig in de hand wie je als tegenstander krijgt en dan hangt het nog van tig factoren af. Zowel DUCKTATOR als schedel zijn uiteindelijk grote accounts en hebben actief bijgedragen aan het terrein winnen voor hun stam. We hebben allebei interns gehad, makkelijke targets gepakt, paar belangrijke dorpen gepakt, wisselden rang 1-2 ODA af en zijn op elkaar vastgelopen. Een discussie hierover lijkt me niet echt zinvol.

Dat gezegd hebbende


Hier ben ik het mee eens op accountniveau. Hoewel ik de theorie van aanvallen nog altijd interessant vind en ideeën voor aanvallen heb ingebracht voor cave, vind ik aanvallen in de praktijk na 10 jaar gewoon niet zo boeiend meer. :redface: Nochtans heb ik wel in 3 massa's een cf gepakt met 3 verschillende 'verrassingselementen'. En in ieder geval gentle heeft volgens mij aardig zitten zweten.

Daarnaast val ik geleidelijk steeds iets sterker aan. Ik kijk erg naar wat de vijand doet en daarop gooi ik langzamerhand de nodige zaken erbij. Als AI(artifical intelligence) begin ik bij elke tegenstander vanaf 0. Gentle viel ik bv al wat agressiever aan, omdat hij al meer had gekregen. Klinkt misschien een beetje apart, maar heeft op een grotere schaal zo z'n voordelen. :)

Maar nogmaals, vrij correcte observatie betreft w69 jevari. :wink:


Ja, duck heeft 3 cfs gepakt in walk en schedel 2 in cave, dus idk man.


Regio duck was inderdaad goed geregeld, dus ik snap je punt niet helemaal betreffende het overrated zijn van duck. Als ik zo vrij mag zijn om te veronderstellen dat je insinueerde dat duck teveel def zuipte? Je co speculeerde namelijk even terug nog dat DUCK zoveel def trok dat de rest van de stam viel. Als ik dan ook die specifieke massa mag pakken, ik had die massa netto 45 defdorpen meer uitstaan dan ik had ontvangen. Ook qua frontstacks consumeerde ik relatief het minste def. Sterker nog, ik had in harde getallen altijd de minste prestack staan ondanks het front.


Achja ik join altijd de underduck stam. Je hebt veel spelers die de sterkst mogelijke stam opzoeken, ik vind het leuker om die uit te dagen en balans in de wereld te brengen/om te draaien. Het risico is dat je die rang/de strijd verliest, maar we zijn het er wss mee eens dat je juist een stuk meer moet strijden/helpen om tegen een strak geregelde stam te spelen.

Iedereen is uiteindelijk gewoon afhankelijk van zijn stam, als iemand aan de andere kant van de wereld word doorzeefd en ze daar willen opgeven, terwijl de zaak aan je eigen kant perfect geregeld is en de andere kant zoveel mogelijk hebt geholpen, ga je je rang 1 alsnog verliezen.

Letterlijk direct na einde beginnersbescherming lag DUCK onder vuur, vervolgens met one waren we bij elk van hun massa's target met #1 ODD in die oorlog en tot een week terug waren we ook #1 ODD tegen walk waar het de meeste massa's raak was. Tevens ook de eerste speler die geen verliezen maakte bij een serieuze walk massa. Gewoon op mn mobiel en met topburen gedeft.

Ik ben van mening dat DUCK tot een week terug een grote positieve invloed heeft gehad op w69, niet enkel omdat er veel tijd in het account is gestoken, maar vooral vanwege de activiteit/kennis/motivatie die gedeeld is met cave om te helpen de stam naar een hoger niveau te tillen en door te zetten.

Dat ik het de laatste 2 weken heb verneukt geeft mn reputatie natuurlijk een dikke nosedive, maar bovenstaande blijft staan imo. De anti-uni cavespelers die ik nog gesproken heb lijken ook niet zo zeer boos op mij, vooral teleurgesteld.


Dus imo DUCK niet overrated in w69, wel een klootzak.
Op zich leuke post, maar ik mis over het algemeen de relevantie naar de stelling (of uitspraak) "Ducktator is overrated"...

"The definition of overrated is something that doesn't live up to its reputation or the hype surrounding it. An example of something that would be described as overrated is a restaurant that everyone says is delicious but which really is just OK."

Schermafbeelding 2020-06-25 om 17.59.38.png

Schermafbeelding 2020-06-25 om 18.00.12.png

Schermafbeelding 2020-06-25 om 18.00.24.png

Schermafbeelding 2020-06-25 om 18.00.57.png

Schermafbeelding 2020-06-25 om 18.01.15.png

Schermafbeelding 2020-06-25 om 18.01.36.png

Zoals de definitie verduidelijkt gaat het er niet om of een speler/account goed is of niet, het gaat er om dat het door verschillende mensen zeer hoog aanzien wordt (zoals blijkt uit de screens in de spoiler) terwijl als je kijkt naar wat Ducktator echt gepresteerd heeft op deze wereld het niet in de buurt komt van hoe hoog hij ingeschat wordt door mensen.

Maar dat wilt niet per definitie zeggen dat het account of de spelers slecht zijn, het kan ook gewoon aan de meningen of lage verwachtingen van de mensen die hem raten liggen ;) Maar hee, als iemand Jezus genoemd wordt verwacht men ook dat die persoon over water kan lopen!

Daarom... "Ducktator = overrated"!

---

Verder ga ik niet op alles in de post in gaan gezien het niet echt relevant is, maar wel nog even ontkrachten dat ducktator ooit een echte deftige Walk massa heeft gekregen, want dat is gewoonweg niet gebeurd. 1 keer hebben verschillende accounts (waaronder duck) een deftige test gekregen om te zien waar Cave het zwakst stond, elke andere keer was ducktator als mobiel def account pure afleiding voor ofwel Robienjo/Woman ofwel het westen.

Een echte massa met focus op Ducktator zat er aan te komen in de nabije toekomst, we hadden er goed vertrouwen in en zagen kansen op mooie winsten. Helaas zullen we nooit weten hoe dat uitgedraaid zou zijn ;)

Wat je vergelijkingen met Schedel betreft als account, zelfs al heb je gelijk, je bent er niets mee op het einde :p En vergeet niet dat Schedel in tegenstelling tot ducktator van dag 1 tot het einde leider en oprichter is geweest van Walk ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
805
Zoals de definitie verduidelijkt gaat het er niet om of een speler/account goed is of niet, het gaat er om dat het door verschillende mensen zeer hoog aanzien wordt (zoals blijkt uit de screens in de spoiler) terwijl als je kijkt naar wat Ducktator echt gepresteerd heeft op deze wereld het niet in de buurt komt van hoe hoog hij ingeschat wordt door mensen.

Maar dat wilt niet per definitie zeggen dat het account of de spelers slecht zijn, het kan ook gewoon aan de meningen of lage verwachtingen van de mensen die hem raten liggen ;) Maar hee, als iemand Jezus genoemd wordt verwacht men ook dat die persoon over water kan lopen!
Dan bij deze: schedel = overrated op w69.
 
Reactiescore
319
Abuser = overrated op W69
 
Reactiescore
742
Abuser = overrated op W69

ey vriend je kan ook te ver gaan he...

cave is een bende noobs die met 80-20 verhouding kwa deff wel uit de voeten kwam (alles block ok) maar zodra SOD naar een 50/50 verhouding ging was cave ineens kansloos omdat niet alles op block ok kon....
 
Bovenaan